SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta z planów SFD prośba o opinie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2200

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
Witam,

chciałem rozpocząć swoja przygode z siłownia tak bardziej powaznie i rygorystycznie trzymać się diety.

Postanowiłem ze wykupie pakiet plan/trening na sfd, jako ze ważę 84kg i w pasie niestety 94 (wzrost 182) to zdecydowałem sie wpierw na zrzucanie tłuszczu, bardzo proszę o sprawdzenie owej diety ktora dostałem. Spotkałem sie z dość niepochlebnymi opiniami na temat tego co proponuja więc jestem troche nieufny.

ponizej dieta i przykładowy trening:

dieta IF przykład diety z dnia nietreningowego.

10:00 - śniadanie
Mięso z piersi kurczaka bez skóry (160 g)
Mix sałat z rukolą - Biedronka (105 g)
Cebula (35 g)
Orzechy włoskie (25 g)
Oliwa z oliwek (11 g)
Brzoskwinia (265 g)
Banan (160 g)
Mleko 2% (160 g)

14:00 - obiad
Oliwa z oliwek (8 g)
Brokuły (105 g)
Ryż Parboiled Sonko (105 g)
Cebula (35 g)
Pomidor (125 g)
Łosoś świeży (155 g)

18:00 - kolacja
Mięso z piersi kurczaka bez skóry (415 g)
Cukinia (300 g)
Papryka czerwona (100 g)
Papryka zielona (100 g)
Cebula (70 g)
Marchew (170 g)
Seler korzeniowy (70 g)
Koncentrat pomidorowy 30% (45 g)
Oliwa z oliwek (20 g)

przykłoadowy trening:

aeroby - trucht w tempie 8km/h
seria 1: 10 min.
nogi - uda - Przysiady ze sztangą na karku
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
domowe - "Martwy ciąg" o prostych nogach ze sztangielkami
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 15 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 15 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
plecy - Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
klatka piersiowa - Wyciskanie sztangi na ławce poziomej
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
naramienne - Podciąganie sztangi do brody
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
bicepsy - Uginanie ramion ze sztangielkami podchwytem siędząc
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 15 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 15 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
tricepsy - Wyciskanie "francuskie" sztangi nachwytem leżąc
seria 1: zrób 15 powtórzeń z ciężarem rozgrzewkowym
seria 2: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
seria 3: zrób 12 powtórzeń z ciężarem takim, aby mieć zapas jeszcze 2 powtórzeń
aeroby - trucht w tempie 8km/h
seria 1: 20 min.

rzućcie tylko okiem czy warto sie tego trzymać bo jeśli nie to szkoda mojego czasu.

pozdrawiam

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32624
dietę wrzuć zgodnie z http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ.-t922822.html 

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
o to zrzut

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32624
jaki jest Twój cel w ogóle? bo 2162 kcal przy 84 kg to trochę mało, no ale zależy od celu...

dieta wygląda okey. oczywiście rozdziel to wszystko na 5 - 6 posiłków dziennie i będzie git. rozkład makro jest okey. jedyne do czego się można przyczepić to do kaloryczności, no ale to już zależy od celu, a jego nie znam.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
moim celem jest redukcja na ten moment, gdyż w pasie 94... dieta IF stąd tylko 3 posiłki i to w takich porach.

Zrzut z dnia nietreningowego, do tego praca siedząca i w okresie zimowym kompletnie brak ruchu poza siłownia. W lato dość intensywnie jeżdze na rolkach mozna powiedzieć ze wyczynowo od tego sezonu, dlatego celem jest też dobra kondycja fizyczna na kolejny sezon rolkowy.

Diete wkleiłem gdyż nie byłem do niej przekonany widząc złe opinie na temat diet/treningów ktore ludzie wykupują z potreningu.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32624
wygląda okey. patrz na wymiary i obwody, jak będą lecieć to zostaw jak jest, a jak będzie zastuj no to kcal w dół.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3038 Napisanych postów 57895 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 652077
W dzień treningowy masz więcej kcal, więc mogłeś wkleić oba dni.

Według mnie jest ok Ilość kcal należy dostosować już w trakcie obserwacji organizmu.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
Dzień treningowy wyglada podobnie jeżeli chodzi o rodzaj produktów a wartość przykładowych posiłków wyglada nastepujaco:

śniadanie 10:00
817.1 kcal
szczegóły b: 44.7g tł: 39.3g ww: 71.4g

obiad 14:00
821.5 kcal
szczegóły b: 48.6g tł: 31.5g ww: 85.7g

kolacja 18:00
762 kcal
szczegóły b: 99.8g tł: 27.2g ww: 29.5g

całość 2400,6 b: 193,1g tł: 98g ww: 186,6g

a jak sprawa z tym treningiem? Myślicie ze bedzie ok?

W takim razie nie ruzumiem tych kiepskich opini na temat planów sfd, jak widac sa całkiem wporzadku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3038 Napisanych postów 57895 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 652077
Trening daj do oceny w odpowiednim dziale. Ja nie spotykam się ze złymi opiniami. Oczywiście raz na jakiś czas zawsze trafi się osoba, która nie jest zadowolona. Każdemu nie da się dogodzić

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
Wielkie dzięki za odpowiedzi.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7860
Panowie, jedno szybkie pytanko jeszcze.

czy okno żywieniowe musze miec tak dostosowane zeby był jeszcze jeden posiłek po treningu.

Chodzi o to ze trening robie około 20-21 i jedzenie o 22 nie za bardzo przemawia za mną, Czy moge robić trening poza oknem żywieniowym ostatni posiłek o 18 i trening o 20-21?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta-proszę o Wasze opinie

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 88kg