SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta na mase 80 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8903

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12546
Diete ktora przedstawie chcialbym zastosowac na przyszly cykl z kreta, dodam ze jest ekto i raczej ciezko mi przybrac na masie. Mam 80kg i 175 cm.


I ŚNIADANIE
mleko 3,2% 350ml
płatki owsiane 150g
białko 30g
miód 30g
oliwa 20g
B-54 T-46 W-138

II POSIłEK (szkoła)
płatki owsiane 150g
kefir 400g
oliwa 15g
B-31 T-34 W-112

III POSIłEK (szkoła)
2 banany 200g
białko 30g
oliwa 15g
B-26 T-18 W-45

IV OBIAD (posilek przed treningowy)
ryż 150g
mieso 200g
banan 100g
B-54 T-4 W-137

TRENING
carbo 50g
WPC 30g
(tego nie wliczam do bilansu)

V PO TRENINGOWY
ryz 150 g
tuńczyk w wodzie 130g
B-37 T-3 W-115

VI KOLACJA
Ser twarogowy 100g
oliwa 20g
białko 20g
B-35 T-31 W-5

RAZEM B-238 T-136 W-552 = 4422kcal
B-3g/kg mc
T-1,7g/kg mc
W-6,9g/kg mc
nie wiem czy nie za duzo wegli, ale raczej z moja budowa bedzie git

III poziłek dlatego taki lipny bo nie chce zapychac sobie zoladka przed obiadem.
Do kazdego posiłku prócz po treningowego dorzucam jakies warzywa o ktorych nie wspomnialem

to by było na tyle, prosze o w miare mozliwosci poprawienie diety. zdr

Zmieniony przez - Estebio w dniu 2009-01-11 11:46:58

Zmieniony przez - Estebio w dniu 2009-01-11 11:52:08

Ginekologiem nie jestem, ale zerknać moge :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 546
człowieku nie słyszałeś o innych rodzajach tłusczu niż OLIWA?? Nawet sobie nie wyobrażam jeść twaróg z oliwą na słodko
weź sobie kulturalnie dorzuć trochę orzechów włoskich i/lub migdałów/słonecznika/pestek dyni. Potrzeba Ci tłuszczy wielonienasyconych, a w oliwie to masz jednonienasycone tylko. Nie katuj się!, jedz tak żeby było smaczniej to od razu Ci masa skoczy, bo nie będziesz jadł na siłę. Ja jak jem biały ser(chudy/półtłusty) na słodko to dodaje w zależności od pory roku zawsze płatki owsiane, otręby i jakieś owoce. Możesz sobie zrobić owsianke na mleku, dodać do tego białko, banana, rodzynki i trochę otręb i ewentualnie miód i mozesz miec niezłą bombę kaloryczną, a jeśli chodzi o tłuszcze w tym posiłku to dorzuć właśnie wyżej wymienione orzechy/pestki.

What doesn't kill you makes you stronger!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 546
kurde w ogóle nie wiem jak Ty to liczysz albo jakie masz te produkty, bo skoro twaróg (100g) ma ok. 20 g białka i dodasz do tego 20g białka (domyślam się ze serwatki) to musisz miec ok 40 g białka na bank, a tu napisałeś 35 w tym posiłku. Chociaż nie mam pojęcia po co dorzucać białko i oliwę jak można sobie zjeść po prostu twarogu więcej. Ja na kolację jem czesto twaróg, pomidory, cebulke do tego ewentualnie możesz wlasnie dodac oliwe albo jak finansowo spoko to pesto :)

What doesn't kill you makes you stronger!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 75867
Witam
W pierwszym posilku zamiast miodu mmozesz dac owoce, natomiast zamiast oliwy orzechy wloskie.
W drugim koniecznie dorzuc warzywa oraz zwieksz ilosc bialka dodajac np. jajko lub kawalek miecha.
Staraj sie jak najrzadziej zastepowac produkty naturalne odzywkami, zatem w trzecim posilku mozesz zjesc np. chlebek razowy posmarowany maslem z warzywami oraz miesem.
Przed treningiem jest ok.
Tuz po nim carbo plus bialko, a potem posilek do ktorego moim zdaniem powinienes dorzucic warzywa.
Na kolacje zjedz ser twarogowy z warzywami.

Koniecznioe zmniejsz ilosc bialka oraz zadbaj o wlasciwe proporcje kwasow tluszczowych (w Twojej diecie jest duza przewaga jednonienasyconych).
Zadbaj takze o odpowiednio duza ilosc warzyw.

Co do 3 posilu to mozesz usmazyc sobie w domu omlet z platkow i jajek i podzielic go na 2 czesci (posilek 2 i 3).

Pozdro

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12546
z tluszczami fakt faktem masz racje, za duzo oliwy, tak jak mowisz dodam do diety pestki z orzechow i dyni. A co do bialka to z 20 g WPC wychodzi 16g białka a z twaroku wyszlo 19 wiec stąd sie wzieło;)

Ginekologiem nie jestem, ale zerknać moge :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12546
dzieki mateo postaram sie zrobic tak jak mowisz;) Sog juz nie wszedl:(

Ginekologiem nie jestem, ale zerknać moge :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 546
no sporo przegiąłeś z białkiem w sumie, dopiero tera doczytałem że tam masz 238 g białka. Tak do 2g białka/kg masy ciała Ci wystarczy swobodnie na masie, myśle że tłuszczy to tak max. do 1.3 g i węgli ok 5g. Nie ma co przesadzać z jedzeniem, chyba że już długo eksperymentowałeś z mniejszą ilością i nie było efektów. Ja osobiście od maja gdy byłem maksymalnie wyrzeźbiony i ważyłem 74kg sporo przytyłem bo po świętach mi pokazała waga 88kg. Dlatego uważam że nie ma co przesadzać, bo jak sie człowiek otłuści to aż złość bierze ;p

What doesn't kill you makes you stronger!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JAJKA??

Następny temat

czy taka dieta może być??

nutlove