SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ekhm... pare zdjęć moich:P

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5577

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2678


no pare zdjęć moich! zaznaczam że od początku maja wogóle nie ćwiczę (matury a potem wakacje!)! dopiero od października zabiore sie na poważnie do roboty! jakiś cykl sobie walne (w odżywkach oczywiście! 6 KG Super Mass Gain'a Hi-Tec'a już czeka! jeszcze jakaś kreatynka i Hmb żeby rzeźby przybrać i jakoś to bedzie!)!ćwiczę chyba tak jakoś od dwóch lat! raczej na sucho! dwa razy sobie zrobiłem cykl (kreatyna + hMb + Mass Gain)! za pierwszym razem to tak mi od tych odżywek masy przyszło (szczypior byłem maksymalny) że mi na łapach rozstępy wyszły! no to by było na tyle! liczę na pozytywne rozpatrzenie tego tematu :D:D:D

haba daba

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 627 Wiek 39 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 13123
sylwetka w porzo.

a tatuaz za***isty!!! jesli kiedys bede sobie cos robil, to wlasnie cos takiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 1545 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 8575
spoko tatuaż

co nas nie zabije to nas wzmocni...
zmieniłem światopogląd od kiedy dowiedziałem sie że kwaśniewski to żyd!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86307
fajny tato , a co do sylwetki to przeciętna Pozdr

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący