SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

czym charakteryzuje sie trening na sile ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2400

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10393
Witam,

Wlasnie skonczylem proces budowania masy miesniowej. Juz wygladam tak jak chcialem. Moim celem teraz jest maxymalny przyrost sily. Jak trenowac, aby zwiekszyc sile miesni ?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomogę, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś/- ujesz do tego treingu diete?

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10393
1. Trenuje juz ponad 3 lata ;). Systematycznie 5 dni w tygodniu. dodatkowo rano mam trening tanca breakdance.

2. Program wygladal tak:
Pon - plecy - siaganie drazka do karku/klatki 3x8, przyciaganie drazka do brzucha 3x8, zginanie tulowia na lawce (nie wiem jak to sie nazywa, ale jest to na dolne partie plecow) 3x10
Wt. Klatka - sciaganie linek wyciagu w pochyle 3x8, wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 3x8, rozpietki na lawce plaskiex 3x max powtorzen
Sr - brzuch na maxa
Czwartek - ramiona uginanie sztangielek mlotkowym 2x8, uginanie sztangielek ze spinem 3x8, uginanie sztangi lamanej na modlitewniku 3x8
Triceps - sciaganie linek w dol, prostowanie ramion ze sztangielkami podczas podpierania sie o laweczke 3x8.
Piatek - Aeroby

Dodatkowo codziennie daje 45 min rowerka po silowni.

3. Mase juz mam jaka chcialem (sylwetka jak przypakowany model, nie kulturysta). Cel - poprawa sily gornej czesci ciala.
4. - brak przeciwskazan
4. Dieta CKD, bo troche redukuje teraz. Za 2 miechy wchodze na diete low-carb do 100g wegli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10393
btw. nog nie cwicze, bo i tak mam duza mase. Same mi rosna bez cwiczen ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Trening siłowy:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=47569&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

Spróbuj tego.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10393
Dzieki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak to rozkminic %-)

Następny temat

Trening do oceny