SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dobry plan?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 546

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 45
Witam jestem nowy na forum nazywam się Darek i mam pytanie: czy ten plan treningowy jest dobry ponieważ nie znam się zabardzo.
poniedziałek
klata
1.wyciskanie na ławce prostej 12 10 8 8
2.wyciskanie na skosie sztangi 12 10 8 8
3.rozpiętki na ławce prostej 10 8 8
triceps
1.francuskie lerząc 12 10 8 8
2.wyciskanie francuskie hantla jednorącz 12 10 8 8
3.pompki w podporze tyłem 4s max
wtorek
plecy
1.wiosłowaniw sztangą 12 10 8 8
2.wiosłowanie hantlem 12 10 8 8
3.rzenoszenie sztangi / sztangielki za głowę 12 10 8 8
biceps
1.uginanie ramion ze sztangą łamaną 12 10 8 8
2.uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej 12 10 8 8
3.uginanie ramion z hantlem w podporze o kolano 12 10 8 8
czwartek
nogi łydki
1.przysiad ze sztangą na plecach 12 10 8 8
2.przysiad ze sztangą przed klatką 12 10 8 8
3.wspięcia na palcach 12 10 8 8
4.wspięcia bez ciężaru 2s max pow.
sobota
barki
1.wyciskanie sztangi z za głowy 12 10 8 8
2.uginanie ramion do przodu na prostych rękach 12 10 8 8
3.podciąganie sztangi do brody 12 10 8 8
4.wznosy ramion w opadzie 12 10 8 8
pzedramię
1.uginanie ramion nachwytem 12 10 8 8
2.uginanie nadgarstków za plecami 12 10 8 8
3.uginanie nadgarstków z rekoma na ławce 12 10 8 8
3 cwiczeni na brzuch
dodam że dysponuje siłowniom domową. Czy to trening na masę? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 45
pomożecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 163 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338735
Jak mamy pomóc,skoro żadnych istotnych informacji o sobie nie podałeś?

Wypełnij ankietę:

http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 280 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7814
Pomożemy...
Szczerze mówiąc to jest tyle tego ze trudno nawet doczytac do końca a co dopiero wykonać .... Dla początkujacego. ja mam trochę inną filozofię treningu niż obowiązujaca tu doktryna budowania masy z pominięciem wszelkich innych aspektów formy naszego ciała. jestem zwolennikiem ćwiczeń prostych, angażujacych jak największą ilośc mięśni - wykonywanych od przedszkola właściwie jako najzdrowszych i najbardziej wszechstronnych. jestem zwolennikiem treningu gimnastyków po prostu.
Owszem...nie kazdemu się to moze podobać i nie wszystko jest możliwe do wykonania bez maszyn i drogiego sprzętu ale święta trójca dla mnie to przysiady, pompki w poziomie i na poręczach oraz wszelkiego rodzaju podciagania na drążkach czy linach. Do tego skłony na mieśnie brzucha. Dokładając obciążenia budujesz bazę siłową całego organizmu a nie tylko wybranej partii. jak zaczniesz od cieżarków z ćwiczeniami izolowanymi to daleko nie zajedziesz.
Znajdź własną drogę do tego do czego zamierzasz dojść bo na razie widze jeden wielki chaos bez celu właściwie. Czy ty chcesz budowac masę, czy też może jesteś gimnastykiem czy masz zamiar budować wytrzymałość mięśniową... Patrząc na twój plan myślę że sam do końca nie wiesz. pamietaj że 12 powtórzeń w serii to już jest tak naprawdę budowanie wytrzymałości siłowej bardziej niż masy i wtedy ilość przyrostu mięśnia spada około trzykrotnie.
Przeczytasz zaraz "zrób to i to" a ja ci radzę abyś sam poznał swój organizm, wyznaczył cel i go realizował bo nie ma nic gorszego niż robienie czegoś czego po prostu się nie rozumie. To najgorsza droga. Poćwicz trochę bez planu. Posłuchaj ciała jak reaguje na obciązenie, jak się regeneruje i wtedy układaj plan bo pamiętaj że każdy z nas jest inny i musi sam znaleźć drogę do celu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 45
Płeć : mężczyzna
Wiek :17
Waga : 77,2kg
Wzrost :192cm
Cel treningowy :masa, siła
Staż treningowy na siłowni : 6miesięcy
Uprawiane inne sporty : tenis stołowy
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztanga(prosta, łamana), ławka, sztangielki
Dieta : brak
Przeciwskazania medyczne : żadnych
Zażywane suplementy : stosowałem kreatynę i odżywki białkowo węglowodanowe
einwunder ćwicze już 6 miesięcy i nie mogę wyczuć.A po drugę nie znam się na tym tak jak piszesz że 12 pow. to na wytrzymałość a ja tak ćwiczyłem i myślałem że dobrze więc mógł byś mi napisać jakiś ogólny zarys pow. serii idt.




Zmieniony przez - 18darek18 w dniu 2013-01-16 21:09:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 163 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338735
Kolego,bez dobrej diety ani rusz.
Myślisz że mięśnie biorą się z powietrza?

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2013-01-17 13:50:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Początkujący !!

nutlove nowy