SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta na mase - czy nie za duzo bialka?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2452

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1304
178cm wzrostu, 97 kg wagi z deczka brzuchol i na cyckach tluszczu jest.
jestem poczatkujacy cwicze 2 miesiace, kilka lat temu cwiczylem przez rok rekreacyjnie. zalaczam fotki, brzuch wciagniety na zdjeciach wiec jak widac sadlo na bebzonie i cycorach jest i teraz pytanie czy nie przesadzam z dieta, wegli prawie nie jem wcinam tylko miecho,jaja twarogi i warzywa, przykladowy dzien wyglada tak:

10.00 - 5 jajek smazone na oliwie z oliwek (dosc syto polane ta oliwa) do tego jakis pomidor albo papryka, kromka chleba zytniego

13.00 - drugie sniadanie ok 150g kuraka z warzywami

16.00- przedtreningowy ok. 150g kuraka z warzywami i troche ryzu

17.30-19.00 trening

19.30 - stek wolowy 250g

22.00 - tez jakies miecho, kawalek karkowki czy cos na oko 150-200g

polnoc - 250g twarog chudy zmixowany ze szklanka mleka i spac


ryzu ogolnie jest naprawde dosc malo, akurat dogaduje sie ze swoja dziewczyna bo jak zrobie cala patelnie zarcia to ona woli wiecej ryzu a mniej kury, wiec ja wybieram prawie wszystko miecho i warzywa. i teraz pytanie czy taka dieta to przypadkiem nie za duzo bialka jak na sam poczatek, czy po prostu daje za duzo i sie marnuje, staram sie jesc okolo 200g bialka dziennie i czy dla poczatkujacego na start to nie jest przesada i czy moglbym np jesc np sniadanie 4 jajka, drugie sniadanie kilka kromek chleba zytniego z szynka, przed treningiem 150g miecha z warzywami, po treningu 150g miecha z ryzem i przed snem 250g twarogu i czy bede rosnal tak samo? wiecie tyle miecha dziennie trzaska po protfelu znajomi majac dyche w portfelu ida po czteropak a ja lece po steka albo kurczaka :D







Zmieniony przez - primexaos w dniu 2014-05-20 15:36:24
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Masz jakieś doświadczenie jeśli chodzi o dietetykę,bo nijak ma się to co rozpisałeś do sportowej diety...?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1304
nie mam praktycznie zadnego pojecia o diecie poza tym, ze od nadmiaru wegli sie tyje a bialko jest potrzebne miesniom, wiec po ptostu wpieprzam miesa ile wlezie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 249 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5339
Mówisz, że drogi. Najdroższy w tym wszystkim jest stek wołowy. Poczytaj sobie podwieszone tematy od odżywianiu, będziesz wiedział co jeść i ile i też czego masz unikać.

By dostawać więcej od życia, dawaj więcej od siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1304
nie ma bata ze steka nie zrezygnuje, moze nie po kazdym treningu ale chociaz z 2 razy w tygodniu musi byc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Właśnie dlatego pytałem Czasem ktoś pisze szalone rzeczy a to dlatego,że poznał trochę swój organizm i taki schemat sprawdza się w praktyce.Osiągniesz dużo lepsze efekty,kiedy zbilansujesz dietę.Wyjdź z proporcji makro W 40% B40% T20%.Dodaj warzywa i zdrowe tłuszcze.Urozmaicaj posiłki,niech na talerzu będzie kolorowo,smacznie i "czysto".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1304
ok, dzieki sliczne, pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Oczywiście węgle daj dobre,o niskim indeksie,złożone,z dużą zawartością błonnika.Przy Twoim typie sylwetki nie musisz się bać węgli ale musisz unikać tych kiepskiej jakości.Pzdr.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do OCENY !

Następny temat

owsianka na mleku po treningu

Fruzeliny