SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

drewno | never give up!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1382

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
PROSZĘ NIE DODAWAĆ KOMENTARZY ZANIM ZACZNĘ KOŃCZYĆ WSTĘP DO DZIENNIKA


Cześć.Widzę sporo dzienników treningowych,więc postaniawiam założyć swój.Chcę budować dzięki temu swoją motywację i monitorować dietę i plan treningowy jeśli po jakimś czasie nie wyjdzie mi na dobre.Motto jakie sobie stawiam to "Co cię nie zabiję,to cię wzmocni" . Liczę na to że ktoś zajrzy do dziennika całkiem początkującego "na poważnie" i razem będziemy korygować swoje treningi.Więc proszę,tu macie na początku moją metryczkę,plan treningu,dietę,pierwsze foto i założenia

-=Metryczka=-

Płeć : Mężczyzna
Wiek : 16 lat
Waga : 75 kg
Wzrost : 185 cm

Obwód klatki : 88 cm (dysproporcja jest,pokaże na foto
Obwód bicepsa : 30 cm - prawy,lewy wydaje się ze 0,5 cm mniejszy :X
Obwód w pasie : 87 cm
Obwód uda : 55 cm
Obwód łydki: 40 cm

Staż : dopiero zaczynam
Cel: Przybranie masy jak zarówno siły,a także wyrównanie dysproporcji.

Wyciskanie leżąc : 50 kg
Wyciskanie na barki : 30 kg
Przysiad : 80 kg


-=Trening=-


FBW 15-10-5
3x w tygodniu(wt-czw-sob) z dwoma zestawami:

[Zestaw 1]

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki w podporze tyłem 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Wiosłowanie sztangą 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie hantli ze sztanga na skosie 2s

[Zestaw 2]

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangielek 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s


Po treningu z czasem dołączę ćwiczenia brzucha.W planie tygodnia dochodzi mi także WF 2 godziny w środę i w piątek godzinne fakultety z pływania
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
-=Dieta=-

Standardowe zapotrzebowanie kaloryczne:2783 kcal
w tym:
-białko:148g
-węglowodany:296g
-tłuszcze:74g

A to plan posiłków:

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
-=Wstępne zdjęcia=-

Zdjęcia dodaję jako monitoring swoich postępów oczywiście.Zdjęcia są niezbyt dokładne,nie umiem dobrze pozować,a zwłaszcza gdy robiłem sam na samowyzwalaczu,więc nie miałem wyczucia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1118 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 82823
Witam, no to never give up, jak John Cena :)

dzisiaj jest uczniem wczoraj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Mówię przecież że nie pisać:D,muszę zdjęcia dodać,ale zmniejszyć trzeba,bo za dużo kb:) proszę o to was,nie komentujcie jeszcze,zaraz zadam wstępne pytania i będziecie odpowiadać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
MOŻECIE JUŻ PISAĆ.MOGĘ ZACZĄĆ DZIENNIK :)

Przygotowanie do treningu

We czwartek rozpoczynam oficjalny start z siłownią.Jutro idę na zakupy i kupuje jedzenie jakie mam w diecie.Będzie mi miło że wreszcie popracuję nad sylwetką i że ja się dogadam z społecznością SFD.pl :)

Wstępne pytania

1.Chciałbym się spytać jak na śniadaniu przyrządzić jajka? gotowane,smażone,czy na surowo?

2.Czy zapotrzebowanie kaloryczne jest dobre jeśli chodzi o białko i węglowodany? Bo wydaję mi się czy obciąć trochę węglowodany a dodać kalorie z białek,żebym się fatem za dużo nie zalał:)

3.Pytanie te odbiega trochę,od tematu,chodzi o regenerację nocą(czyli sen),choć nie stosuje jeszcze diety,podczas spania budzę się kilka razy w nocy bez powodu? co na to można poradzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18246
Cześć i powodzenia! :) Mamy podobne warunki więc bd wpadał. Co do pytań nie odpowiem Ci za bardzo, jedynie podrzucę że ja z rana jem gotowane :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Dzięki.Przygotowanie zamiast z góry zakładać dziennik podczas chodzenia już na siłownie,wole założyć teraz i ostatecznie się sprawdzić czy nabrałem wiedzy z układania diet i planów treningowych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
1. Na pewno nie surowe, gotowane zawsze zdrowsze, niż smażone.
2. Nie tyje się od węglowodanów, tylko od nadmiaru kcal...
3. Mniej kofeiny, nie żreć białka/tłuszczu tuż przed snem, nie opijać się na noc, można ewentualnie kupić magnez.

Trening sam układałeś? Wyjaśnij mi czym się różni wyciskanie hantli od wyciskania sztangielek (barki) Czemu takie fbw?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Sorki,brałem sprawdzony gotowiec i niektóre ćwiczenia sobie spersonalizowałem:) poprawię,jeśli poproszę moderatora.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

do kasacji .

Następny temat

Trening na mase

Masa