SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy to sie do czegos nadaje ?? trening

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1873

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
witam . jestem calkowicie zielony w tych sprawach , wiec prosze bez wjazdow na mnie :( czytalem pare tematow ale z niektorych nic a nic nie rozumiem . mam zamiar cwiczyc w domu 6x w tygodniu . 1 dnia mam zamiar biceps , 2 brzuch + ramiona , 3 dnia pompki + hantelki ( na klatke ) . pozniej powtorzyc i jeden dzien przerwy . mam 17 lat 173 cm wzrotstu i jakies 71 kg wagi . czy to co napisalem nadaje sie wogole ?? jesli tak to by to bylo na rzezbe czy jak ?? pls pomorzcie poczatkujacemu :) bede bardzo wdzieczny .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816