SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta redukcyjna - stagnacja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4510

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1236
A:

Przysiad 5x5
WL 5x5
Wiosłowanie hantla 3x8
OHP 3x8
Prostowanie ramion na wyciągu nachwytem 3x8
Barbel curl 3x8
Brzuch (3 ćw)

B:
MC 5x5
Wyciskanie hantlami skos dodatni 3x8
Podciąganie 3x8
Arnoldki 3x8
Dipy 3x8 (lub MAX)
Hammer curls 3x8
Brzuch (3 ćw)

FBW 3 dni

Dieta DT. W DNT zamieniam raczej posiłek z 15 na późniejsza godzine. Wiadomo rotacja, kasza-> ryż -> ziemniaki itp. kurczak-> indyk ->wolowina -> czasem ryba itp.

Do tego 1x OMEGA 3, d+K, vitapak, ZMA







Zmieniony przez - maitza w dniu 2018-07-19 18:50:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7878 Napisanych postów 107860 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1281107
Jak bilans Ci się zgadza to będzie ok

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
Jest ok. Kwestia urozmaicenia i ilości warzyw w diecie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Pamiętaj, iż dietę należy urozmaicać. Dużo warzyw ( różnokolorowych ) powinno stanowić podstawę Twojej diety, niemniej warto wprowadzić źródła omega-3 ( ALA jak i DHA i EPA ). Oczywiście nie ma potrzeby spożywać śniadań białkowo - tłuszczowych, aczkolwiek jeśli takie zestawienie jest dla Ciebie odpowiednie to nie widzę przeciwwskazań w tym.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1236
dudee
Pamiętaj, iż dietę należy urozmaicać. Dużo warzyw ( różnokolorowych ) powinno stanowić podstawę Twojej diety, niemniej warto wprowadzić źródła omega-3 ( ALA jak i DHA i EPA ). Oczywiście nie ma potrzeby spożywać śniadań białkowo - tłuszczowych, aczkolwiek jeśli takie zestawienie jest dla Ciebie odpowiednie to nie widzę przeciwwskazań w tym.


Do obu dan gdzie mam ryż/kaszę mam warzywa - nie wpisywałem.

Śniadanie jest w formie sałatki / ocet balsamiczny, pomidory koktajlowe, rozszponka itp.

Omege-3 mam, biorę zawsze rano po śniadaniu. Nie wiem czy nie zwiększysz dawki do 2 (omega z K**).

Co do śniadań b +t - słyszałem, że są lepsze, nie powinno się przyjmować dawki we z rana.

Czy ewentualny mix? W sensie raz śniadanie b+t, raz b+ww byłoby ok?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2978 Napisanych postów 57229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624872
Omega 3 warto wprowadzić w łącznej sumie 1-2g kwasów tłuszczowych EPA + DHA. Wraz z posiłkiem, z dala od treningu. Śniadania białkowo-tłuszczowe nie są lepsze. Są inne. Jak lepiej się czujesz na nich (ja czuję się lepiej), to śmiało.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Zgadza się - nie ma powodów ku temu by sądzić, iż śniadanie białkowo - tłuszczowe jest lepszym rozwiązaniem niż posiłek z węglowodanami. Tak naprawdę istnieje niewielka ilość produktów omega-3 na rynku godnych uwagi. Na pewno sama w sobie suplementacja nie będzie miała takich korzyści jak spożywanie konwencjonalnej żywności, ryb które oprócz DHA i EPA dostarczają jodu jak i selenu, warto równeiż wzbogacić swoją dietę omega-3 roślinnymi, jak np siemię lniane które są bogate lignany, są to silne przeciwutleniacze


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-07-20 14:25:15

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1236
Od poniedziałku zamierzam coś zmienić. Dalej jestem na 2400 - kończę drugi tydzień ( w sumie będzie jakieś 2.5 tyg na prawie 0 kalorycznym.

Waga dziś 74.7
Waga 20 lipca - 74.4

Poniekąd stoję w miejscu. Co teraz zrobić? Dorzucić cardio, dietę trzymać na 2400 dalej?

Obecnie jest 3x fbw 45-60 min + piłka nożna 90 min.

Dorzucić jedno cardio w DNT 30 min? Czy od razu 2 x 30 min?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Możesz zwiększyć aktywność fizyczną, a zachować większą podaż kalorii.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1236
Zostanę na pewno na 2400 i będę cisnął z aktywnością.

Kwestia czy dorzucac stopniowo? Czy od razu wrzucić 2x 30 min.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcję