SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta reukcyjna do oceny i poprawek

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1167

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 225
witam wszystkich prosze o pomoc w ocenieniu diety redykcyjnej ktora chcialbym zaczac i w razie bledow nalozenie poprawek. Motywacja jest konkretna tylko jeszcze zostaje madre rozplanowanie wszystkiego:) Z gory dzieki wielkie za pomoc.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 21

Waga : 106

Wzrost : 194

staz treningowy: ok 2 lata z przerwami, od 4 miesiecy ciagle

Obwód klatki : nie wiem

Obwód ramienia : 42

Obwód talii : 104

Obwód uda : Nie wiem

Obwód łydki : 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ok 18% glownie brzuch, oponka;/

Aktywność w ciągu dnia : Praca stojaca fizyczna, glownie uzywanie samych rak

Uprawiany sport lub inne formy aktywności :Siłownia 2h 5 razy w tyg.Po siłce chce dodac aeroby(ok 40mi) i po kazdym treningu trening brzucha do tego tez planuje HIIT 2 razy w tyg.

Odżywianie : Wcześniej wygladalo niezbyt zdrowo czyli jadlem to na co mialem smaka.

Cel : redukcja fatu

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej : ,

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : wczesniej kreatyny, dextroza, bialka, gainery itp

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak

Stosowane wcześniej diety : kiedys przez okolo 2 miesiace trzymanie sie w miare diety ale to bylo dawno.


**DIETA**



2,2g x 106 = 233
2g x 106 = 212
1g x 106 = 106

Posiłek 1 - 7:00 bialko-wegle-tluszcze
-jajecznica z 3 bialek jaj 22 2 0.4
-chleb razowy pelnoziarnisty 2 15 1
-jablko 0,4 10,1 o,4
+BIALKO 25,5g

Posiłek 2 - 10:00
-chleb razowy pelnoziarnisty 2 15 1
-kurak 100g - 21,5 1,3 0
-jablko 0,4 10,1 0,4


Posiłek 3 - 12:00
-chleb razowy pelnoziarnisty 2 15 1
-120 g tunczyka w sosie wlasnym 30 2 0
-banan 1 21,8 0,3


Posiłek 4 - 15:00
-chleb razowy pelnoziarnisty 2 15 1
-kurak 100 g 21,5 1,3 0


Posiłek 5 - 17:00 (przed treningowy)
-ryz biay 80g 5 65 0,4
-kurak 200g 43 0 2,6
-salatka z warzyw (pomidory, ogorki itp)4 25 2


Posiłek 6 - 20:00 ( po treningowy)
chleb razowy pelnoziarnisty 2 15 1
120 g tunczyka w sosie wlasnym 30 2 0

Posilek 7 przed snem
-BIALKO 25,5

= 240 213 11,5??


Tak to wyglada, odrazu zuca sie brak tluszczow i co tutaj proponujecie? oliwa z oliwek>? ile i do ktorego posilku?
To wszystko wyglada tak ogolnikowo po tyg mysle dolozyc rybe zamiast kuraka np i powymieniac owoce tak zeby to
urozmaicic troche.
Posiadam tez do tego cyklu suple typu:
-OLIMP WHEY PRO ISOLATE 2500g
-OLIMP Whey Pro Matrix 750g
-OLIMP HMB Mega Caps 450 kapsow
-spalacz Thermal CORE 180kaps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 261
Węgle ogranicz do posiłków okołotreningowych i śniadania
Owoce nie są najlepszym wyborem
Przed treningiem ryż brązowy
Po treningu biały (razowiec to nie źródło węgli potreningowych)
Tłuszcze: możesz dodać też nasiona: słonecznik czy pestki dyni. Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 9947 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52544
Ta owoce nie sa za dobrym pomyslem, bo? fakt-posiadaja cukry w postaci fruktozy, ale nie przesadzajmy!

A wiec, do 1 posiku dodaj tluszcze, iprzede wszystkim znajdz zastepstwo kuraka, nie pociagniesz dieta, gdzie w ciagu dnia jesz tylko i wylacznie kure. Wierz mi, ze monotonia nie wplywa dobrze na nas. Po drugie staraj sie jesc sporo warzyw-to samo zdrowie:) Owoce jak najbardziej, ale nie przesadzaj. Okolo treningowo wskazany banan.
Tluszcze-moze byc olej lniany.
Co do supli, to zamiast HMB, lepszy wyborem bylby BCAA

Przed snem
twarog poltlusty!

Zmieniony przez - Skerx w dniu 2008-11-09 23:25:48

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 225
Bborsuk no rozumiem cie jezeli chodzi o ryz tylko mam maly klopot bo przebywam za granica
a tutaj jeszcze nie widzielem ryzu brazowego tylko sam bialy;/ czylu proponujesz po treningu
razowiec zastapic bialym ryzem tak. Wiec postaram sie owoce ograniczyc a wtloczyc wiecej warzyw:)
Jezeli chodzi o np. slonecznik czy pestki dyni to tez jesem ograniczony bo ich niewidzialem;/ musze jeszcze
konkretniej poszukac. Oliwa z oliwek jasne a do ktorego posilku proponujesz i w jakich ilosciach?
Skerx tez widze ze madrze radzisz i masz racje bo to strasznie nudzi i zamula dlatego bede cos
zmienial juz mam filety rybne gdzie w 100g jest 38 bialka wiec calkiem niezle do tego bede cos kombinowal
nad cala reszta..:) HMB juz mam zakupione tak samo jak i sporo reszty cuppli, hmb juz ciagne od
2 tyg a BCAA zamieszam wtloczyc w kolejny cykl juz na mase gdzie dojdzie reszty supli...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 225


tutaj jest moje killku miesieczne zaopatrzenie w suple tylko ze w tym gainerze jest Profi Whey Mass 45/45 ale to do cyklu za jakies 2,5 miesiaca :) do tego jeszcze 70 konserw tunczyka:) reszte widac:):D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 723
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 225
mysle ze w ciagu 6 miesiecy mi sie uda
Nowy temat Wyślij odpowiedź
sosy