SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy urosne?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 960

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46109 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
mam 15lat (w styczniu 16) i mam 170cmm wzrostu i 65kg
przez te wakacje chyba nic nie urosłem jestem juz dosc rozwiniety wiec jest szansa ze urosne?
ojciec tez ma 170 ale mezczyzni w mojej rodzinie maja ok 177-180 .
co o tym mysłicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1092 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4309
Trudno powiedzieć. Jak w ciągu ostatniego roku urosłeś mniej niż 2 cm to na wielki skok raczej bym nie liczył. Chociaż z tym różnie bywa. Ja np. między 13-14 rokiem życia urosłem o ok. 10 cm. Przez pewien czas liczyłem nawet, że będę mieć powyżej 190 cm., ale niestety- przeliczyłem sie. Po tym skoku to urosłem jeszcze o pare cm i na tym sie skończyło. Mam coś ok. 175:/.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46109 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Oczywiscie że urośniesz!! Nie masz się czym martwic ,a przypuszczam że będziesz mniał PRZYNAJMNIEJ 180 cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46109 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wystarczy mi miedzy 174-177
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 178 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2025
naukowcy odkryli że po ćwiczeniach na budowe ciała się rośnie !!!np: sporty siłowe!!

hmmm....nie ma prawdziwego zycia bez silowni....0---0......Shut The f*** Up And Train.....0---0

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 178 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2025
więc nie masz czym się martwić!!:)

hmmm....nie ma prawdziwego zycia bez silowni....0---0......Shut The f*** Up And Train.....0---0

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 362 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1647
spoko pamietaj ze facet rozwija sie do 21 roku zycia wiec dasz rade

cwicz cwicz a bedziesz wielki :)

moja silownia
http://www.sfd.pl/temat167019/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
moze tak moze nie
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening dla kobiety

Następny temat

Przedramie