SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4752
Moja pierwsza, wiec prosze o wyrozumialosc :). Zdaje sobie sprawe, ze bialka i tluszczu jest tu za malo, ale chodzi mi o ogolne rozpisanie. Bo zawsze moge jest konkretnych produktow wiecej i sie chyba wyrowna

Moje zapotrzebowanie na kalorie to 1773,6 kcal
Bialko 144
Tluszcz 72
Weglowodany 137

Liczylem dla bialka 2 na kg masy ciala, tluszczy 1,0 a weglowodanych 1,9

Moim celem jest strata tkanki tluszczowej przy zatrzymaniu, wzmocnieniu miesni. Mam 72kg, chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu, tak to mam w szkole wf (3h) a poza tym to raczej cos w stylu pracy siedzacej.


1.
mleko 1,5% - 250g
platki owsiane - 50g
orzechy wloskie - 30g

B:19, T:27, W:44

2. ryz bialy - 50g
salata 15g
mizeria 45g
mieso z piersi kurczaka- 100g
B:26, T:3, W:40

3. przetreningowy
ryz bialy 50g
jogurt naturalny 85g
B:7, T:2, W:44

4. potreningowy
banan 170g
ryż preparowany 30g
B:5, T:1, W:70

5. ser twarogowy chudy 70g
ogorek 30g
pomidor 30g
B:14 T:0 W:4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3809 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41709
gdzie te tłuszcze ?

tylko jeden klub
kocham aż po grób...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4752
Właśnie myslałem o wprowadzeniu nastepnego posiłku który byłby pomiędzy 1 i 2. Tam mogłbym dodać tłuszcze. Najlepiej w postaci orzechów włoskich. A oprocz nich co innego bylo by dobre? Tran mógłby być?

Zmieniony przez - ble1988 w dniu 2007-04-02 23:11:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3809 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41709
nie wystarczy jak dodasz tluszcze do jednego posiłku najlepiej poczytaj posty podwieszone i ułoz ta diete od nowa uwzgledniając takie tluszcze jak oliwa z oliwek, orzechy, tran, olej lniany, tłuste ryby itp.

tylko jeden klub
kocham aż po grób...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4752
Tak lepiej?

1.
mleko 1,5% - 250g
platki owsiane - 50g
orzechy wloskie - 30g

B:19, T:27, W:44

2. ryz bialy - 50g
salata 15g
mizeria 45g
mieso z piersi kurczaka- 100g
tran - 15g
B:26, T:18, W:40

3. przetreningowy
ryz bialy 50g
jogurt naturalny 85g
orzechy włoskie 30g
B:13, T:28, W:45

4. potreningowy
banan 170g
ryż preparowany 30g
B:5, T:1, W:70

5. ser twarogowy chudy 70g
ogorek 30g
pomidor 30g
B:14 T:0 W:4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3809 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41709
1.
mleko 1,5% - 250g
platki owsiane - 50g
orzechy wloskie - 30g
mozesz walnac oliwe z kielona

2. ryz bialy - 50g // ryz brązowy lub paraboliczny
salata 15g
mizeria 45g // surówka bedzie lepsza
mieso z piersi kurczaka- 100g

ogólnie posiłek dobry ale jako przedtreningowy

3. zamien z posiłkiem nr 2 - to moze byc sniadanie w szkole lub pracy : chleb razowy z ugotowaną piersią + jakies warzywko bedzie OK

4.bezposrednio po trenigu - banan lub wafel ryzowy

5. po treningu - ryż z kurczakiem

6.na noc - twaróg chudy + oliwa


zamiennie zamiast ryzu mozesz stosowac kasze , makaron ,kuskusa . zamiast kuraka jakąs rybe . czasem tunczyka - powinno byc ok . moglem o czyms zapomniec bo pisze na szybkości
Pozdro


Zmieniony przez - Zdenek_SB w dniu 2007-04-03 12:27:15

tylko jeden klub
kocham aż po grób...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4752
No to bede mial problem. Bo posilek nr 2 to jest obiad, ktory wszyscy w domu jedza i raczej ciezko bedzie mi go przesunac. A do tego jem go okolo godziny 14, a silownie mam o 19, wiec jest duzo czasu do tego.
Myslalem ze na posilek przed snem nie wolno tluszczy jesc. A posilek nr4 to jest wlasnie ten bezposrednio po treningu. A potem tamten ostatni jako posilek przed snem i zarazem potreningowy. Tak by bylo najlepiej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pas na brzuch - efekt sauny...

Następny temat

Od pasa w górę kości, od pasa w dół galareta :( i co z tym zrobić? Pytanie do Jacka R

Wheya