SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta,trening teraz odżywki ;)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1436

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52465
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
no to napisz poprawcie mi a nie ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52465
http://www.sfd.pl/Czynniki_warunkujące_sukces_w_kulturystyce.Artykuł_dla_każdego!-t226776.html
Poczytaj
Po prostu daj sobie spokój z odżywkami.
bagatela zaczynasz dopiero ćwiczyć i już odżyweczki.
Musisz przyłożyć się do dietki i treningu bo bez tego ani rusz. A na Odżywki przyjdzie czas.
Dieta z czegoś wynika...tj. z konkretnego zapotrzebowania kalorycznego i jego odwzorowania w diecie.

http://www.sfd.pl/Plan:_masa._Jak_zabrać_się_z_układanie_diety_ukierunkowanej_na_przyrost_mięśni.-t815987.html
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
http://www.sfd.pl/Rola_diety_w_osiąganiu_celu._Poradnik_początkującego_sportowca-t815982.html
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
http://potreningu.pl/kalkulatory/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52465
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1767 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19560
W 1 posiłku brak białka
Te 5-6h odstępu między posiłkami to dużo, nie bedziesz głodny? Radziłbym rozłożyć ten chleb, i nie żałuj, te pajdy duże krój, jak da rade zastąp szynke innym mięchem :D
Mus to mus, sam w szkole jem kanapki :(
3 posiłek jest ok
Po treningu daj lepsze źródło białka a twaróg zostaw na noc.
Brakuje zdrowych tłuszczy. Znaleźćtakowe możesz w rybach, orzechach np. włoskich, oliwie z oliwek, tłustszych mięsach. Warzyw też możesz jeszcze troche dać, chociażby na śniadanie i po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
Zapotrzebowanie kcal i zapotrzebowanie białek, węgli, tłuszczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szukam odpowiedniej dla mnie diety

Następny temat

Porównanie

Fruzelina