SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta lat 15

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 915
Może być taka dieta mam 177 cm 63 kg.

I posiłek
płatki owsiane z chudym mlekiem, jogurtem, lub maślanką (dobre są też z pokruszonym białym serem chudym lub półtłustym z cynamonem)

II posiłek
chleb razowy (lub wieloziarnisty z pełnego przemiału) z chudą wędliną i serem żółtym (opcja do szkoły ) można dać odrobinę masełka jak ktoś lubi żeby tylko nie margaryny!!!!!!!!!

III posiłek
ryż + pierś kurczaka lub indyka + surówka (dużo surówki) + oliwa z oliwek lub olej lniany(bardzo ważny składnik diety)

IV posiłek
makaron z chudą wołowiną lub ze stekiem lub tłusta rybka!!(wtedy bez oliwy)(dobre jest też mięso hamburgerowe) + oliwa z oliwek + warzywa

V posiłek przed snem (około 1 godziny przed)
tuńczyk z warzywami lub biały ser z warzywami lub z cynamonem ( jak kto lubi!!)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 609 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4439
I posilek - mozesz dodac rodzynek (cukry proste) i orzechow (JNKT)
II posilek - wedlina na odczepnego, duzo lepiej jak zjesz ten chleb z miesem jakims/tlusta ryba
III posilek - OK, tylko surowke mozesz sobie odlozyc na noc czesc ;)
Rozumiem, ze tutaj bys mial trening?
IV posilek - makaron z chuda wolowina - ok. Oliwe i warzywa tylko w dni nietreningowe.
V posilek - bialy ser z warzywami najlepszy bedzie

Do sukcesu nie ma windy, trzeba isc po schodach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 915
Do tego chce do rzucić odżywkę wysoko białkową lub białkową-węglowodanową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 16636 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 66627
I posiłek
płatki owsiane z chudym mlekiem, jogurtem, lub maślanką (dobre są też z pokruszonym białym serem chudym lub półtłustym z cynamonem)
PłATKI OWSIANE+MLEKO+JAJKA+WARZYWA+ORZECHY/PESTKI

II posiłek
chleb razowy (lub wieloziarnisty z pełnego przemiału) z chudą wędliną i serem żółtym (opcja do szkoły ) można dać odrobinę masełka jak ktoś lubi żeby tylko nie margaryny!!!!!!!!!
RAZOWIEC+PIERS+WARZYWA+OLIWA(OPCJA DO SZKOłY)

III posiłek
ryż + pierś kurczaka lub indyka + surówka (dużo surówki) + oliwa z oliwek lub olej lniany(bardzo ważny składnik diety)
OK
IV posiłek
makaron z chudą wołowiną lub ze stekiem lub tłusta rybka!!(wtedy bez oliwy)(dobre jest też mięso hamburgerowe) + oliwa z oliwek + warzywa
OK. MIESO CHAMBURGEROWE WYWAL

V posiłek przed snem (około 1 godziny przed)
tuńczyk z warzywami lub biały ser z warzywami lub z cynamonem ( jak kto lubi!!)
NAJLEPEIJ TWARóG+WARZYWA+OLIWA


PAMIETAJ O PROPORCJACH KW.TłUSZCZOWYCH CHLEB STARAJ SIE ZASTEPOWAC KASZA/RYZEM/MAKARONEM MIESO/RYBA/JAJKAMI pamietaj by zamieniac produkty,masło z diety wywal margaryne tez,ser żółty także
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 915
A do tego chce odżywkę białkową dołożyć przed treningiem i po jeszcze jakoś też?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2860 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41203
odrzywka przed i po treningu. Diety nie musisz strasznie szczegułowo tzymać -masz 15 lat ciesz się życiem. Trening na siłowni w tym wieku nie jest wskazany-na. starość Ci stawy wysiądą
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wzrost masy miesniowej

Następny temat

dieta redukcyjna kobiety do oceny

nutloveb