SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy to ma sens??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 961

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
Witam wszystkich.
Chciałby prosić o rady jak polepszyć efekty ćwiczeń i czy aktualnie dobrze robię.. Skończyłem studia i tak jakoś mi się od piwa odłożyło sporo kilogramów. I tak na nowy rok postanowiłem trochę zrzucić wagi tylko nie wiem czy to co robię ma sens i czy dam radę schudnąć jakiś 10-15 kg w 3 lub 4 miesiące... Co robię jest opisane w ankiecie poniżej. Ćwiczenia siłowe nie wchodzą w grę bo bardzo szybko masa mięśniowa i siła mi przyrasta i to spory problem. Trzy lata temu chodziłem dwa razy w tygodniu po godzinie przez półtora miesiąca i jak na początku brałem 60kg na klatę to po 12 wizytach lekko szło 95. Mimo rozciągania biceps poszedł z 39 na 44cm (teraz to tłuszczyku trochę tam jest). Byłem cały w rozstępach :/. Nie chcę być kwadratowy i przestałem chodzić :). Czy rowerek i suplementy starczą? Bieganie raczej niestety odpada..

Będę wdzięczny za wszystkie rady

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 98

Wzrost: 181

Obwód klatki: 112

Obwód ramienia: 44

Obwód talii: 96

Obwód uda: 68

Obwód łydki: 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 25%

Aktywność w ciągu dnia: praca raczej siedząca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: codziennie przynajmniej 40 minut na rowerku stacjonarnym + rozciąganie co 2 lub 3 dni

Odżywianie: Jem wszystko ale teraz ograniczam ilość i tłuszcze. Nie jem już pieczywa wieczorem i prawie zero słodyczy. Nie chcę jednak hardcoru tylko normalnie jeść

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak ograniczeń

Stan zdrowia: zdrowie idealne

Preferowane formy aktywności fizycznej: mogę dziennie poświęcić do godziny lub półtorej godziny max ale nawet codziennie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: stosuję l-karnitynę z zieloną herbatą Trec i Therm line 2 opimpu pół dawki

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie chcę używać mocnych tzw fat burnerów

Stosowane wcześniej diety: brak diet tylko redukcja ilości i poprawa jakości

Zmieniony przez - Jedi Luke w dniu 2008-02-24 23:28:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
siłownia to podstawa jeśli chcesz dobrze wyglądać. A to że szybko przybierałeś nie tak jak byś chciał wynikało z błędów żywieniowych.

oczywiscie obok siłowni, ba o wiele ważniejsza jest zdrowa dieta którą ułożysz za pomocą => http://www.sfd.pl/Przydatne_linki_dla_odchudzajacych_sie...-t313254.html

aeroby/interwały/hiit też powinieneś wykonywać.

a suple są zbędne w twoim przypadku.

Zmieniony przez - Rothen w dniu 2008-02-24 23:34:25

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87
Na siłownię teraz zbytnio nie mam czasu gdyż mieszkam pod miastem a nie mam samochodu. Po pracy z papierami i na głodnego to też mi się nie uśmiecha.. Dlatego właśnie zdecydowałem się na rowerek bo chodzi mi głównie o zrzucenie masy piwnej. Czy te 40-60 minut dziennie wystarczą by w 4 miesiące zrzucić 15kg??
Nad rzeźbą mogę popracować potem, zresztą tamta siłownia to jako odrabianie zajęć w-f była bo mi nie pasowało planowo i musiałem chodzić kiedy indziej... Odżywianie było takie sobie a teraz niestety jeszcze nie mam wpływu na menu w domu rodzinnym i funduszy by tak dowolnie na własną rękę się żywić..

Dlaczego bez wspomagaczy??
A czy masaże by coś dały bo moja dziewczyna jest fizjoterapeutką??

Edit:
No doczytałem o HITT i teraz mam zagwózdkę: czy w moim przypadku lepiej robić kilkadziesiąt minut normalnego codziennego aerobu rowerkowego czy robić stopniowo rowerkowy HITT 3 razy w tygodniu??
(biegać nie mam gdzie)

Zmieniony przez - Jedi Luke w dniu 2008-02-25 00:15:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
dieta - 70% sukcesu
trening - 25%
suplementy - 5%

jak widzisz suplement to pierdół którym nie warto się zajmowac tymbardziej na początku, najwazniejsza dieta i to od niej będzie głównie zależało czy będziesz chudł czy nie. Aeroby swoją drogą, ale o wiele lepszym rozwiązaniem będzie siłownia jeśłi chodzi o odchudzanie. Piszesz o rzeźbie a masz wogóle co rzeźbić ? tłuszczu na mięśnie się nie zamienia, nawet w erze tak się nie da.


co do HIITU to już zalezy od Ciebie. A co do biegania to gdzie ty mieszkasz, że nie masz gdzie ?

Zmieniony przez - Rothen w dniu 2008-02-25 00:59:47

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie, odchudzanie, spalacze

Następny temat

Winstrol 20 strzałó jaka dieta i cykl prosze pomocy!!!!

Fruzelina