SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy wybrałem dobrą dietę?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 693

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Pomyślałem, że jednak podzielę się z Wami ułożoną przeze mnie dietą, żeby nie było, że od samego początku z czymś nawaliłem.

Mam 21 lat, 178 cm wzrostu, 84 kg wagi

Pod koniec minionego roku przez 2-3 miesiące chodziłem na siłownię, potem miałem przerwę, teraz bardziej w domowych warunkach chciałem z powrotem wziąć się za powrót do sportowej sylwetki. Najbardziej zależy mi na zrzuceniu brzucha i nadmiernej tkanki tłuszczowej, no i żeby urosnąć troszkę w mięśniach i potem to wyrzeźbić. W domu mam sztangę i hatle, więc do większości ćwiczeń mi to wystarczy.


Teraz dieta:

1 Posiłek

jajko, orzechy, kromka ciemnego pieczywa/pół ciemnej bułki, miód, warzywo (pomidor zazwyczaj), owoc

2 posiłek

drób, kurczak zazwyczaj, warzywo (jakaś surówka na szybko)

3 posiłek

ciemny ryż/makaron lub kasza, drób, warzywo,

4 posiłek (po treningu)

najpierw banan i białko rozpuszczane w mleku, po kilkudziesięciu minutach ryż (zwykły lub ciemny), drób

5 posiłek

twaróg półtłusty, warzywo, oliwa z oliwek


Staram się ćwiczyć 3 razy w tygodniu (siłowo) i 3 razy w tygodniu uskuteczniać bieganie + skakankę.

Teraz moje pytania
1) Czy dieta jest stosowna do moich założeń?
2) Jak bardzo powinienem sie jej trzymać - wiadomo, zdarzają sie wypadki losowe, że muszę jakiś posiłek ominąć, albo nie mogę zjeść tego i tego, rozumiecie...
3) Jakieś dodatkowe rady?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Zaczynając układanie diety ,musisz znać swoje zapotrzebowanie kaloryczne.
Redukcja
wiąże się z utrzymywaniem ujemnego bilansu kalorycznego.
Przy pomocy narzędzi z naszego portalu ustalisz zapotrzebowanie:

http://potreningu.pl/diety


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1485 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17897
1) oblicz zapotrzebowanie, składniki i pory są dobrze dobrane
2) staraj się, aby bilans całodzienny się zgadzał, ew. tygodniowy. jeżeli ominiesz jeden posiłek, zjedz następne większe lub następnego dnia dodaj jeden więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50
Współczynnik BMR 1970.34
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3398.84
Węglowodany 55% 1869.36kcal = 467.34gram
Białko 15%% 509.83kcal = 127.46gram
Tluszcz 30% 1019.65kcal = 113.29gram

Wyszły mi powyższe wartości. Jak teraz dobrać ilość składników do posiłków? Nie mam w domu wagi, ani tego typu sprzętów, żeby podzielić porcje na potrzebną ilość gramów...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1485 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17897
to kup,wydatek rzedu 20-30zl, inaczej nie dasz rady

bialka minimum 170g, utnij z tl

Zmieniony przez - kk3 w dniu 2012-03-21 07:46:23
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na rzezbe do sprawdzenia

Następny temat

Dieta do sprawdzenia.

Whey vit