SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dietka na mase dla dziewczyny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3067

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264


HEJ.POTRZEBUJE DOBRA DIETKE NA MASE DLA DZIEWCZYNY-TZN DLA MNIE-CHCIALABYM ZWIEKSZYC TROCHE MASE MIESNIOWĄ JAK NAJLEPSZEJ JAKOSCI-WIEM ,ŻE NIE OBEDZIE SIE BEZ OBTŁUSZCZENIA LECZ CHCIALABYM BY BYŁO ONE W JAK NAJMIEJSZYM STOPNIU.DZIEKI ZA POMOC;)

Zmieniony przez - shape666 w dniu 2007-05-14 23:47:29
1

good shape is all I really want!!!:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 999 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13912
hehe fajna fota

niestety ,ale tutaj nikt Ci diety nie ułoży ...[przynajmniej nie za darmo ]
ułóż sama . . .
sprawdź posty podwieszone
http://www.sfd.pl/search.asp  <- tu masz wyszukiwarkę
trzeba tylko chcieć
później dobrze jak dasz dietę do sprawdzenia ,właśnie w tym dziale

Zmieniony przez - coolkill w dniu 2007-05-15 00:33:52

Niezbędne minimum to dać z siebie maximum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1702 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16720
Od diety przytyjesz, ale jeżeli chcesz panować nad kształtem ciała i otłuszczeniem to dobrze byłoby dołączyć jakąś aktywność ruchową (siłownia).

"masz swą wolę w komplecie z honorem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3826 Napisanych postów 63303 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680226
Dieta bedzie wygladala podobnie jak na redukcje tylko z + bilansem kalorycznym. Do tego trening obowiazkowo. Na forum jest pare takich diet, poczytaj i uloz podobnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264
Dzieki za podpowiedzi:).Tomasz 69-na siłownie biegam (heh)4 razy w tyg-sesja ok 2-2.5 h wliczajac w to aeroby-teraz jestem na redukcji-a od wrzesnia chcialabym zacząc dalszą rozbudowe masy miesniowej.Teraz moja dietka opiera sie na białku-120 g,wegle złozone,owoce -z małym indeksem glikemicznym i tylko w posiłkach okołotreningowych,mało tłuszczy.5-7 małych posiłkow wliczajac w to ostrowie 30g mieszana z 30 g odzywki masowej vital maxa.do tego hmb,taurynka i thermo speed.jezeli chodzi o diete masowa-to moze zmienic proporcje odzywki????i jakie suple??Myślałam o zastosowaniu kre-alkalyn bo podobno nie zatrzymuje wody w organizmie-co wy na to-troche boje sie tej kreatyny ale przekonuja ze buduje suchą mase.Zwiększajac kalorycznosć diety-postawic na wiekszą ilosc dobrych wegli czy moze zdrowych tłuszczy??i o ile powinnam zwiekszyc ta kalorycznosc(moje dane w profilu).Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoci pozdrawiam goraco;)

good shape is all I really want!!!:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Z tego co piszesz widac ze masz wieksze pojecie o diecie niz wiekszosc pajacykow pojawiajacych sie regularnie w "dopingu" i biorac sie za koksowanie Brawo!
Sluchaj swojego organizmu, zwiekszaj wegle po woli i obserwuj jak na to reagujesz, bialko bez zmian, tluszcze jak wiesz masy nie dadza, ale dalbym troche wiecej na wieczor (chyba ze wieczorem masz trening) i wtedy minimum wegli + duzo bialka np jaja, tak zeby zrownowazyc te wegle ktore dodasz. B2 T2 W3 mogloby byc dobra proporcja, ale musisz wyczuc. Oczywiscie dodatni bilans kaloryczny, mysle ze 500 klc bylo by ok. Kreatyna bedzie jak najbardziej ok :)

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2007-05-16 19:13:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264
Dzieki Scorpio 93.Jezeli chodzi o treningi to w jednym tygodniu mam je z rana ok 9-10 a w nastepnym wieczorami-koncze je ok 21:30-jest to zalezne od zmian w pracy-zawsze po treningu wypijam odzywke 30b/30w -wieczorem przed snem jeszcze jedna porcja ostrowi-ok 30g lub serek wiejski lekki i 1 kapsułka hmb mega caps olimpu-rozumiem ze przy robieniu masy w ciagu dnia wiecej węgli-a wieczorem troche wiecej białka i tłuszczy jezeli nie bedzie treningu-ok-to da sie zrobic;))Jeszcze raz ślicznie dziekuje i gorąco pozdrawiam.PS-wiem ze to nie ten dzial ale mam małe pytanko -przy robieniu masy bede musiala zmiejszyć ilosc sesji na siłowni;/ czy moge zostac przy rozkładzie 2-1-2-2 (2 dni tening-1 wolne-2 trening-2 wolne).Dziekuje-naprawde:)

good shape is all I really want!!!:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Dobrze robisz :) Potreningowo oczywiscie wegle, wpc z carbo na miejscu, pozniej zarzucil bym jakiegos kuraka/tune z ryzem na przyklad :) Wieczorem bez wegli (w te dni kiedy trenujesz rano, potreningowo wiadomo wegle+bialko), zeby niepotrzebnego fatu nie zrobic skoro obecnie robilas redukcje, wiadomo ze im wiecej wegli tym szybciej bedzie szlo, ale nie wiadomo czy w ta strone jaka ci zalezy. Dlatego bym wegle zwiekszal stopniowo i obserwowal reakcje, jak leca miesnie i jak tluszczyk, jak z tluszczykiem bedzie luzik to mozna wegle zwiekszac.
Co do czestotliwosci treningu to zalezy, sa rozne plany treningowe i rozne gusta, ja robie dzien treningu/dzien przerwy, ten schemat mi sie najlepiej sprawdza bo czasem tak jest ze na drugi dzien palcem nie moge ruszyc, wiec nie w glowie by mi bylo jeszcze na silke poginac
Edit: no i z aero bym nie rezygnowal, jak najbardziej dalej jechac po treningu, zawsze lepiej zwiekszyc zapotrzebowanie kaloryczne

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2007-05-17 00:41:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264
Dzieki Scorpio93 :)-Twoja pomoc jest dla mnie nieoceniona :).Czy dobrze rozumim ,ze gdy koncze trening wieczorem-nie powinnam dołanczac do ostrowi węgli(teraz na redukcji i potem)-czy tylko same wpc w dni nietreningowe wieczorami-bo z tego co mi wiadomo-po treningu jednak powinno sie zjesc węgle aby uzupełnic niedobór w mieśniach (bez względu jaka to pora dnia)i aby białko prawidłowo sie mogło wchłaniać.
Jezeli chodzi o rozłozenie treningu-tez wole "Twoj" rozkład,ale niestety musze z treningami zmiescic sie w tygodniu-weekend zajmuje mi szkola wiec nie mam wyjscia;(
Własnie o aero mialam sie zapytac-wyprzedziłes moje mysli;-P heh-super-ciesze sie ,ze dalej sa wskazane-bo gdzies wyczytałam ,ze powinno sie zaprzestac jezeli chce sie dobrych przyrostow-zwłaszcza robienia treningu brzucha:( i jakichkolwiek innych aerobowych ćwiczeń- a mi zalezy na ładnie wygladajacej sylwetce i oczywiście nie chcialabym zmarnowac ostatnich tygodni robienia definicji.
Jeszcze raz bardzo dziekuje i pozdrawiam naprawde goraco;))

good shape is all I really want!!!:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Cala przyjemnosc jest po mojej stronie Temat mnie bardzo zainteresowal, tak samo Twoje podejscie. Jak widze po raz n-ty laski piszace rzeczy typu "chce schudnac byle by mi tylko miesnie nie urosly, bo to przeciez bedzie takie niekobiece" eh, ah - to az mi sie rzygac chce. Podobnie jak ide na silownie i widze taka jedna anorektyczke co spedza 2 godziny na roznych przyzadach cardio czytajac podczas tego jakies smetne kobiecie kolorowe syfne pisemka to tez mi sie przewraca, albo takie co wskocza na jakis przyrzad i machaja po 50 razy (!!!) najmniejszym ciezarem, tak aby sie tylko nie zmeczyc i leca zaraz na drugi...Naprawde az milo, ze kots ma pojecie o diecie/treningu i chce robic normalny trening, ktorego integralna czescia jest robienie masy, bo przeciez trzeba cos pozniej rzezbic! Dobra, dosc slodzenia, ad metrium:
Kiedy konczysz trening wieczorem tak jak piszesz wegle+bialko, moze byc samo wpc mozesz dodac carbo, albo po porstu wciac ryzyk, wazne aby zgadzalo sie z dziennym bilansem.
Jezeli nie mozesz cwiczyc jak ja na pewno poradzisz sobie takim planem jak ulozylas, np 1 dzien gorne partie, 2-gi dolne - ale jestem pewien ze to juz wiesz
Co do aero to ja slyszalem o kolesiu, co do sklepu nie wychodzil bo on "robi mase" Jak sie robi naprawde ciezka mase pewnie aero byly by zbedne, ale Tobie zalezy przeciez na stonowanej sylwetce, doajac odpowiednie kalorii mozna robic mase i jedczonesnie jechac aero moim zdaniem
Zobaczysz jak bedzie szlo i mozesz sie wtedy jeszcze zostosowac nad kreatynka Daj relacje, jestem bardzo ciekawy jak to wyjdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 96 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 264
Moje podejście jest takie bo ja chce "te" miesnie heh-gdyz moim ideałam kobiecej sylwetki jest ciało takie jak u Kamili Porczyk czy tez Oli Kobielak(mam nadzieje,ze kiedyś choć troszeczke bedzie je przypominało hehe)Dlatego tez staram sie zrobić wszystko porzadnie i oczywiste jest dla mnie,ze musze jak mówisz -robic mase bym miala pozniej co rzeżbić)))Chce sie do tego dobrze przygotowac-dlatego juz teraz staram sie robic plan i zasiegac opini-sama nie jestem w stanie wszystkiego wyczytac czy wynaleźc-dlatego wolę zapytac sie doswiatczonych)
Bardzo chetnie zdam relacje z tego jak mi pójdzie-może zamieszcze jakieś zdjatka-to sie zobaczy)Jak narazie jestem wciaż w fazie gromadzenia wiedzy i planowania(prawde mowiac to juz nie moge sie doczekac;-P).
Serdecznie dziekuje za pomoc;))

good shape is all I really want!!!:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pora posilku i sen

Następny temat

problem z dietą

WPC zestaw