SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

do oceny 15,10,5

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 733

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 164
Plan treningowy FBW 15x10x5. ( pon x15, sro x10, pt. x5)
Staż 7 miesięcy.
CEL: RZeźba
Dni treningowe: 3dni ( pon, sro, pt)


Sprzęt do dyspozycji: w sumie w pełni wyposażona siłownia

Wcześniej przez 6 miesięcy robiłem ACT. Robiłem sobie stacje i tak sobie chodziłem w kółko zmieniając co jakiś czas ćwiczenia. Tydzień temu zmieniłem zdecydowałem zmienić trening na FBW systemem 15,10,5. No więc odpowiednio obniżyłem ciężary i mam zamiar je podwyższać co tydzień o 2kg. Aha, trening z wyszczególnieniem ramion


No więc wygląda to mniej więcej tak(pierwszy tydzień):



wyciskanie hantli na skosie 2s x15-12kg x10-14kg x5-16kg

wyciskanie hantli płasko 2s x15-16kg x10-18kg x5-20kg

wyciskanie hantli siedząc 3s x15-6kg x10-8kg x5-10kg

uginanie ramion ze sztangą 3s x15-10kg x10-12kg x5-15kg

wiosłowanie sztangielką 3s x15-12kg x10-14kg x5-16kg

ściąganie wyciągu górnego 3s x15-45kg x10-50kg x5-55kg

Nie wiem czy powinienem mieć Zestaw B dla urozmaicenia?
NA razie ten trening mi się bardzo podoba

W sumie to nie jestem pewien czy to będzie dobre na rzeźbę

Na siłownie chodzę na czczo i piję promax high protein przed i po.


Proszę o pomoc/ocenę. Z góry dzięki




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Waga: 88

Wzrost: 179

Cel treningowy: rzeźba

Staż treningowy na słowni: 6 miesięcy z przerwami

Uprawiane inne sporty: troche pływam, golf

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full

Dieta: jedzenie w odstępach nie dłuższych niż 2-3h. ograniczanie węgli po 18.


Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: PROMAX hight protein przed i po po treningu

Zmieniony przez - malynoone w dniu 2009-02-25 11:06:07

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 363 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8584
A reszta ciała?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 164
reszta ciała, hmm

Klatka 110
Pas 100
Biceps 36

coś pominąłem... ?

Może bym zdjęcie wstawił?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3122 Napisanych postów 50496 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 676053
słaby trening

bez nóg

ćwiczenia wrzuć jakieś podstawowe, cieżkie



Zmieniony przez - rion10 w dniu 2009-02-25 13:58:42

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 164
Czyli co lepiej robić... ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4124
Albo wóz albo przewóz. Mówisz że priorytet u Ciebie to ramiona. To albo od nich zaczynaj sesje albo wykonuj w normalnym porządku. U Ciebie wygląda to tak: Klata --> barki --> biceps -- > plecy ... gdzie nogi ? gdzie triceps ? Powinno iść: Nogi --> Klatka ---> plecy ---> barki ---> biceps ---> triceps --> brzuch.

Druga sprawa. Na pusty żołądek i proteiny ? masz potem siły na treningu ? Poza tym po treningu najpierw daj węglowodany żeby uzupełnić glikogen a dopiero po jakimś czasie białko. Bo ten cały twój szejk proteinowy idzie na straty energetyczne a nie do budowania mięśni. Wklej jeszcze dietke.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 164
przed treningiem miało być łatwo przyswajalne białko...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30617
Powinno iść: Nogi --> Klatka ---> plecy ---> barki ---> biceps ---> triceps --> brzuch.


Mi się wydaje, że: Nogi --> Plecy ---> Klatka] ---> barki ---> triceps ---> biceps --> brzuch.

Przekierowałem partie pod względem wielkości, jeśli to miałeś na myśli, pisząc kolejność. Jeśli nie, to sorry

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4124
no tak ale nie samo, węgle też powinny być. Nawet w low carbach masz węgle okołotreningowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 732 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4124
Wykonuje HST i kierowałem się poradami na tym forum i wyszło tak: Nogi, klatka, plecy, barki, biceps, triceps. Ja tak ćwiczę i żadnych problemów nie mam. Ale wedle uznania. to tylko moja opinia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30617
Nie mówię, że wychodzą problemy. Uporządkowałem partie wedle ich wielkości.

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

grrubas/blog/wytopić fat, budować mięśnie

Następny temat

Plan treningowy na tydzien do oceny,,