SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

czy starczy ??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3140

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1445
siemka mam pytanko czy 20 tabsow clomidu starczy na odblokowanie 6 tygodniowego cyklu z deki ( tyg dawka - 400 mg )?? czy biorac deke trzeba zazywac novalex ?? powoduje gino ??

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 341 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18037
O ****a 16 lat i koksy i cykl z dupy gratuluje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 572 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13785
deka za***iscie blokuje, nie starczy ci 20 tab. , doloz jeszcze lub bierz razem z nolva, a tak wogule to najpierw sie doksztalc nastepnym razem, bo sobie krzywde zrobisz dzieciaku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3115 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21300

to be a masterpiece ...
sweet&hot honey honey

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37286
a moze on chce szybciej niz wy wygladac jak bling i decadeuko

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1445
po pierwsze nie mam 16 lat i prosze sie nie kierowac nickiem a po drugie kolo mnie poprosil o ten temat gdyz zaczyna pierwszy cykl ma on 19 wiosen ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2489 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 33177
to zaczoł bardzo profesjonalnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45392 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
Ciasnota umysłowa sie poszerza!!!Śmierc fra***a!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2271
moze zamiast dogadaywac mu powiedzcie cos sensownego !! chlopak narobi sobie przez was klopotow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37286
a te 6 shotow deki wogole cos daly ? deke czuc najlepiej od 4 tygodnia, wiec 2 tygodnie kopala i koniec, a szkoda, bo mogl dolozyc jeszcze 2-4 shoty i bylby git. Zreszta ta deke to bral bez testy ta? jesli tak to 36 tab clomidu na odblok + badanie ilosci testy po odbloku wrazie nieodblokowania

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1445
lolek czyli dajesz rade aby zwiekszyc do 8 tygodni i najlepiej polaczyc deke z tesciem ?? a na odblok 36 tabsow clomidu tak ?? ile trzeba by bylo dodac do deki testosteronu??i jaki polecasz dziex ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl dla kolegi

Następny temat

Poziom T3

;