SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

długotrwały brak efektów diety i treningów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 411
Hej :) od dawna zmagam się z dodatkowymi kilogramami przy 165 cm wzrostu ważę 68 kg i pommo zdrowego odżywiania się ( 5 posiłków dziennie, dużo warzyw, bez fast foodów, bardzo mało słodyczy, ok. 1,5 l wody dziennie) i ćwiczeń ( filmiki na różne partie ciała, cardio, bieganie) nie potrafię schudnąć. od ponad 6 miesięcy waga nie drgneła, w cm raz było raz mniej raz więcej a po każdej choćy kilkudniowej przerwie od ćwiczeń czuję jak dosłownie puchnę. nie wiedzę juz żadnego sposobu na schudnięcie :( dlatego zastanawiam się nad jakimiś suplementami diety wspomagającymi odchudzanie ale czy to działa, czy jest bezpieczne ? proszę o pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 102 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3612
zgeneruj swoja diete i wstaw link , 1,5 l wody to malo , badałaś tarczyce ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3797
Jw wstaw dokładną dietę jaką stosowałaś do tej pory najlepiej z całego tygodnia tylko bez oszukiwania ;). Co to znaczy mało słodyczy? Łapiesz wodę i tyle.

SOGi mile widziane ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 411
Jeśli chodzi o tarczycę to robiłam badania i wszytko jest w porządku.

tak zazwyczaj wygląda mój jadłospis + ćwiczenia:

rano: bieganie ponad godzinę (mniej więcej 8 km/h)

śniadanie: płatki owsiane 40 g (potem zalewam je wodą) + owoce świeże lub suszone

II śniadanie: placki owsiane + koktajl (szpinak + owoce) lub sałatka lub kasza jaglana (100 g - po ugotowaniu) + jajko + warzywa

obiad: wszystko z jak najmniejszą ilością tłuszczu, pieczone lub gotowane na parze, zazwyczaj z pełnoziarnistych produktów : pierogi z soczewicą/ cieciorką lub krem z warzyw lub zapiekanki warzywne

podwieczorek : sałatka lub kasza jaglana (100 g - po ugotowaniu) + jajko + warzywa lub koktajl (szpinak + owoce)

siłownia: cardio + ćwiczenia na brzuch i tyłek + planki

kolacja: jogurt naturalny lub warzywa

generalnie nie jem niczego smażonego, nie jem chleba, praktycznie nie jem mięsa

jeśli chodzi o słodycze to raz w tygodniu sobie pozwalam na batonika ale małego

dodatkowo piję pokrzywę żeby pozbyć się nadmiaru wody z organizmu

nie używam soli, dosyć mocno doprawiam wszystko



Zmieniony przez - ewa105 w dniu 2014-05-07 09:38:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 4187 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79017
a ile spozywasz tych owoców dziennie i jakies to są owoce ? jakie jest Twoje zapotrzebowanie kaloryczne, a ile kcal przyjmujesz na chwile obecna ? jak wyglada Twoj trening aerobowy ?

Zmieniony przez - NoIzZeR w dniu 2014-05-07 11:12:23

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3797
Wpisz to do dziennika po treningu i daj zrzut + odpowiedzi na pytania NoIzZeRa. Na szybko wygląda, że masz dietę obładowaną węglowodanami a reszty brak. Białko to z jajka, pewnie trochę z obiadu i jakaś drobnica z warzyw. Tłuszcz tyko z jajka.. ogólnie słabo to wygląda

SOGi mile widziane ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 411
jeśli chodzi o owoce to głównie pomarańcze, kiwi, banany i jabłka


Zapotrzebowanie:

Współczynnik BMR 1517.08
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2616.96
Węglowodany 55% 1439.33kcal = 359.83gram
Białko 15%% 392.54kcal = 98.14gram
Tluszcz 30% 785.09kcal = 87.23gram

zazwyczaj mieszczę się między 1000-1500 kcal


trening: teraz zmieniłam kolejność i rano na siłowni robię cardio-fitness blender 40 min, potem brzuch mel b, nogi i tyłek z natalią gacką i planki na całe ciało (15 min) w sumie rano ćwiczę do 1,5 h. wieczorem biegam ok godzinę tak 8 km, do tego dużo chodzę, dużo schodów

tak wyglądają moje dzisiejsze posiłki i codziennie są do siebie w miarę podobne

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 168 Wiek 105 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3381
Proszę poczytaj posty i ułóż dietę jeszcze raz, bo to co przedstawiłaś nie można dietą nazwać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3797
Jak wyżej, słabo. To co jesz nie ma się nijak do tego co powinnaś... patrząc nawet tylko po zapotrzebowaniu. Podajesz 2600 a jadasz max 1500 jak to napisałaś - zakładam, że wszystko dobrze policzyłaś bo to trochę dużo wyszło jak na mój gust.

Liczyłaś kalkulatorem czy na piechotę?

Zacznij od tego artykułu:
http://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html

tam masz odsyłacze do innych artykułów, też je obowiązkowo przeczytaj. Zapotrzebowanie oblicz wg wzorów, które tam znajdziesz.

Ogólnie to tak jak napisałem wcześniej... kiepsko z białkiem i tłuszczami. Bankowo spowolniony metabolizm i będzie trzeba go "naprawić".

Jak przeczytasz to wszystko (nie ma wcale tego dużo) to spróbuj napisać jakąś dietę i wrzuć ponownie to oceny tutaj lub do działu Ladies - Twój wybór... zobaczymy co tam będzie i pomożemy/ocenimy.

P.S. Wrzuć też ankietę działu bo przyda się jeszcze kilka informacji o Tobie a tam będziesz miała wszystkie ważniejsze dane do podania.

Zmieniony przez - Katol w dniu 2014-05-07 16:32:11

Zmieniony przez - Katol w dniu 2014-05-07 16:34:52

SOGi mile widziane ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 411
Ankieta:

Płeć :kobieta
Wiek : 20
Waga : 68
Wzrost : 165
Obwód klatki : 92
Obwód ramienia : 26
Obwód talii : 74
Obwód uda : góra:60 dół: 48
Obwód łydki : 37
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25,9%
Aktywność w ciągu dnia : studia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 6x w tygodniu siłownia + bieganie
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : dobry (brak problemów)
Preferowane formy aktywności fizycznej : wszystkie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3797
Jeszcze Twoja propozycja diety po zapoznaniu się z artykułem jaki dałem Ci w linku

SOGi mile widziane ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

reverse diet

Następny temat

Dieta redukcyjna do sprawdzenia!

Wheyvita