SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do P.Głuchowskiego - klatka

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4103

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 278 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36589
witam

Mam problem z mięsniami klatki - zdaje mi się, że rozwijają się wolniej w stosunku do pozostałych, zwłaszcza dolna część jest słaba, ale góra też nie jest najlepsza. Czy mógłbym ćwiczyć "cycki" dwa razy w tygodniu (zawsze ćwiczyłem wszystkie grupy raz w tyg.) , np. w poniedziałek i czwartek, w poniedziałek wykonując wyciskanie sztangi na płaskiej,wyciskanie sztangielek w skosie, rozpiętki w skosie i rozpiętki na płaskiej; a w czwartek wyciskanie w skosie w dół i pompki na poręczach?? jak w takim układzie powinien wyglądać rozkład innych grup w tygodniu, gdzie wcisnąć barki?? Dodam, że zawsze ćwiczę w poniedziałki , wtorki, czwartki i soboty. Z góry dziękuję za odpowiedź

wielu ludzi ćwiczy, ale nic im to nie daje, kładę na nich la*hę, w du*ę zapodaję:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 16352 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 168266
NP:
poniedziałek: klatka, bic+tric
wtorek: plecy
czwartek: barki+nogi
sobota: klatka, bic+tric

pozdrawiam

ŻEBY ZWYCIĘŻYĆ TRZEBA BYĆ I LWEM I LISEM !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 16352 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 168266
a nie możesz zamiast w sobotę, ćwiczyć w piatek ??
Bo miedzy sobota, a poniedziałkiem, to troche za krótki okres na regeneracje.

pozdrawiam

ŻEBY ZWYCIĘŻYĆ TRZEBA BYĆ I LWEM I LISEM !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 16352 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 168266
jeśli nie, to cwicz tak:
poniedziałek: klatka, bic+tric
wtorek: plecy
czwartek: klatka, bic+tric
sobota: barki+nogi

pozdrawiam

ŻEBY ZWYCIĘŻYĆ TRZEBA BYĆ I LWEM I LISEM !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 16352 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 168266
ooooo, przepraszam, nie zauważyłem do mkogo był skierowany post.

pozdrawiam

ŻEBY ZWYCIĘŻYĆ TRZEBA BYĆ I LWEM I LISEM !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 278 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36589
nie no luz, z innych odpowiedzi niż P.Głuchowskiego też będę zadowolony:)

W sumie mógłbym przesunąć trening z soboty na piątek, ale:
1) w piątek mam dość męczący dzień w szkole, a w sobote zawsze mogę się lepiej wyspać, jestem bardziej wypoczęty i zrelaksowany, więc są lepsze warunki do treningu
2)jestem dosyć żywotny i wqr***ją mnie przerwy w treningach, nawet te 2dniowe

a co do planu
1)nie wiem czy to jest dobry pomysł robić w poniedziałek bic, a we wtorek plecy - chyba za mało czasu na regenerację, jak uważasz?
2) czy w pierwszym planie dół klaty zdążyłby się zregenerować i w poniedziałek nie przeszkadzałby w treningu reszty klatki??
3)a czy w drugim planie nie za krótki odstęp między barkami a klatą hmm?
4)a może by tak wsadzić dół klatki w jeden dzień z barkami, co?

dzięki za szybką odpowiedź i oczywiscie sog

a ponadto mam nadzieję , że Piotrek się jeszcze wypowie

wielu ludzi ćwiczy, ale nic im to nie daje, kładę na nich la*hę, w du*ę zapodaję:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
zwyrol-proponuję pon-klatka ciężki trening,wtorek-nogi,czwartek-plecy i klatka lekki trening,piątek barki i ramiona.przy ciężkim treningu na klatkę dodatkowo stosować powinieneś techniki podnoszące intensywność,inne grupy ćwicz ze średnią intensywnością.Możesz także spróbować trenować przez 10 dni tylko klatkę,następnie przejśc do normalnego treningu ale przez 10dni nie trenując klatki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 278 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36589
dziękuję za odpowiedź

plan mi się podoba, skorzystam z niego na pewno. pytanie - czy w treningu w czwartek trenować najpierw plecy czy klatkę? teoretycznie plecy są większą grupą mięśniową, więc ją się powinno robić najpierw, ale po wiosłowaniach i martwym ciągu jestem totalnie padnięty i mogą być problemy ze zrobieniem klatki. Czy w treningu ciężkim stosować techniki podnoszące intensywność we wszyskich seriach (będą to pewnie powtórzenia z pomocą,oszukane lub serie ze zmniejszanym ciężarem), czy tylko ostatnich seriach poszczególnych ćwiczeń? I jeszcze jedno czy jak na treningu ciężkim będę robił 15serii(wyciskanie hantli płaska 4s., wyciskanie sztangi skos w górę4s., rozpiętki skos góra 4s., rozpiętki płaska 3 serie) czy to nie będzie za dużo?



wielu ludzi ćwiczy, ale nic im to nie daje, kładę na nich la*hę, w du*ę zapodaję:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 922
mi sie rowniez to przyda bo mam ten sam problem

pyton

pyton

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 648 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9853
Zwyrol wydaje mi sie, ze w czwartek powinienes zaczac od plecow m.in. dlatego, ze po przejsciu do cwiczen na klatke bedziesz juz troche zmeczony i nie bedziesz szalał z obciazeniem (a w czwartek masz lekki trening klatki - tak jak Piotr napisal). Poza tym sprobuj podciagac sie na drazku (jesli wykonujesz to cwiczenie) po zrobieniu 3 cwiczen na klatke. Chyba byloby ciezko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6210
Panowie podejrzewam ze wolniejszy rozwój jego klatki tylko w czesci spowodowany jest mniejsza intensywnoscia .Uwazam ze w tego typu przypadkach najczesciej mamy doczynienia z zla technika wyciskania podczas ktorej do pracy wlaczaja sie barki i przejmuja wiekszosc pracy.
Proponuje kolego cos takiego :
połóz sie na laweczce (skos czy prosta bez znaczenia) sciagnij barki w dół i jak najmocniej sciagnij ku sobie łopatki co powinno automatycznie powodowac wypiecie Twojej klatki i wyciskaj trzynajac caly czas spiete lopatki i opuszczone barki .W takim ulozeniu wylaczasz barki i pracuje prawie sama klatka.
Z poczatku mozesz czuc sie z tym ciut dziwnie ale poźniej wejdzie Ci to w krew i bedziesz cwiczyl poprawnie a rezultaty przyjda bardzo szybko.
Powodzenia .

marcopolo

Zmieniony przez - marcopolo w dniu 2003-02-12 09:43:22

marcopolo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nowości-czy juz?

Następny temat

Do Pana Ambroziaka (kreatyna)

Fruzelina