SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

eq plex prosze o pomoc

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 174
Witam myślę nad zakupem pierwszego ph o nazwie eq plex kumpel mi poleca twierdzi że jest dobry i bezpieczny twierdzi ze nie będę potrzebował po tym odbloku jestem tak jakby amatorem cwicze 3 lata ale na sucho więc szału nie ma mam 34 w łapce około 74 kg i 18 lat chce poprawić swoją mase mięśniową i teraz pytanie kupiłem kiedys cm3 i leży w szafie czy mogę połączyć tego eq plexa z cm3 czy to wystarczy na zrobienie czegos pożądnego przy dobrych treningach? jesli chodzi o diete to szału nie robie ale staram się duzo jesc głownie białek i weglowodanów więc jako tako nie jest źle.
moje główne pytania ;D
czy ten equplex z cm3 bedzie dobrze?
czy dorzucic do tego jeszcze mutant mass?
czy potrzebuje jednak odblok do eq plexa?
czy brać eq plex 2x 1 tabl.?( chce kupic tylko 1 opakowanie.)
czy z tego będzie jakiś porzytek czy proponujecie jakies inne rozwiązanie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 457 Napisanych postów 9046 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91231
Daj se spokój. Pytając czy dodać mutant massa widać że nie wiesz o co w tym wszystkim biega. Mutant Mass to gainer, czy go dodać to zależy od Twojej diety. Podpakuj dietę a efekty przyjdą, poza tym 1 paczka eq-plexa to nic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 174