SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta i ćwiczenia do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4595
Witam!

Niedawno trafiłem na to forum, starałem się przyswoić informacje w nim umieszczone odnośnie ćwiczeń i odchudzania (na tym mi najbardziej zależy). Proszę o informację co powinienem zmienić w moim planie.

Wiek: 30
Waga 88,5 teraz
przed wprowadzeniem diety i ćwiczeń -2 miesiące temu było 96,5)
Wzrost: 176cm
Praca siedząca i jeżdżąca.

Moje odżywianie:

Śniadanie rano:
3kromki chleba pełnoziarnistego z sałatą/pomidorem/ogórkiem i wędliną (szynka z piersi kuraka, indyka, ewentualnie wołowa)
lub płatki owsiane (około 60-80g) z jogurtem naturalnym/kefirem
Kawa słodzona miodem

II śniadanie
serek wiejski/jogurt owocowy duży, do tego jabłko/banan/gruszka

III lunch
2 kromki chleba pełnoziarnistego z wędliną i pomidorem/ogórkiem
lub ewentualnie płatki owsiane czy inne zbożowe z jogurtem
lub 2 jajka sadzone z cebulką, pomidorem i szynką

IV obiad
pierś z kuraka/filet z dorsza, do tego sos słodko-kwaśny lub inne warzywa, ryż/ziemniaki gotowane, surówka jarzynowa

V kolacja
najczęściej 1-2 kromki chleba pełnoziarnistego z wędliną/ogórkiem
czasami jajko na twardo/miękko
często twaróg półtłusty z miodem
do tego jakieś jabłko czy inną śliwkę
po treningu a przed kolacją często zjadam banana albo np. ostatnio pyszny sorbet ;)

Do tego w międzyczasie pochrupię trochę orzechów włoskich, dania obiadowe smażone są na oliwie. Przed treningiem jem obiad (IV posiłek), po treningu kolację. (mogę ćwiczyć tylko późnym popołudniem po pracy). Napoje oprócz kawy rano to woda mineralna i herbata niesłodzona.

Plan ćwiczeń - 3xtydzień FBW według planu z SFD (jestem na etapie 3 obwodów w wersji łatwiejszej)
3xtydzień HIIT według planu z SFD (jestem na etapie 10-13min biegania, nie licząc rozgrzewki i rozciągania).
Jeśli czuję, że mam obolałe mięśnie to czasami robię dodatkowy dzień przerwy od FBW i zamiast tego biegam.

Czuję się dobrze i mam energię, jednak nie jestem pewny czy za bardzo się nie głodzę (mimo iż głodu nie czuję przez cały dzień). Z tego co widziałem na forum to diety redukcyjne są układane na poziomie 2800kcal dziennie, moja ma koło 2000-2200kcal. Po redukcji tłuszczu zamierzam nabrać masy mięśniowej.
Wcześniej moje nawyki żywieniowe to był dramat. Czasami 1 posiłek o godzinie 14 (jakiś fastfood), w domu obiad, do tego dojadanie słodkości.

I jeszcze jedno, z uwagi na niedobory białka zamówiłem sobie białko serwatkowe 80g/100g do jedzenia przed i po treningu.

Czy to coś co stworzyłem (starałem się oprzeć to na poradach z forum) ma sens, jeśli nie to co poprawić?

Pozdrawiam,
Piotr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 117946
Śniadanie rano:
3kromki chleba pełnoziarnistego z sałatą/pomidorem/ogórkiem i mięsem, orzechy
lub płatki owsiane (około 60-80g) z jogurtem naturalnym/kefirem, rodzynkami, orzechami, jaja
Kawa słodzona miodem

II śniadanie
serek wiejski/jogurt naturalny duży, do tego jabłko/banan/gruszka
oliwa
warzywa

III lunch
2 kromki chleba pełnoziarnistego z mięsem i pomidorem/ogórkiem, odrobina masła
lub ewentualnie płatki owsiane czy inne zbożowe z jogurtem (j/sniadanie)
lub 2 jajka sadzone z cebulką, pomidorem i szynką

IV obiad
pierś z kuraka/filet z dorsza, do tego sos słodko-kwaśny (nie rpzesadzaj z ilością), warzywa, ryż/ziemniaki gotowane, surówka jarzynowa

V kolacja
ryz/makaron/ziemniaki, mięso/ryba

podlicz btw po poprawie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4595
Dzięki za korektę, jak wrócę do domu to podliczę kalorie oraz btw.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót do aktywności fizycznej po chorobie.

Następny temat

Dieta 3500kcal proszę o sprawdzenie

sosy