SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta redukcyjna i trening do oceny i poprawki//poczatkujaca

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 208
Jestem "zielona" jesli chodzi o ukladanie diet,treningu,itp.,wiec prosze o wyrozumialosc i korekte wszelkich bledow w diecie i trenigu. Diete staralam sie ulozyc korzystajac z info zdobytych z tego forum.

Moja sytuacja przedstawia sie nastepujaco. Mam 18lat, 160cm wzrostu, waze 50kg. Moje BMR- 1352kcal; Activity- 1859kcal; razem: 3211kcal. BMI- 20. Otluszczone partie ciala: posladki i uda<do straty w obwodach po okolo 6cm>, reszta bez tluszczu raczej, delikatnie zarysowane miesnie<cwicze czasem w domu:cwiczenia na cale cialo na macie,itp.,z hantlami oraz od roku 2-3razy w tygodniu aerobik<step, tbc,aerobox>.

Plan cwiczen do diety redukcyjnej: 4-5razy w tygodniu 60min aerobow w domu<rowerek,stepper,skakanka,twister,bieganie> do tego cwiczenia na posladki,uda,brzuch i rece<z hantlami>,a takze do tego 1-2razy aerobik. Od maja bede miala w domu atlas do cwiczen wiec dojda cwiczenia silowe z lekkim obciazeniem<motyl;wyciskanie;wyciag gorny i dolny;cwiczenia na nogi,i inne ktore na tym sprzecie da sie wykonac>,bo do silowni nie mam dostepu niestety.

DIETA:
I sniadanie 7.00- platki fitness nestle+mleko 0%tluszczu+orzechy+rodzynki+otreby/platki owsiane+owoc<jablko>+mala kromka ciemnego pieczywa bez masla np.z chuda szynka lub serem bialym

II sniadanie<szkola> 9.00-10.00- kanapka z ciemnym pieczywem bez masla z salata,szynka,ogorkiem<moze byc kiszony lub konserwowy???>,pomidorem +jogurt naturalny bez cukru danone+marchewka surowa//albo ryz brazowy z kurczakiem<w pojemniku zabiore do szkoly>

III obiad ok. 15.00- kurczak/wolowina/indyk+ryz dziki+gotowany bukiet warzyw<mrozonka>/lub surowka z oliwa z oliwek i octem jablkowym+odrobina maselka<pol lyzeczki>do ryzu/lub kaszy gryczanej/straczkow/kuskus`a///albo dla odmiany jakas rybka morska pieczona+cytrynka+ryz

IV "podwieczorek" 17.00-ciastko zbozowe+kiwi//gotowany bob//owoce z puszki w syropie niskoslodzonym-oczywiscie odlane z tego syropu//popcorn<podobno jesli jest robiony na b.malej ilosci tluszczu to jest to niskokaloryczna przekaska!???//

V kolacja 19.00- tunczyk z ryzem i odrobina kukurydzy//2jaja sadzone ze szpinakiem//jajecznica z kromka ciemnego pieczywa//twarozek wiejski light ze szczypiorkiem+jajko na miekko//chude miesko np.kurczak pieczony

*po ukosnikach sa oczywiscie napisane zamienniki potraw,bo raczej nie lubie jesc w kolko tego samego,sa to poprostu rozne warianty posilkow.

A teraz kilka pytan:
Jak sytuacja przedstawia sie z bigosem?a raczej taka kapusta gotowana bez tluszczu z odrobina chudego mieska,np.kurczaka,czy mozna to czasem do obiadu wsadzic,albo na drugie sniadanie?

a czy w napadzie glodu moge zjesc mala miseczke kapusty kiszonej?

czy koktajle owocowe lub warzywne takie mixowane w domu,np. z chudym mlekiem lub jogurtem naturalnym,albo same warzywa/owoce zmixowane moge wsadzic do sniadania albo podwieczorku?

a jesli "niechcacy" zjem cos nadprogramowo,np. loda,albo napije sie piwa,czy drinka,to jak mam to traktowac w diecie?ominac jakis posilek,czy jak?

czytalam cos nieco o posilkach przed treningiem i po,ale nie wiem o co chodzi..bo ja zazwyczaj cwicze okolo godziny 21.30,albo jesli aerobik to o 19.30 sa zajecia. to co jesc przed?a czy po wogole cos jesc,czy nic?czy moze jakies suplementy tylko?

No i wlasnie prosilabym o rade co do suplementacji. Tak myslalam o tranie <rano>,chromie<zeby poskromic moja milosc do czekolady>,wyciagu z zielonej herbaty,l-karnitynie przed cwiczeniami,mam jeszcze taki specyfik co sie nazywa T3<zawiera >,cos slyszalam ze niektorzy po treningu bialko...moze jakies fat-burnery?

Troche sie tu rozpisalam.Ale mam nadzieje ze ktos przeczyta to i pomoze mi wejsc na wlasciwa droge w spalaniu tluszczyku,poprawi bledy,poradzi. Pozdrawiam!

"Kandydatka numer 2 to śpiąca piękność, o której marzą mężczyźni. Przyznaje się do związku z siedmioma krasnalami, ale podkreśla, że nie jest łatwa. Pocałuj jej zimne martwe usta, a przekonasz się, jaka jest gorąca. Brawa dla Śnieżki!"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 208
tam sie przy tym T3 nie wspisalo. T3 ktore zawiera guggulsterony,czy jakos tak.

"Kandydatka numer 2 to śpiąca piękność, o której marzą mężczyźni. Przyznaje się do związku z siedmioma krasnalami, ale podkreśla, że nie jest łatwa. Pocałuj jej zimne martwe usta, a przekonasz się, jaka jest gorąca. Brawa dla Śnieżki!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43228
podejżewam iż zawyżyłaś zapotrzebowanie obli8cz waga *24*wspułczynnik aktywności

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11854
50 kg i zapotrzebowanie ponad 3000 kcal???? widać że jesteś zielona albo pracujesz w kamieniołomach po 24 h na dobe

i być ponad życie...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3861 Napisanych postów 63512 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681343
Zgadza sie. Zle obliczone zapotrzebowanie, uzyj tgo wzoru co Zakrzes Ci dał.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
obli8cz waga *24*wspułczynnik aktywności - 200kcal

Zmieniony przez - Sachem w dniu 2005-04-18 14:10:53

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 208
Wiec postaram sie teraz poprawic moje bledy.przedstawiam wszystko od nowa. wiec wg tego wzoru ktory mi podaliscie obliczylam ze moje zapotrzebowanie dzienne<waga razy 24 razy wspolczynnik aktywnosci-200> wynosi ok.1300kcal. z tych posilkow mniej wiecej wychodzi dziennie okolo 35-45g tluszczy, 100g bialka, 150g weglowodanow. bmi-20, waga 50kg, wzrost 160cm.

Otluszczone partie ciala: posladki i uda<do straty w obwodach po okolo 6cm>, reszta bez tluszczu raczej, delikatnie zarysowane miesnie<cwicze czasem w domu:cwiczenia na cale cialo na macie,itp.,z hantlami oraz od roku 2-3razy w tygodniu aerobik<step, tbc,aerobox>.

Plan cwiczen do tej dietki: 4-5razy w tygodniu 60min aerobow w domu<rowerek,stepper,skakanka,twister,bieganie> do tego cwiczenia na posladki,uda,brzuch i rece<z hantlami>,a takze do tego 1-2razy aerobik. Od maja bede miala w domu atlas do cwiczen wiec dojda cwiczenia silowe z lekkim obciazeniem<motyl;wyciskanie;wyciag gorny i dolny;cwiczenia na nogi,i inne ktore na tym sprzecie da sie wykonac>,bo do silowni nie mam dostepu niestety.

DIETA:
I sniadanie 7.00 ok. 450kcal- platki fitness nestle<5lyzek>+mleko 0%tluszczu+orzechy+rodzynki+otreby/platki owsiane+owoc<jablko>+pol kromki ciemnego pieczywa bez masla np.z chuda szynka lub serem bialym

II sniadanie<szkola> 9.00-10.00 ok. 150-200kcal- kanapka z ciemnym pieczywem bez masla z salata,szynka,ogorkiem<moze byc kiszony lub konserwowy???>,pomidorem///lub jogurt naturalny bez cukru danone+marchewka surowa//albo ryz brazowy z kurczakiem<w pojemniku zabiore do szkoly>//bob gotowany

III obiad ok. 15.00 ok 350kcal - kurczak/wolowina/indyk+ryz dziki okolo 5lyzek+gotowany bukiet warzyw<mrozonka>/lub surowka z oliwa z oliwek i octem jablkowym+odrobina maselka<pol lyzeczki>do ryzu/lub kaszy gryczanej/straczkow/kuskus`a///albo dla odmiany jakas rybka morska pieczona+cytrynka+ryz

IV "podwieczorek" 17.00 okolo 100kcal-ciastko zbozowe+kiwi//jajko na twardo//serek wijski light///koktail warzywny np z pomidorow itp.//kawalek wedzonego dorsza

V kolacja 19.00 ok. 250kcal- tunczyk z ryzem i odrobina kukurydzy//2jaja sadzone ze szpinakiem//jajecznica z pol kromki ciemnego pieczywa//twarog chudy ze szczypiorem i rzodkiewka//kawalek chudego grillowanego lub pieczonego mieska

*po ukosnikach sa oczywiscie napisane zamienniki potraw,bo raczej nie lubie jesc w kolko tego samego,sa to poprostu rozne warianty posilkow.

A teraz kilka pytan:
Jak sytuacja przedstawia sie z bigosem?a raczej taka kapusta gotowana bez tluszczu z odrobina chudego mieska,np.kurczaka,czy mozna to czasem do obiadu wsadzic,albo na drugie sniadanie?

a czy w napadzie glodu moge zjesc mala miseczke kapusty kiszonej?

czy koktajle owocowe lub warzywne takie mixowane w domu,np. z chudym mlekiem lub jogurtem naturalnym,albo same warzywa/owoce zmixowane moge wsadzic do sniadania albo podwieczorku?

jak to jest z popcornem robionym na malym tluszczu?

a jesli "niechcacy" zjem cos nadprogramowo,np. loda,albo napije sie piwa,czy drinka,to jak mam to traktowac w diecie?ominac jakis posilek,czy jak?

no a co robic jak ide na impreze taka ze wiem ze przez cala noc bede duzo tanczyc i spale okolo 300-400kcal?nie chodzi mi tu o jedzenie jakis duzych rzeczy tylko co przegryzc przed wyjsciem wieczorkiem <tak cos do 70-90kcal???>,no i czy te powiedzmy dwa drinki z sokiem bardzo zaszkodza?bo impreza tak na sztywno to tak dziwnie.

czytalam cos nieco o posilkach przed treningiem i po,ale nie wiem o co chodzi..bo ja zazwyczaj cwicze okolo godziny 21.30,albo jesli aerobik to o 19.30 sa zajecia. to co jesc przed?a czy po wogole cos jesc,czy nic?czy moze jakies suplementy tylko?

No i wlasnie prosilabym o rade co do suplementacji. Tak myslalam o tranie <rano>,chromie<zeby poskromic moja milosc do czekolady>,wyciagu z zielonej herbaty,l-karnitynie przed cwiczeniami,mam jeszcze taki specyfik co sie nazywa T3<zawiera guggulsterony>,cos slyszalam ze niektorzy po treningu bialko...moze jakies fat-burnery?

mam nadzieje ze tera to lepiej wypadnie troche.dziekuje za pomoc.i sprostowanie watpliwosci.

"Kandydatka numer 2 to śpiąca piękność, o której marzą mężczyźni. Przyznaje się do związku z siedmioma krasnalami, ale podkreśla, że nie jest łatwa. Pocałuj jej zimne martwe usta, a przekonasz się, jaka jest gorąca. Brawa dla Śnieżki!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 208
bardzo bym prosila o korekte poprawionej diety.zalezy mi bo chcialabym rozpaczac ja,a nie chce popelniac bledow.bylabym wdzieczna.

"Kandydatka numer 2 to śpiąca piękność, o której marzą mężczyźni. Przyznaje się do związku z siedmioma krasnalami, ale podkreśla, że nie jest łatwa. Pocałuj jej zimne martwe usta, a przekonasz się, jaka jest gorąca. Brawa dla Śnieżki!"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dziwne - twierdzenia...

Następny temat

Dieta - problem:(

Fruzelina