SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ektomorfik a masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1138

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8038
Cześć, ostatnio czytałem trochę o treningach na masę dla ektomorfików ... Ale ciągle nie jestem pewien ile powinienem robić ćwiczeń i serii na jedną partie mięśni ... Tak myślałem żeby:
-na mniejsze partie mięśni robić 2 ćwiczenia, na większe 3
-robić 3 serie po 10-8-6 powtórzeń
-w niektórych ćwiczeniach typu „rozpiętki na ławeczce" robić 8-8-8

z góry dziękuje za wasze rady i sugestie, ... Pozdro

****Jestem Tuu****

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 11744 Napisanych postów 49174 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 380624
8-9 seri na male partie 12-16 na duze.
Cwiczen 2-3 na male
3-4 na duze

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 178 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9205
Na rozpietki rob 10-12 powtorzen, a nie 8. Od razu zaznacze zebys na lydki i przedramiona robil 15-20 powtorzen,a na kaptury ok. 15. Stosujac progresje przy 3 seriach cwiczenia rob 12/10/8 ,a przy czterech 12/10/8/6 lub 12/10/10/8 np. Zycze powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 214 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1029
ja mysle abys na klate wyciskajac w kazdym cwiczeniu robil kazda serie w kazdym cwiczeniu do oporu tak aby pierwsza miala 10 a reszte w opur ile dasz rady oczywiscie niech kumpelci pomaga lekko jak bys nie dal rady zrobic nast 10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8349
moim zdaniem lepiej bedzie zostawic sobie loozu na 2-3 powtorzenia w ostatniej serii a na nastepnym treningu dolozenie 2-5 kg

It hasn been said that something as small as the flutter of a butterlfy's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening siłowy a progresja??

Następny temat

trening, przerwa, zmiana treningu, progresja

nutloveb