SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta + ćwiczenia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1239

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
Witam wszystkich,
Dziś zarejestrowałem się na waszym forum chcąc uzyskać porad. Nic nie przychodzi łatwo. Poczytałem co nieco, ale to i tak mało. Chciałbym zapytać czy jest mi ktoś w stanie pomóc uzupełnić informacje, dać pewne wskazówki co do posiłków itp.

Jestem mężczyzna w wieku 24 lat, mam 187 wzrostu oraz ważę 87,7kg. Chciałbym zredukować tkankę tłuszczową, oraz myślałem by zbudować trosze klatkę piersiowa + ręce. Skupiać będę się głównie na 'zrzuceniu brzucha'.

Korzystając z tego tematu http://www.sfd.pl/-t276436.html wyliczyłem moje całkowite zapotrzebowanie kaloryczne i wynosi ono 2742 kcal.

Dzieląc to na 6 posiłków wychodzi 457 kcal.Pierwsze moje pytanie brzmi czy powinienem w taki sposób rozkładać kcal? czy zależnie od posiłków?


Godz. 7:00 bieganie - 30 minut ze średnim tempem.

Posiłek 1.
Jajecznica (2 jajka z żółtkiem, 2 pełne jajka) + pomidory + cebula (dodana na koniec by nie była smażona)
orzechy włoskie
płatki owsiane
Jabłko

Posiłek 2.
Pierś z kurczaka gotowana
surówka z kapusty pekińskiej i marchewki + olej lniany 1 łyżka.

Posiłek 3.
Makrela
Marchewka
???
Jabłko

Posiłek 4.
Pierś z kurczaka
Kasza gryczana
Kalafior surowy

Trening aerobowy ok 1,30h.

Posiłek 5.
Brązowy ryż
Wołowina

Posiłek 6.
Twaróg półtłusty
Brokuły
Migdały

Bieganie ok 30 minut średnim tempem.

Brakuje ilości w g. I tutaj sam zastanawiam się jak to rozpisać, ponieważ nie mam o tym zielonego pojęcia. Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc?

Zastanawia mnie fakt czy np do jajecznicy mogę dodać kiełki?


Wszystkie rzeczy które mamy zawarte w diecie/posiłkach ważymy przed ugotowaniem?

ps. jeżeli wybrałem zły dział proszę o przeniesienie, wasze forum jest bardzo rozwinięte, więc mogłem się zgubić :)

Pozdrawiam Piotr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2848 Napisanych postów 51031 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344029
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html  diety wrzucamy w tej formie razem z ankietą działu - znajdziesz ją w postach podwieszonych .

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
Mam nadzieje że teraz wszystko w porządku.
Pozdrawiam Piotr



Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 87,7
Wzrost : 187
Obwód klatki : 96
Obwód ramienia : 36
Obwód talii : 93
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : średnia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności :2x dziennie bieganie + trening areobowy
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : b. dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : na świeżym powietrzu, siłownia odpada całkowicie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie
Stosowane wcześniej diety : brak


Zmieniony przez - odinq w dniu 2013-07-01 01:23:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
Tak patrząc na to co rozpisałem, chyba trochę przesadziłem z białkiem, węglami i tłuszczami. Może zmniejszyć to do ok. białko 180-200, tłuszcze do 50 i węgle do 140-160?
Pozdrawiam Piotr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2848 Napisanych postów 51031 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344029
Z takiego bilansu energetycznego możesz startować, jednak sugeruję przyciąć białko i węgle na rzecz tłuszczu, jak i proponuję przy obliczeniach wpisywać wartości produktów surowych, bo np jajecznica z 2 jaj i 2 białek, nie ma 60g , czy kalafior nie m tyle tłuszczu, tak samo 50g białka w 150g piersi gotowanej - imo wartość mocno optymistyczna.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
Naniosłem parę zmian ale nie mogę zejść z węgli. Aktualnie jestem na pułapie
Suma dobowa: 2610 kcal
200 g białka
107 g tłuszczu
210 g węglowodanów

Jakie mógłbyś zmiany zaproponować w/w odnośnie węglowodanów?
Pytanie odnośnie płatków owsianych, mleko czy woda?
Czy zielona herbatę też uwzględniać w diecie?
Do jakiego pułapu mniej więcej zejść z białka i węgli a do jakiego zwiększyć tłuszcz?


I pytanie najważniejsze dlaczego przyciąć białko i węgle na rzecz tłuszczu? Co przez to mogę osiągnąć?

Czy możesz odesłać mnie do jakiego topicu gdzie jest rozpisane, bądź podane są wskazówki do dziennego bilansu energetycznego? Ponieważ teraz startuję z tego bilansu który rozpisałem, ale za jakiś czas będzie on wyższy? czy niższy? Gdzie mógłbym znaleźć takowe informacje.

Pozdrawiam Piotr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - Specyficzny trening

BF