SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

efekty

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1147

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 105 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1333
Witam

Po kreatynie mam średnie efekty co do żeźby i masy natomaist siła podskoczyła. Wiec zastanawiam sie czy robic drugi cykl ruwniez na mono czy siegnac po CP? Dorawdzi ktos?

Dodam tez ze diete stosuje, trzymam sie 5 posilkow na dzien, trenuje 4x w tyg do kreatyny ryboza.

pozdr

chce ćwiczyć, ćwicze i chce wreszcie zobaczyć efekty!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 6469 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39129
siema

szamaj 2 x male cp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16307
2 x mały cp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 280 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1599
Ile trwał Twój poprzedni cykl?
Osobiscie polecam CP,a mono jak chcesz się bardziej zalać

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45257
j.w

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 105 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1333
cykl trwał 7tyg i pare dni, 2x male cp? a moze duzy co wyjdzie taniej? jako iz u mnei z kasa srednio ;/ cenowo lepiej kupic 2 male czy duzy? ponoc duzy starcza na cykl? moge sie mylic....

pzodrawiam wszystkich

chce ćwiczyć, ćwicze i chce wreszcie zobaczyć efekty!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 280 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1599
Hmm zalezy ile bierzesz,mozesz brac raz lub 2 razy no i zalezy ile miarek ja biore dwie mega czubate,650gram powinno Ci starczyc na cały cykl!2 razy dziennie jak Ci sie bedzie konczyc to najwyzej zmniejszysz miarke ale watpie zeby nie starczyło

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30013
Jak nie masz kasy bierz 1 duży. Jeżeli będziesz brał w T 2 porcje, a w NT 1, starczy Ci na... ponad 6 tyg.

www.theanimalrescuesite.com - daj 6 misek pokarmu dla głodujących zwierząt!
www.thehungersite.com - daj 1,1 ciepły posiłek dla głodujacych na świecie!
www.therainforestsite.com - uratuj 10m2 lasów tropikalnych!
www.thechildhealthsite.com - pomóż chorym dzieciom!
http://www.pajacyk.pl/ - nakarm glodne dziecko
http://www.sfd.pl/temat209527/ - ZAPRASZAM

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sprawdzone cykle na mase bez użycia kreatyny i glutaminy...

Następny temat

VITAL MAX Creatine 1000 Megacaps???

Water