SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta na redukcję do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1674

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29626
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Cel: redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 91
Wzrost : 172
Obwód klatki : 118
Obwód ramienia : 42
Obwód talii : 104
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 30%
Aktywność w ciągu dnia : praca/ dyżury w szpitalu trybem dwuzmianowym, praca na nocki
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia + 4x cardio
Odżywianie : mam duży apetyt, nie przepadam za słodyczami
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia + bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : multiwitamina, l-carnityna
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, lecz niestety budżet jest ograniczony
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

zapotrzebowanie kaloryczne: 2839kcal
Białko: 200g
tłuszcze: 91g
węglowodany: 305g

Witam. Proszę o pomoc w poprawkach jeśli chodzi o dietę. Moim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej.Dietę ułożyłem tak aby być na ujemnym bilansie kalorycznym, myślałem nad tym żeby w dni nie treningowe obciąć WW o 50%. Jeśli chodzi o treningi to tylko 2x w tygodniu mam możliwość chodzenia na profesjonalną siłownię na której mam zamiar zaczać ćwiczyc z kettlami + cardio po ok 45, dodatkowo jeszcze 2 x w tyg bieganie plus trening domatora z hantlami plus pompki itp. Proszę o porady i sugestie. Pozdrawiam





Zmieniony przez - GrUbYgr w dniu 2016-09-19 11:03:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2731 Napisanych postów 50690 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341859
A tłuszcze to w jakim celu tak mocno ograniczasz? Daj normalnie ok 1g kg/masy ciała.
Z warzyw jadasz tylko szpinak czy to jakoś urozmaicasz?
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
J/W

Dlaczego ograniczyłeś liczbę tłuszczy do tak niskiego poziomu? taka niska podaż lipidów ma negatywny wpływ na funkcjonowanie gospodarki hormonalnej, chociażby spadek testosteronu, nie wspominając o niedoborze witamin takich jak A,D,E i K jak i kwasów tłuszczowych nienasyconych.

Tilapia to jedna z najbardziej przetworzonych ryb jakie istnieją. Odpuść. Nie ma potrzeby odseparowywania żółtek od białek jaj, tam jest największy odsetek leucyny, a także witamin i minerałów,.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-09-19 11:14:01
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29626
Właśnie nie wiedziałem jak do końca podejść do tematu tłuszczy. Gdzie upchać te tłuszcze? Dać więcej rano i na noc a w posiłkach około treningowych odpuścić? Jeśli chodzi o jajka to mogę np dać 4 całe do śniadania? Tilapię więc zastąpię dorszem albo tuńczykiem. A warzywa jem różnorodnie więc po prostu nie wpisywałem tego tutaj ;)


Zmieniony przez - GrUbYgr w dniu 2016-09-19 11:22:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
/.'77+Spokojnie możesz jeść 4 jajka.
Tłuszcze wrzucasz do każdego posiłku (w około treningowym też mogą być, jesteś na razie amatorem, żeby się skupiać na takich szczegółach). Z tłuszczy wprowadz - orzechy, olej kokosowy, awokado, tłuste ryby, mięsa do tego oliwę z oliwek itd

Tuńczyka w puszcze (i inne ryby z puchy) wprowadzają od czasu do czasu, są mocno przetworzone.




Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2016-09-19 11:27:31
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29626
Tak lepiej? Oczywiście tłuszcze w tych proporcjach będę zamieniał na oliwę z oliwek, olej kokosowy itp. Jeśli chodzi o WW tak mogą na razie zostać a np. po 2-3 tyg coś z nimi kombinować?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
Teraz...to monodieta jest.

O tilapii Ci już ktoś wspomniał.
Masło orzechowe nie jest najlepszym źródłem tłuszczy.
Ryż biały wymień na basmatii, albo paraboliczny.

Tłuszczy nadal mało. I teraz białka za dużo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29626
Monodieta tzn? Wrzucam poprawioną, proszę o poprawki.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
W sensie przewaga kura...szpinak, ryż.

Jajka wrzuć...nabiał możesz 1 porcja. Tak by było urozmaicenie, owoce, więcej warzyw. Tłuste mięsa (karkówka, schab, uda z kurczaka itd)


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2016-09-19 14:26:52
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29626
ok dziękuje za wskazówki. Jeszcze pytanie czy schodzić co tydzień z kalorii i jeśli zbijać kalorie to z czego najlepiej?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 15808 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 146709
A po co, co tydzień? Ucinki robisz, gdy przychodzi w redukcji zastój, wcześniej nie ma potrzeby Skoro waga leci, obwody maleją to idzie to w dobrym kierunku.
Gdy pojawia się pierwszy zastój proponuję rotację węglowodanami, w dni treningowe jeść tyle ile jesz, w dni nietreningowe mnie (ujmujesz z węgli).
Ale są przypadki, że ujmuje się i z tłuszczu, to już później indywidualna sprawa.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gęstość produktów

Następny temat

spalanie tkanki tłuszczowej

FuckBaton