SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta, trening do oceny + kilka pytań

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2952

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
węgle ok, pożegnałam się na razie. a nabiał? :( nic a nic? smutne, bo jestem mocno twarogowo-jogurtowa ;)

to, co udało mi się dzisiaj. do tego warzywa, ale nie wpisywałam oczywiście.
Wymiary mam zapisane w domu to dorzucę jeszcze szczegóły.

A co z treningiem? Na razie jechać z tym, co mam (1 str)?



dodaję pomiary.
waga 62 kg
pod biustem 72 cm
biceps 28 cm
udo 53 cm
talia 70 cm ( )
biodra 93 cm


Zmieniony przez - Angie w dniu 2012-05-15 21:47:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
oj, słaby dzień. jestem jeszcze przed ostatnim posiłkiem i chyba powinnam coś w nim zmienić bo cienko to wygląda. }

Jeżeli chodzi o trening. Dlaczego jest kiepski? Co powinnam w nim zmienić?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 87118
Zjedz 2X wiecej miesa i podaj je z warzywami z maslem albo oliwa i juz ci skacze kalorycznosc i ilosc bialka oraz tluszczow. 120 g indyka to malutko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
mam nadzieję że mi nie zjedli bo powinno być więcej w lodówce dzięki Bunia.

dzień kiepski, na zakrętach nie wyrabiałam a to jeszcze nie koniec
mam nadzieję że mi styknie inwencji na jeszcze 5 dni z samym mięsem i jajkami

twarogoholizm zaczyna dawać o sobie znać

Zmieniony przez - Angie w dniu 2012-05-16 17:42:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 87118
A ser mozesz? taki np cheddar ma duzo bialka i tluszczy a nie ma wegli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Martucca na razie zarządziła nabiał-niet :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
hej, też jadę na niskich ww, jednakże rozkład mam nieco inny i inne założenia polcam blendować ugotowane warzywa z masłem i podawać jak puree- taki kalafior np wygląda całkiem jak ziemniaczki a jak się go jeszcze poleje np tłuszczem z karkówki to już w ogóle pychotka powodzenia życzę, będę zaglądać!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzięki :) nie ma lekko.
kalafiora muszę spróbować. z blendowanych to uwielbiam cukinię z dużą ilością bazylii albo zielony groszek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Halo, halo Co to za owoce w korytku i to jeszcze jako samodzielny posiłek?! NIE ma żadnych węglowodanów Białko+tłuszcz+jarzyny mają być. Nic więcej. Groszek odpada, to warzywo strączkowe.
Zrób sobie suszoną wołowinę, usmaż plastry bekonu i podryzaj na zimno. To jest "gęste" kalorycznie i ani się obejrzysz, a białko i fat podbijesz. Na śniadanie proponuję omlet z jaj i mielonego siemienia lnianego.
Slonecznik to trochę nie teges, zawiera dużo kwasów omega-6, a tych staramy się unikać, bo mamy ich w diecie nadmiar, podczas gdy brakuje nam omega-3. Lepsze będą orzechy włoskie. Tu od razu mówię, że ziemne są nu-nu-nu.

Wejdz w regulamin, tam jest link do artykułu agak o treningach FBW. Weź sobie trening A-B by obliques. Czas Cię pocisnąć na porządnych obciążeniach, to zobaczysz, dlaczego twierdzę, że ten plan ze str. 1 masz kiepski

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Prośba o ułożenie treningu

Następny temat

Podejście II - wiosna 2012

Fruzelina