SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dziennik Heraklesika

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
Siemqa panowie jeśli chodzi o mnie i o lafaya to juz jestem na 5 pzm. mam zamiar zrobic obwód.
moje dotychczasowe zmagania:
Pzm II ukończony na 6x14 - 6x15 nie probowalem
Pzm III ukończony na 6x15 - 6x16 nie dalo rady
Pzm IV - 6x8 - 6x9 nie dalo rady - ostatni trening 5x10+1x6
teraz poziom V - dzisiaj 1 trening na tym poziomie - treningu nie zapisalem ale poszlo slabo ;d pamietam ze w B 29 w 1 serii ;d nastepne treningi bede wklejal ! pozdro!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2340 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20535
Yo. Wypisuj wartości dla wszystkich ćw. Te które wypisałeś odnoszą się do..B, C, E, A2? Czy może do wszystkich?
Do tego napisz coś o pomiarach przed/po itp.

29 p w pierwszej serii to bardzo dobry wynik, szczególnie na 1-szym treningu na V poziomie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
^^ bede wypisywal dla wszystkich, tyle ze dzisiaj nie notowalem treningu. 29p - srednio poniewaz przed obwodem robilem 26 o ile pamietam (zaczynalem od 8 ale zrobilem sobie cos takiego 1pzm>2pzm>1pzm>2pzm> lecimy normalnie - jechalem wg. tabelek z II tomu - porada tez z II tomu) czyli wynik polepszyl mi sie o 3 dipsy ;D chcialbym dobic do 35 do konca poziomu V - na tym poziomie wg,. zalecen autora bede jadl malo - obwody moga lekka spasc wiec podam wymiary przed i po jak skoncze poziom V. pozdro ;] - mam zamiar zrobic z 2/3 obwody, nie wiecej poniewaz nie ma tutaj podciagania nachwytem, ale chce sie tez przygotowac do wyzsyzch poziomow.

jesli chodzi o diete na mase - wznowie ja po skonczeniu V poziomu, ale moja dieta to domowka ;] aha i dodam ze gdy zaczynalem cwiczyc wazylem 62 kg - gdy zaczynalem lafaya ok. 64-64,5 - teraz 66kg ;]

od I obwodu skoncze ze smieciowym zarciem i zajme sie zaniedbana przepona,rozciaganiem i pomijaniem dolnej partii ciala { mowilem sobie ze jutro zrobie dolna partie a nie robilem prawie caly czas ;d }

Zmieniony przez - Heraklesik w dniu 2013-01-30 20:10:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2340 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20535
Trochę nieskładnie piszesz...Wspominasz w I poście, żę dopiero zamierzasz robić obwód, po czym piszesz dalej, że wcześniej robiłeś 26, a teraz 29 ( gdzie serie na maxa są tylko na V poziomie, więc musiałbyś drugi raz dojść do V poziomu-co jak już tak się trzymasz książki, jest niezgodne z instrukcjami autora. Powinieneś był pominąć V p.).

Te 1p->2p->1- (...) to liczysz jako obwody? Jeśli tak to kiedy robiłeś tą serię na maxa? W trakcie?

Co do diety, to nie jest tak że teraz masz jeść mało, tylko MNIEJ. Np. tniesz lekko węgle, a śmieciowego żarcia dalej unikasz.

PS. Notowanie wyników jest konieczne, bo niby jak chcesz bić wyniki? Chyba, że to jednorazowy "wypad" :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
to jednorazowy wypad. serie na maxa sa tez na poziomie I. jesli masz tom II to poczytaj opis poziomu I to zrozumiesz po co robilem to I>II>I>II (autor polecal to na mase - wszystko znajdziesz w II tomie w opisie I poziomu.) pozdr. :}
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
panowie h**nia troszke - B - 30 powt. ( dobrze mysle) , C - 8 powt < moje slabe ogniwo ;d ;/ a chcialbym po tym obwodzie co teraz bedzie cwiczyc dodatkowo bicepsy (kto ma 2 tom wie o co kaman) zobaczymy jak to bedzie ;d od srody jade II pzm. i mam pytanko czy 1,6-1,65 b/kg ciala to wystarczajaco ( nie wlczajac makaronu,ryzy,chleba itp. [tylko miecho,jaja,mleko,twarog itp.] ?

Zmieniony przez - Heraklesik w dniu 2013-02-04 20:23:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2340 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20535
Miałeś wklejać całą rozpiskę, a nie 2 ćw. (

za bice po 6 m-cach powinieneś się brać, ale Twoja wola.


PS. dopiero teraz zauważyłem w pierwszym poście pewną nieścisłość. Masz "6x9-nie dało rady, a ost trening 5x10 i 1x6". Wobec tego albo się pomyliłeś, albo faktycznie to zrobiłeś te 6x9, bo 5x10 + 1x6=56 (a 6x9=54).

PSII ile już trenów odbyłeś na V p?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
tak udalo mi sie zrobic 6x9 ale dopiero trening pozniej ( 6x9 sie nie udalo ale jesli zsumowac nastepny trening i podzielic przez 6 wyjdzie 6x9 ;] ) 3 treningi ale nie robie wiecej bo stagnacja jest - pewnie przez to ze juz duzo razy robilem maksa. to za bice wezme sie za 4 msc jesli tak radzisz ;]

a myslisz ze moge jakis nachwyt dodac do treningu ? - choc 1 serie ?

od srody daje wypiski (1 obwod)
zaczne od 6x11 w B (zrobilem 30 powt. jade wg. tabelek)
podciaganie zaczne od 6x6/6x7 (robilem 8 powt na maksa)
A2 od 6x6 lub 6x8/6x9 polowa zakresu i jak dojde 6x12 zmieniam na 6x9 pelny zakres ( nogi na 80 cm - mam problem z tym ćwiczeniem, pewnie dlatego ze jest 3)
A4 zaczne od 6x11 (jak wbije 12 powt. zamienie na A5 9 powt. - system z II tomu)


Zmieniony przez - Heraklesik w dniu 2013-02-05 22:29:07

Zmieniony przez - Heraklesik w dniu 2013-02-05 22:29:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2340 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20535
O stagnacji możesz mówić po tym jak w kolejnych 3-4 treningach ( na masę:2-3), nie możesz pobić swoich wyników. Nie jesteś w stanie określić, czy stagnujesz zaledwie po 3 trenach. Zadbaj o miskę, sen i spróbuj jeszcze. Na obwód jeszcze masz czas.

Po prostu nie ma sensu żebyś teraz machał bice, pracują one wystarczająco w C ( wystarczająco na tą chwilę).

Co do nachwytu, ja zacząłem od obwodów (zdaje się że od 3p) robić 3x5 i zwiększam raz na tydz ( niezbyt duże ilości powt )<--- to szerokim. Plus jeszcze 1 seria na maxa neutralnym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
panowie panowie przepraszam ze nie bylo wpisek ale obiecalem sobie ze beda dopiero jak bede cwiczyl brzuch, nogi , przepone ! od dzisiaj sie motywuje i postaram sie cwiczyc wszystko - powiedzialem sobie ze jak nie bede cwiczyl calego ciala to w ogole nie cwicze :} . dzis trening wiec bedzie wypiska dzisiaj/jutro. posilek przetreningowy dzisiaj slaby - na slodko ;d . okej! od dzisiaj startuje z tym dzienniczkiem ! jesli chodzi o wymiary to zmierze sie 1 marca ;] i potem co miesiac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 270
panowie! trening wykonany - jutro wkleje wypiske . wkoncu cale cialo zrobione ;} + kupilem zeszyt wiec juz nie bede gubil notatek z trenu. pozdr. tak wgl ostatni trening - I obwod 3 poziom 1 tren
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rower magnetyczny do granicy 550-600 zł

Następny temat

15 min Abs / fat loss Workout HOW TO GET A 6 / SIX PACK FAST

BF