SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do michaila - trening wytrzymałościowy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3989

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
cześć! mam do ciebie kilka pytań związanych z treningiem obwodowym, ale tym na wytrzymałość [czyli ćwiczenie trzeba wykonywać przez 30s i odpoczywać przez 90s]
1 z jakim obciążeniem należy ćwiczyć czy należy je zwiekszać, jeśli tak to napisz mi jak to wygląda w procentach.
2 chciałabym ćwiczyć na przeciwstawne partje mieśni czy program przedstawiony poniżej jest dobry?
biceps: uginanie ramion na modlitewniku nachwytem
triceps: wyciskanie francuskie w siedzeniu
klatka: wyciskanie na ławce poziomej
plecy: przyciąganie drążka wyciągu do klatki szerokim chwytem
czworogłowe wyskoki z pułprzysiadu do pułprzysiadu
dwugłowe uginanie nóg w leżeniu na atlasie
brzuch: podciąganie nóg do klatki piersiowej w zwisie na drążku
barki: unoszenie ramion bokiem z chantlami
z gury dzieki za jakieś sugestje.
pozdrawiam!

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Pierwszy obwód wykonujz mniejszym ciężarem-rozgrzewkowo,potem 2-3 obwody-w zależności od poziomu trenującego i celu treningu.Kolejność ćwiczen-jako pierwsze-mnijesze grupy,potem większe.
Nie bardzo wiem o co chodzi w tych wyskokach??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
dzięki za odpowiedź chodzi mi o wyskoki ze sztangą na barkach do niepełnego przysiadu.
czy np: moge pierwszy obwud robić z obciążeniem 50% potem 60 70 i 80%?
i czy ten muj plan jest dobry?
ps. za tydzień napisze o ile poprawił mi się wynik w wyciskaniu po twojim programie na klatke.
pozdruwka!

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
DUŻYMI MOJE UWAGI:

cześć! mam do ciebie kilka pytań związanych z treningiem obwodowym, ale tym na wytrzymałość [czyli ćwiczenie trzeba wykonywać przez 30s i odpoczywać przez 90s]
1 z jakim obciążeniem należy ćwiczyć czy należy je zwiekszać, jeśli tak to napisz mi jak to wygląda w procentach. TAK JAK OPISAŁEM POWYŻEJ-MOZE BYĆ PROCENTOWO-JAK U CIEBIE
2 chciałabym ćwiczyć na przeciwstawne partje mieśni czy program przedstawiony poniżej jest dobry?
UWAGA-NAJPIERW DUŻE GRUPY-MAŁE NA KONIEC-CZYTAJ NAWIASY
biceps: uginanie ramion na modlitewniku nachwytem (6)
triceps: wyciskanie francuskie w siedzeniu (7)
klatka: wyciskanie na ławce poziomej (2)
DRUGIE NA KLATKĘ-ROZPIĘTKI SKOS LUB WYCISK SKOS(3)
plecy: przyciąganie drążka wyciągu do klatki szerokim(4) chwytem
(5)-COŚ NA PROSTE GRZBIETU-CIĄGI LUB SKŁONY D.D
czworogłowe wyskoki z pułprzysiadu do pułprzysiadu (10)
dwugłowe uginanie nóg w leżeniu na atlasie (11)
brzuch: podciąganie nóg do klatki piersiowej w zwisie na drążku (1)
barki: unoszenie ramion bokiem z chantlami (8)
(9)-UNOSZENIE W PRZÓD LUB ARNOLDKI SZTANGIELKAMI
z gury dzieki za jakieś sugestje.
pozdrawiam!




Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
dzięki za odpowiedź chodzi mi o wyskoki ze sztangą na barkach do niepełnego przysiadu. TO ĆWICZENIE W KTÓRYM ŁATWO O KONTUZJE-OSTROŻNIE Z CIĘŻAREM I DŁUGA ROZGRZEWKA PRZED TYM(SZCZEGÓLNIE STAWÓW KOLANOWYCH I SKOKOWYCH)
czy np: moge pierwszy obwud robić z obciążeniem 50% potem 60 70 i 80%? OK
i czy ten muj plan jest dobry? CZYTAJ WYŻEJ
ps. za tydzień napisze o ile poprawił mi się wynik w wyciskaniu po twojim programie na klatke. TO CI SIĘ UDAŁO-CHCESZ PO TYGODNIU MIEĆ LEPSZY WYNIK-DAJ SOBIE TROSZKĘ CZASU TO NIE PIEKARNIA-MINIMUM 4 TYGODNIE.
pozdruwka!

ola!



Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
serdeczne dzięki za rady!

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
jeszcze jedno pytanie dlaczego dopiero po czterech tygodniach mam ci podać rezultaty po twoiim programie skoro przy osiemnastym treningu należy podnieść maksymalny cieżar?

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37791
zaraz zaraz, co to znaczy wyskoki z 80% ciężaru??? jesteś w stanie skakać z ciężarem 80% maksymalnego który dasz radę dźwignąć??? coś chyba nie tak...

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
z tymi wyskokami niebede przesadzać napewno niezażuce sobie 80% ciężaru. chodzi mi o reszte ćwiczeń

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37791
nie dasz rady wykonywać żadnego cwiczenia przez 30 sek z 80% ciężaru maksymalnego

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
głuwnie mi chodzi o te pułtoraminutowe przerwy pomiędzy ćwiczeniami. wtedy można spokojnie ułożyć sobie następną stacje. jeśli masz jakieś sugestje dotyczące obciążenia to napisz.
pozdrawiam!

ola!
BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do Michaila-prosba o trening

Następny temat

DO RADOSŁAWA SŁODKIEWICZA !!!!!!!!!!!!!!

WPC