SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta niskoww dla mnie??

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1570

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 190
Witam.
Poczytałam pare podwieszonych postow, pare wypowiedzi Binia i Kanarka i musze przyznac ze bardzo mnie to wszystko zachecilo do diety niskoweglowodanowej.
Mam 170 wzrostu i waze ok 59kg. W zeszłym roku wazyłam dokładnie 10 kilo mniej ale bylo to spowodowane choroba. Kiedy człowiek zdrowieje - zaczyna tyc. Z reszta co ja tu wypisuje... siedzialo sie w domu i nie bylo co robic a rodzinka przynosila smakołyki na pocieszenie wiec jadłam. No i doprowadzilam sie do obecnego stanu (moja waga normalna do 54kg) kiedy to nie moge dopiac spodni.
Staram sie tzrymac jakas diete ale nie jestem zbyt konsekwentna. Niestety

Obecnie jem mniej wiecej tak:
I. musli (50g), jogurt, owoc
II. 2 kromki chleba, szynka, jakies warzywo
III. kurczak (150g), warzywa
IV. kromka chleba z warzywami lub biały chudy ser np. z dzemem
V. tunczyk lub kurczak (150g) z warzywami
Zazwyczaj mieszcze sie w 1500 kcal.

Trenuje:
- codziennie na czczo (po kawie) aeroby 40-50 min
- codziennie wieczorem siłownia (bo lubie, hehe) - potem juz nic nie jem bo wracam do domu ok 23 (jak ja kocham moj klub ze tak pozno zamykaja!)

Czy myslicie ze dieta lowcarb bylaby dla mnie dobra?
Obecnie chudne wolno i mimo ze jem sporo to caly czas czuje głod i ssanie w zoladku Czy myslicie ze dieta ubowa w wegle bylaby OK?
Nie bede miala mniej energii na treningu? Tłuszczyk bedzie schodzil ładnie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
Witaj
Przepraszam ze tak pozno odpowiadam - jednak - nie zauwazylem Twojego posta w gaszczu moich maili
Tak wiec zacznijmy:
--------------------------
Mam 170 wzrostu i waze ok 59kg.
OK
W zeszłym roku wazyłam dokładnie 10 kilo mniej ale bylo to spowodowane choroba. Kiedy człowiek zdrowieje - zaczyna tyc. Z reszta co ja tu wypisuje... siedzialo sie w domu i nie bylo co robic a rodzinka przynosila smakołyki na pocieszenie wiec jadłam. No i doprowadzilam sie do obecnego stanu (moja waga normalna do 54kg) kiedy to nie moge dopiac spodni.
KAZDY JAKOS ZACZYNA

Staram sie tzrymac jakas diete ale nie jestem zbyt konsekwentna. Niestety
POSTARAJ SIE - KONSEKWENCJA JEST WAZNYM ASPEKTEM

Obecnie jem mniej wiecej tak:
I. musli (50g), jogurt, owoc
II. 2 kromki chleba, szynka, jakies warzywo
III. kurczak (150g), warzywa
IV. kromka chleba z warzywami lub biały chudy ser np. z dzemem
V. tunczyk lub kurczak (150g) z warzywami
Zazwyczaj mieszcze sie w 1500 kcal.
OK - JESLI CHODZI O 1500KCAL - TO JESTES NIEDALEKO SWOJEGO TERETYCZNEGO ZAPORZEBOWANIA NA KALORIE - WIEC MOZESZ TROSZECZKE NIZEJ ZEJSC Z NIMI. NP 1300-1400 O ILE RZECZYWISCIE TYLE JESZ.
WIDZE ZE STOSUJESZ TYPOWA DIETE REDUKCYJNA - SREDNIOWEGLOWODANOWA - Z MNIEJ WIECEJ ODPOWIEDNIA DLA CIEBIE ILOSCIA BIALKA CHOC MOIM ZDANIEM POWINNAS JESZCE TROCHE ZWIEKSZYC JEGO UDZIAL W DIECIE (POZIOM 1,5-2,2g/Kg WAGI CIALA) . MOJE PYTANIE : GDZIE ZDROWE TLUSZCZE ?

Trenuje:
- codziennie na czczo (po kawie) aeroby 40-50 min
OK - DLACZEGO CODZIENNIE ? PYTAM Z CIEKAWOSCI.
- codziennie wieczorem siłownia (bo lubie, hehe)
DLACZEGO CODZIENNIE I JAKIE CWICENIA WYKONUJESZ KAZDEGO DNIA. PAMIETAJ ZE WIECEJ NIE ZAWSZE ZNACZY LEPIEJ
- potem juz nic nie jem bo wracam do domu ok 23 (jak ja kocham moj klub ze tak pozno zamykaja!)
DLACZEGO ??? NARAZASZ SIE NA KATABOLIZM MIESNI- A TEGO CHYBA NIE CHCESZ ... POWINNAS ZJESC POSILEK PO TRENINGU !

Czy myslicie ze dieta lowcarb bylaby dla mnie dobra?
TO ZALEZY OD KILKU RZECZY - CZY BYLABYS W STANIE JA WYTRZYMAC, CZY NIE MOZESZ ZYC BEZ WEGLOWODANOW, CZY LUBISZ TLUSTE RZECZY - JEST WIELE PYTAN ALE NA NIE SAMA MUSIALABYS SOBIE ODPOWIEDZIEC. WNIOSKUJE ZE JESLI SIE PYTASZ - CHCIALABYS JEJ SPROBOWAC - A TO JUZ COS

Obecnie chudne wolno i mimo ze jem sporo to caly czas czuje głod i ssanie w zoladku
CO ZNACZY WOLNO ? CELUJ W SPADEK WAGI OK.1KG/TYDZIEN NAJWYZEJ - JESLI INTERESUJE CIE ZDROWE CHUDNIECIE A TAKZE PRAKTYCZNIE POZBAWIONE EFEKTU JOJO.
A MOZE ZWIEKSZONA PODAZ BLONNIKA UCHRONI CIE PRZED GLODEM ?

Czy myslicie ze dieta ubowa w wegle bylaby OK?
J/W ZALEZY. SPROBOWAC ZAWSZE MOZNA.

Nie bede miala mniej energii na treningu? Tłuszczyk bedzie schodzil ładnie?
TRENUJESZ BARDZO CZESTO. NIE WIEM JAK Z INTENSYWNOSCIA. MOZESZ ODCZUC PRZEZ PIERWSZE DNI DIETY - SPADEK FORMY I ZLE SAMOPOCZUCIE - JEDNAK WIAZE SIE TO Z OBNIZONA ZWARTOSCIA CUKRU WE KRWI I PRZESTAWIENIEM SIE ORGANIZMU NA INNE ZRODLO ENERGII. WSZYSTKO POWINNO SIE UNORMOWAC P OPIERWSZYCH KILKU DNIACH.
A CZY TLUSZCZYK BEDZIE SCHODZIL LDNIE - TEGO POWIEDZIEC NIE MOGE - BO TO ZALEZY OD WIELU CZYNNIKOW - WAZNE JEDNAK ABYS NIE ZAPOMINALA ZE TO TAKZE MUSI BYC DIETA REDUKCYJNA - WIEC ILE I Z CZEGO SCHUDNIESZ ZALEZEC BEDZIE OD TEGO ILE I CZEGO BEDZIESZ JESC
PAMIETAJ ZE ZDROWE CHUDNIECIE I PRAKTYCZNIE POWZBAWIONE EFEKTU JOJO - TO OK. 0,5-NAJWYZEJ DO 1,5KG/TYDZIEN.
pozdrawiam i jeszce raz przepraszam ze tak pozno .

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 190
Hello
Kanarku, lepiej pozno niz wcale. Czekałam na twoja odpowiedz cierpliwie
Co do kalorii.... uwazasz ze 1500 to za duzo? Hm, moze dlatego kiepsko chudne (jestem na diecie od niecalego miesiaca a schudlam moze dwa kilo, to chyba malo!). Zawsze mi sie jednak wydawalo ze poniewaz sporo cwicze to wszystko spalam, wyglada na to ze jednak sie mylilam

Co do diety... tłuszczy obecnie unikam. Czasem dodaje do musli orzechy albo troche oliwy do smazenia lub sałatek ale raczej sporadycznie. Piszesz ze powinnam zwiekszyc ilosc białka i zdrowych tłuszczy w diecie a jednoczesnie mowisz o obcieciu kalorii do 1300 - jak to połaczyc? Ograniczyc weglowodany? Do ilu gramow dziennie?

Przemyslalam jeszcze raz zmiane diety na niskoww i chyba jednak pozostane przy obecnej Mam tylko nadzieje ze tak ją razem zmodyfikujemy ze bedize bardziej efektywna.

Jesli chodzi o trening. Pytales czemu robie aeroby codziennie. Robie bo lubie, poza tym czytalam na forum ze wtedy najlepiej jest spalac tłuszczyk.
Na silownie chodze teraz 4-5 razy w tygodniu, ostatnio brakuje mi czasu. 3 razy w tygodniu chodze poznym wieczorem i wtedy robie taki zestaw:
-aeroby 30 min.
-cwiczenia na nogi (3 cwiczenia po 3 serie, 15 powtorzen)
-cwiczenia na brzuch (tak samo jak wyzej)
-trening wytrzynalosciowy 30 minut
Potem nic nie jem - wiem ze wprowadzam sie w katabolizm ale ja nie chce rozrostu miesni a czytalam ze w ten sposob nie doprowadze do ich rozrostu :)
2 razy w tygodniu chodze na silownie wczesniej i wtedy cwicze najpierw rece (duze obciazenia, malo powtorzen) i nogi a potem dopiero aeroby (40min) i jem po treningu kanapke z chuda wedlina, czasami chudy twarog (jakies 50g) z warzywami

Co robie zle ze efekty sa takie słabe? Piszesz o spadku wagi okolo 1kg na tydzien a u mnie jest o wiele mniej. Czy faktycznie jem za duzo? Jak mam zmienic diete/trening zeby bylo lepiej?
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
Co do kalorii.... uwazasz ze 1500 to za duzo? Hm, moze dlatego kiepsko chudne (jestem na diecie od niecalego miesiaca a schudlam moze dwa kilo, to chyba malo!). Zawsze mi sie jednak wydawalo ze poniewaz sporo cwicze to wszystko spalam, wyglada na to ze jednak sie mylilam

TEGO NIKT NIE POWIE POZA TOBA
ZBOR EKSPERYMENT OBNIZ KALORIE O 200 I ZOBACZ CZY NIE POJDZIE LEPIEJ
CHOC TARCAC 2 KG TLUSZCZU W NIECALY MIESIAC MIESCISZ SIE SWIETNIE W ZALECANYM 0,5 KG NA TYDZIEN !!

Co do diety... tłuszczy obecnie unikam.

A TO BALD W KAZDEJ ZDROWEJ DIECEI MIN 25-30 % POWINNO POCHODZIC Z TLUSZCZY

Czasem dodaje do musli orzechy albo troche oliwy do smazenia lub sałatek ale raczej sporadycznie. Piszesz ze powinnam zwiekszyc ilosc białka i zdrowych tłuszczy w diecie a jednoczesnie mowisz o obcieciu kalorii do 1300 - jak to połaczyc? Ograniczyc weglowodany? Do ilu gramow dziennie?

TAK, ABY NIE ZMIAJAC ILOSCI BIALKA MIN 80G
MOC CHUDNAC UWAGA POWYZJE
JELSI ZDECYDUJESZ SIE NA DIETE NISKOWW POLECAM PROG PONIZJE 100 G ALE TO TY MUSISZ WYBRAC

Przemyslalam jeszcze raz zmiane diety na niskoww i chyba jednak pozostane przy obecnej

NO TO MASZ ODPOWIEDZ
BAILAKO BEZ ZMIAN
TLUSZCE 30 %
RESZTA WW

Mam tylko nadzieje ze tak ją razem zmodyfikujemy ze bedize bardziej efektywna.

PRZEMYSL JAK TAKA DIETA MOGLABY WYGLADAC ??

Jesli chodzi o trening. Pytales czemu robie aeroby codziennie. Robie bo lubie, poza tym czytalam na forum ze wtedy najlepiej jest spalac tłuszczyk.

BYLE BY ONE NIE BYLY INTENSYWNE !!

Na silownie chodze teraz 4-5 razy w tygodniu, ostatnio brakuje mi czasu. 3 razy w tygodniu chodze poznym wieczorem i wtedy robie taki zestaw:
-aeroby 30 min.
-cwiczenia na nogi (3 cwiczenia po 3 serie, 15 powtorzen)
-cwiczenia na brzuch (tak samo jak wyzej)
-trening wytrzynalosciowy 30 minut
Potem nic nie jem - wiem ze wprowadzam sie w katabolizm ale ja nie chce rozrostu miesni a czytalam ze w ten sposob nie doprowadze do ich rozrostu :)

ZLE CZYTALES W TEN SPOSOB POWODUJESZ ZE MIENSIE ZOSTAJA ZJEDZONE !!
NALEZY CHOC TROCHE BAIALK SKONSUMOWAC
AMIETAJ ZE MIENSNIE SA NAJLEPSZA FABRYKA SPALAJACA KALORIE
IM ICH WIECEJ TYM LEPIEJ, A KOBIETA W SPOSOB NATURALNY NIE BEDZIE MIALA DUZO MIENSNI

Co robie zle ze efekty sa takie słabe? Piszesz o spadku wagi okolo 1kg na tydzien a u mnie jest o wiele mniej.

JESTES W DOSKONALYM TEMPIE !!

Czy faktycznie jem za duzo?

ZAWSZE GDY NIE CHUDNIESZ JESZ ZBYT DUZO, ALE ZMNIEJSZAJ MADRZE !!

Jak mam zmienic diete/trening zeby bylo lepiej?

POCZYTAJ UWAGI WYZEJ

Your body is smarter than you and it hates you
'Alternatywna Droga'-Mafia przyszla po mnie -2003
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomozcie prosze

Następny temat

dieta niewiem wogule jak jesc

Water