SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta redukcyjna w tym przypadku?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 784

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15
Mam taki problem.
Otóż jestem szczupłą osobą, która waży 54kg przy wzroście 170cm w wieku 16 lat, ale mam wielki problem z dolnymi partiami. Większość tkanki gromadzi się właśnie na łydkach, udach i pupię :P. W związku z tym postanowiłem biegać trzy razy w tygodniu po 2-3km i robić przysiady- 4 serie po 20. Zauważyłem, że jednak zwiększył się rozmiar łydek, a uda zmalały. Ale mimo to mam wiele do spalenia w tych partiach.
Zastanawiam się czy "zastosować" dietę, którą niedawno ułożyłem, czy może na lepsze mi wyjdzie, kiedy zacznę chodzić na siłownię, a wtedy zacznę pracować nad moimi łydkami, udami i pupą :). Słyszałem od kilku osób, że ćwicząc nogi na siłowni rozmiar nóg zwiększa się. Czy to prawda? Mało wiem na ten temat... Wybaczcie, jeżeli niektóre pytania są głupie i banalne :).

Jak narazie moja dieta wygląda tak(w rzeczywistości odżywiam się podobnie):

7:00 I Śniadanie:
Płatki owsiane 75g + mleko 1,5% tłuszczu 300ml + jeden mały banan + herbata zielona bez cukru + dwie tabletki tranu.

10:40 II Śniadanie(w szkole): 2 kanapki chleba żytniego/pszennego + plasterek sera żółtego + plasterek szynki wieprzowej + 250ml wody mineralnej niegazowanej.

14:30 Obiad:
Ryż biały + pierś kurczaka + surówka, do której dodaję olej z pestek dyni, czasami oliwę z oliwek + herbata czerwona

17:00 Podwieczorek:
Jogurt owocowy 1,5% tłuszczu + jabłko

20:00 Kolacja:
Puszka tuńczyka w oleju roślinnym lub w sosie własnym + dwie kromki chleba razowego + herbata zielona

Z góry dziękuję WSZYSTKIM za pomoc :).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Przy takiej wadze skup się wyłącznie na masowaniu i ćwiczeniach siłowych. Obwody Twoje buduje tłuszcz a nie mięśnie. Trening siłowy wpłynie na rozwój tkanki mięśniowej. Skup się na tym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOŻECIE - POMOŻEMY /PROBLEM Z DIETĄ

Następny temat

2-3KG w dół

Fruzelina