SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy mogłabym prosić o pomoć w ułożeniu planu? Jestem zupełnie zielona .. :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1538

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 175
Witam,
jestem nową forumowiczką. Mam na imię Kinga , mam 22 lata. Od 2-3 tygodni zaczęłam chodzić na fitness,jednak doszłam do wniosku,że sam fitness to nie to. Dzisiaj po raz pierwszy byłam na siłowni i bardzo mi się podobało, jednak wiem,że bez odpowiedniego przygotowania nawet największy wysiłek można zniweczyć.
Bardzo zależy mi na redukcji,ważę ok.57 kg przy wzroście 171cm, chciałabym zjechać ze 2kg,przy czym najważniejsze jest dla mnie maksymalne wyszczuplenie nóg oraz zarysowanie na nich mięśni (wiem,wiem,marzenia,ale wiecie o co mi chodzi ;) ) .
Byłabym bardzo wdzięczna gdyby jakaś forumowiczka zechciała mi poradzić jak mam to wszystko ogarnąć,aby uzyskać wymarzone efekty.
Z góry wam bardzo dziękuję :)
PS:Wiem,że należałoby troszkę poczytać,czytałam,jednak ciężko mi samej to wszystko połączyć w logiczną całość,bo każdy pisze inaczej,stąd moja prośba.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 175
witam,po wielu przemyśleniach,sprawdzeniu wielu źródeł,oraz uzyskaniu fachowej porady z innego źródła proszę o zamknięcie tematu .
pozdrawiam i serdecznie dziękuję osobom,które chciały mi pomóc :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 18 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 283202