SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czym wzbogacic dzienne zapotrzebowanie na mase ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 516

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2646
witam
dawno nie pisalem bo mialem prawie 4 letnia przerwe w treningach zwiazana z powanem zlamaniem nagdarstka
ale wkoncu wracam do gry :)
chcialbym dorobic troche masy miesniowej w miare suchej, wiem ze podstawa to dieta ale przy moim trybie zycia i pracy chociaz sie staram nie zawsze moge zjesc tak jakbym sobie tego zyczyl wiec potrzebuje cos zeby sie wspomoc
glownie chodzi o budulec wiec bialko i wegowodany
zastanwialem sie nad jakims wysokobialkowycm gainer albo jakas typowo bialokwa odzywka, albo all in one ?? co byscie polecili na wzbogacenie diety
ewentualnie cos co pomoze bialka sie wchlaniac
oraz na cos typowego do regenaracji po ciazkich treningach moze jakies aminokwasy , anabole itd ? sam nie wiem
co wazne raczej chcialbym sie wystrzec kreatyny poniewaz nie chce nie trwalej wodnej masy
z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi wszystkie wezme pod uwage

x sTraIgHt Edge x

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6381 Napisanych postów 75326 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631584
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1046 Napisanych postów 21919 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336478
"co wazne raczej chcialbym sie wystrzec kreatyny poniewaz nie chce nie trwalej wodnej masy "
to jaka mase zbudujesz to juz od diety zalezy a nie od kreatyny

jezeli nie masz czasu regularnie zjesc i chcesz cos w zamian posiłków to od biedy gainer/bulk a lepszym rozwiazanie było by gdybys zrobił sobie szejka WPC + pł.owsiane/ryz/owoce,

około treningowo mozna dac bcaa/leucyna/eaa/białko/carbo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początek drogi Co polecicie?

Następny temat

co dalej?

WPC