SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta/trening do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 778

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47
Moje dzienne zapotrzebowanie:
-ilosc bialka 178g
-ilosc weglowodanow 294g
-ilosc tluszczy 89g

Dieta:
Posilek 1 (7:30)
3x kromki chleba razowego z margaryna i poledwica sopocka
2x jaja

Posilek 2 (10:00)
3x kromki chleba razowego z margaryna i makrela
Sok pomaranczowy(szklanka 250ml)

Posilek 3 (14:00)
Ryz bialy(ok. 100g)
Ryba 100g(Typ ryby sola w miare mozliwosci :P)
Garsc nasion soji

Posilek 4 (18:00)
2x kromki chleba razowego z margaryna i chudym twarogowym serem
Jogurt 1,5% tluszczu (300ml)
Garsc nasion soji

Posilek 5 (21:00)
Jogurt 1,5% tluszczu (300ml)
Kromka chleba razowego z margaryna i chudym twarogowym serem

W tej diecie brakuje mi dosc sporo bialek i tluszczy. Nie wiem w ktory to posilek dac i w jakiej postaci(rodzaj produktu):/.

Trening:
http://www.strongmani.pl/pokaz_artykul.php?id_artykulu=70
Do tego po treningu 15-20 min na rowerku. Oraz praca na budowie jako pomocnik murarza 8-18(tylko w wakacje).


p.s To moj pierwszy post na tym forum wiec za wszystkie niedociagniecia przepraszam :P, jesli bedzie potrzebne cos do dodania to walcie smialo :P.





Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 89

Wzrost: 189

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: Budowa 8-18, silownia i trening aerobowy codziennie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: -

Odżywianie: Jadlem to co mi pod reke podeszlo

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: -

Preferowane formy aktywności fizycznej: 7x w tygodniu takie treningi jw. podalem

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: aktualnie: Thermo speed extreme

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak, jest mozliwe

Stosowane wcześniej diety: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47949 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Bardzo słabo z tą dietą. Głównymi źródłami cukrów w diecie są kasze, ryże, makarony. Chleba unikaj i dawaj gdy nie możesz zjeść normalnego posiłku. W ciągu dnia jedz weglowodany nisko przetworzone natomiast po treningu te o wyższym ig, mocniej przetworzone. Białko znajdziesz w mięsie, jajach, rybie natomiast tłuszcze w oliwe z oliwek, oleju lnianym, tranie, tłustych rybach, mięsa, jajach kurzych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47
a mogl by mi ktos powiedziec jakie w moim przypadku konkretnie weglowodany(produkty) zazywac przed treningiem i po? Jestem nowy i nie wiem co to znaczy ig itp. wiec prosze pisac tak zebym mniej wiecej zrozumial ^^.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47
dobrze by bylo tez jakby ktos mi powiedzial w ktorych posilkach powinno byc duzo/malo bialka/tluszczow/ww tzn. czy np. na sniadanie zjesc duzo bialka itp. Jak widzicie w ciagu dnia mam 5 posilkow to w ktorym czego duzo/malo powinno byc ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moja pierwsza dieta - prosze o poprawe

Fruzeliny