SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dział doping - spam na pw przez boty

temat działu:

Administracja i Moderatorzy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3850

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 280 Napisanych postów 5221 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 72491
witam, napisałem jednego posta w dziale 'doping' i dosyć szybko dostałem PM z reklamą sklepu internetowego, więc logiczne, że działa tam jakiś bot. może captcha do rejestracji by ograniczyć ilość tworzonych kont przez boty?
[od biedy - z zawodu jestem programistą (web), mogę takie coś wdrożyć, ale domyślam się, że macie firmę, która wykonuje wam takie rzeczy]
1

"You're not dieting for f***ing taste motherf***er, you're dieting for the results the dieting is gonna give you. Shut the f*** up and eat that shit"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11389 Napisanych postów 72661 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958283
Proszę podać printscreena z wiadomością PW tutaj lub na priv. Konkretnie o jaki/jakie nicki chodzi, prześlę zgłoszenie do działu IT, aby to sprawdzili

W dziale doping trzeba uważać nie tyle na boty, co różnych oszustów i naciągaczy. Nikt kto ma trochę rozumu nie powinien w ogóle klikać w tego typu wiadomości lub otwierać podejrzanych linków, tym bardziej korzystać z takich 'ofert'.

Wszelkie tego typu wiadomości można zgłaszać w dziale administracja lub na maila admin@sfd.pl


Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-04-08 09:03:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14674 Napisanych postów 53176 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400626