SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do ktorej godziny ww

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1446

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 460 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10883
Po ktorej godzinie nie powinno sie przyjmowac WW
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15118
zalezy o ktorej idzesz spac i zalezy kiedy masz trening.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 460 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10883
trening koncze o 13 a chodze spac 10 11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1016 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7338
Ostatnie WW daj w przedostatnim posiłku

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42644
Mozesz jesc o jakie godzinie chcesz, byle aby dzienny bilans sie zgazdal.

J/W w przedostatnim daj normlanie Ww a do ostatniego posilku przed snem same bialko lub bialko+tluszcze.

GÓRA---->I am What I am

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15118
gora czyli jak np zjem 2000kcal ktore mam w bilansie z wegli i to cale 2000 zjem tuz przed snem i to jescze o wysokim ig to wszytko bedzie ok ?? wg mnie nie dosyc dobry pomysl chociaz extremalny przyklad xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 72 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 790
no przykładzik beznadziejny podałes... przesadziłes ostro :D na noc pakowac tyle węgli... rozłóż to w paru posiłkach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15118
ja nie che tak jesc ja podalem przyklad ze to co napisal gora ze jak bilans bedzie sie zgadzal wszytsko bedzie ok nie do konca jest slusznym stwierdzeniem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45246
gora czyli jak np zjem 2000kcal ktore mam w bilansie z wegli i to cale 2000 zjem tuz przed snem i to jescze o wysokim ig to wszytko bedzie ok ??

jeśłi nie przekroczysz bilansu i będą takie braki w glikogenie to tak.

są diety na których dziennie spożywa się 800 węgli u nie których nawet ponad 1000 w 1 dzień i się nie tyje, więc jak widzisz zalezy to od wielu czynników.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15118
no nie wydaje mi sie zeby np 2k kcal z miodu tuz przed snem uzupelnilo glikogen tylko xD mysle ze w fats ie zamieni ale koniec dyskusji moge miec swoje zdanie a zreszta takie extremalne przypadki sa rzadkoscia XD
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCY! 2 miesiące brzuchów i nic. Jak schudnąć?? Szukam diety:)

Następny temat

odchudzanie i cwiczenia +dieta low-carb/ketogeniczna, pomocy!

Wheya