SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

droga do dobrej formy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 859
witam kolegow
Moj wiek to 18 lat
waga 74kg
wzrost 182cm
Moim problemem jest to ze mimo ze duzo biegam,nie jem w ogole slodyczy oraz chemii,kilka razy w tygodniu wykonuje niezliczone ilosci pompek i podciagniec na drązku roznymi sposobami nie moge pozbyc sie lekkiego tłuszczyku z dolnych partii brzucha przez co nie widac ostatnich zeberek tarki.No wiecie co mam na mysli.Ale moim najwiekszym problemem sa chyba bardzo chudziutkie ramona,mimo ze biceps i tricep sbez problemu mozna dostrzec to troche powiem szczerze smiesznie to wyglada bo poprostu sa chude i tyle.
Prosze was o pomoc w ulozeniu jakiegos sensownego planu(do tej pory cwiczylem bez jakiegokolwiek planu)
Moim celem jest:
zrzucenie tłuszczu z brzucha
zwiekszenie obwodu ramion
poszerzenie plecow
Dostepny sprzet to:
drazek do podciagania i buty do biegu

bede wdzieczny za pomoc

Lepiej żyć jeden dzień jak tygrys niż sto dni jak owca.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15730
przy takiej wadze i wzroście nie powinno być aż tak tragicznie. Ile masz obwodu w ramieniu?
Na masie może być nieco ciężko przybrać skoro często biegasz, na pewno trzeba będzie przede wszystkim więcej jeść, a to z kolei przełoży się na to, że raczej ciężko będzie zrzucić tłuszcz z brzucha.
Planu pewnie nikomu się nie będzie chciało za Ciebie ułożyć, spróbuj sam.
Stosuj ćwiczenia ciężkie angażujące jak najwięcej partii mięśni, z Twoim sprzętem : przysiady(uda), podciąganie podchwytem(biceps i plecy - także działa na szerokość pleców), pompki (klatka), pompki w podporze tyłem (triceps), załatw baniaki po wodzie, wypełnij piaskiem i rób wyciskanie na barki, jak już je załatwisz to możesz też robić z nimi martwy ciąg, czy wiosłowania; wspięcia na palce (łydki). Trzeba to poukładać w dobrej kolejności i będzie ok.
Jeśli chcesz przybrać na masie, a jednocześnie nie podlać się tłuszczem, to polecam odpowiednie operowanie dietą na zasadzie:
- w dzień treningowy ładowanie węglowodanów (6-7g na kg masy ciała), do tego białko 2-3g/kgmc, i tłuszcze jako dodatek.
- w dzień nietreningowy odwrotnie, ucięcie węglowodanów do ~3g/kgmc, ale za to podbicie na ich rzecz tłuszczy (głównie tych zdrowych, oliwa z oliwek, orzechy, olej lniany, różne pestki itd). Jeśli masz zamiar nadal biegać, to możesz nawet pomyśleć o większej ilości węglowodanów. Z czasem będziesz wiedział jak organizm reaguje na odpowiednie ilości danych składników, ale do tego niestety należy poznać swój organizm i trochę poeksperymentować przez przynajmniej kilka miesięcy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 859
jak porzadnie sie napne to 33 cm w lapie bedzie;D
dzieki za pomoc.
Jeszcze powiedzcie mi czy 40 pompek w jednej seri to duzo czy raczej malo?i czy wynik:10 podciagniec nachwytem(rece na szerokosci mniej wiecej barkow),12 podchwytem w jedenej serii mozna uznac za dobry?

Lepiej żyć jeden dzień jak tygrys niż sto dni jak owca.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15730
40 pompek to dobry wynik, podobnie z podciąganiem, ale zawsze może być jeszcze lepiej :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na zrzucenie "schabów" i brzucha

Następny temat

POMOCY . WAŻNE !!

nutloveb