SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta redukcyjna IF do oceny + pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 461

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33
Czołem załoga

Wiek: 32
Waga: 80 kg
Wzrost: 174

Wskoczyłem na IF'a z 4h oknem 18:00-22:00, trening ok. 16:00.

Zapotrzebowanie wyliczyłem na kilku kalkulatorach (tych prostych i tych złożonych), uśredniłem wynik i wyszło mi ~2500 kcal. Po zejściu w ramach redukcji na 2200 kcal nic nie drgnęło przez pierwszy tydzień. Zszedłem więc do 1950, zeszło 1.5 kg (tydzień) ale kolejny tydzień stoi w miejscu.

Dieta:

2x ryż brązowy
cyc kurczaka 550g
5 jajek całych
łosoś 100g
shake białkowy
warzywa typu pekińska kapusta, pomidor, ogórek

co daje łącznie:

~214g bialka
~46g tłuszczy
~160 węgli

rozkład makr ustawiałem ze stosunku b/w/t - 40%/40%/20%

Trening siłowy robię co 2 dzień, na razie bez aero (te zostawiam na późniejsze etapy redu), aczkolwiek do pracy te 4.5km chodzę pieszo, więc coś zawsze jest.

Powyższe modyfikuję sobie wrzucając np. więcej ryby, jakieś tam kabanosy, kanapkę z chleba razowego, wszystko uwzględniam w kcal i makrach.

No i teraz poradźcie, co jest nie halo. Czemu stoję w miejscu? Dla niektórych może się wydawać, że zapotrzebowanie b. niskie, ale się świetnie, na brak energii nie narzekam, a podbijanie kcal zawsze kończyło się u mnie zalewaniem fatem :(

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1054
Nie znam się na IF dla mnie taka dieta to makabra, ale każdy ma prawo do własnego zdania. Jedna uwaga, jeżeli ustawiłeś już deficyt 300 na początek i po tygodniu nic sie nie ruszy, daj sobie jeszcze troch czasu(kolejny tydzień). W tydzień nie zobaczysz efektów a sama waga potrafi kłamać, opieraj swoje postępy na mierze kilogram mięśni a kilogram tłuszczu jest różnica uwierz mi ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33
To jak konkretnie weryfikować postęp wg. Ciebie jak nie wagą? Przecież wizalnie w lustrze to i po 3 tygodniach mogę nic nie widzieć jak będzie schodzić np. 1kg/ tydzień.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1054
ja opieram się głownie na mierze wagę traktuje jako dodatek. Waga jest zależna od wielu rzeczy od tego co zjesz ile płynu wypijesz. Sam miałem sytuacje, że waga stoi w miejscu a obwód pasa był na -
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30899
Nie ten dział. Zapraszam do działu IF.

http://www.sfd.pl/Odchudzanie_i_forma_po_męsku-f445.html 

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie,wisząca skóra,trening

Następny temat

czy kreatyna nie dziala jesli dieta jest zle ulozona?