SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dobry na poczatek ? {plan}

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 991

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7377
zestaw A
MC
wiosłowanie płasko? WTF wiosłowanie sztangą szeroko może?/w sumie fajnie by było gdybyś tutaj dorzucił podciąganie szeroko zamiast wiosła
wyciskanie sztangi na ławce poziomej
wyciskanie na barki
pompki na poręczach w wersji na triceps
uginanie ramion ze sztangą


zestaw B
przysiad
wiosłoanie sztangielką
wyciskanie na skosie górnym[zalecałbym hantlami, jeżeli już opanowałeś technikę]
jakieś wznosy na barki



Łydki bym w sumie dodał, biorąc pod uwagę, że bawisz się w izolacje na ramiona-to czemu by nie na łydki?



Wszystkie ćwiczenia po 3-4 serie, wznosy na barki po 2 i izolacje również po 2 serie.


W planie B zapomniałem dodać izolacjina mniejsze partie.

Zmieniony przez - MOREPOWER w dniu 2010-04-03 03:36:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942
tam jest wyciskanie plasko a nie wioslowanie

a gdzie Ty tam widzisz jakas izolacje ?

bazujac na jego planie ja bym tak dal

A
1. przysiad
2. wyciskanie plasko sztangi
3. wioslowanie sztanga
4. wyciskanie na stojaco
5. uginanie ramion ze sztanga
6. pompki na poreczach
7. wspiecia na palce
8. brzuch

B
1. mc
2. wyciskanie skos sztangielki
3. wioslowanie sztangielka
4. podnoszenie sztangi do brody
5. uginanie ramion ze sztangielkami
6. wyciskanie wasko/francuz
7. wspiecia na palce
8. brzuch

Zmieniony przez - elemelas w dniu 2010-04-03 03:46:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7377
Późno już, to człowiek się może pomylić i źle przeczytać.

A poza tym nie łap mnie za słówka, bo chyba dobrze wiesz o co mi chodziło-jest to rodzaj pomniejszej izolacji, bo chociaż używamy tutaj głównych, ciężkich ćwiczeń na ramiona, atakujące w miarę"po równo"poszczególne głowy bicepsu i tricepsu, to jednak jest to izolacja-wyłączasz większe partie mięśniowe z działania[mniej lub bardziej oczywiście, bo wciąż korzystamy z ćwiczeń angażujących w miarę jak najwięcej partii mięśniowych-wiadomo, ze przy uginaniu ramion nieco podziała przód barków, a przy dipsach na triceps trochę klatki i barków też może podziałac]. Tak i oto panie rodzaj pośredniej izolacji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942
o tej porze nie stac mnie juz na domysly tak czy siak sa to czesto uzywane cwiczenia w planach fbw

spieprzam spac bo z koszyczkiem nie wstane

zdrowych i wesolych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7377
Co do tego co napisałeś-ja bym wiosłowanie sztangą szeroko zamienił bardzo chętnie na podciąganie szeroko-do uderzenia motyli...A z wiosłowania sztangielką, przy odpowiedniej technice[rozciąganie motyla, schodzenie dośc nisko sztangielką] uderzal w środek pleców, przestrzeń między łopatkami.


Podciąganie sztangi do brody, to ćwiczenie, które jest 100% drogą do kontuzji-prędzej czy później. A zamiana na sztangielki już wiele tutaj zmienia[tor ruchu staje się naturalniejszy, przez to, ze ramiona moga się lekko rozsunąc na boki, co jest niemożliwe, przy ćwiczeniu ze sztangą].Oczywiście należy też ciachnąć górną połowę ruchu, jeżeli ktoś chce uniknąc kontuzji[tzn. nie dociągać do samej brody]. To jedno z najbardziej kontuzjogennych ćwiczeń, niektórzy nawet twierdzą, że...najbardziej kontuzjogenne, bo kontuzja, nawet jesli po długim czasie, to jednak nieunikniona.





Zdrowych i wesołych, wzajemnie W sumie może to głupio zabrzmi ale dopiero teraz się zorientowałem, że.......






Pomyliłem działy. pozdr i wesołych raz jeszcze


Zmieniony przez - MOREPOWER w dniu 2010-04-03 03:57:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
ok dzieki zastanwoie sie nad dwoma
zalozenie bylo takie zeby wykonywac jak najweicej cwiczen wielostawowych i nie 10000 serii na kazda partie rowniez zeby trneing byl krotki( cos takiego wyczytalem ze jest to dobre dla ekto)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1369 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10538
Na początek plan jest dobry. Ewentualnie możesz dokonać lekkiej korekty:
Przysiad/Martwy ciąg
Wyciskanie płasko/W skosie
Wiosłowanie/Drążek nachwytem
Wyciskanie na barki(hantlami lub sztangą z przodu)/Unoszenie hantli bokiem (robisz je w dniu wyciskania w skosie)
Coś na biceps i triceps
I oczywiście brzuch
Ale uważam,że przy zerowym stażu znacznie lepszy będzie "Stronglifts 5 x 5 Program
For Beginners).
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozciganie- problem z siadem tureckim

Następny temat

plan na mase do sprawdzenia