SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

czy mój shake jest sensowny?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1256

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 440
witam,mam pytanie czy ten shake który robie jest sensowny?
Do blendera dodaje 125 g twarogu chudego,300 ml mleka 0% i miksuje to.Wlewam to do shakera i wsypuje 15 g kakao i mieszam.
Makro to :
34.7 B
9 T
26.3 W
333 kcal
Jem to po treningu +banan.Czy jest to dobre dla budowy mięsni?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 828 Napisanych postów 3302 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76094
odpusc sobie nabial po treningu i zjedz normalny zbilansowany posilek z miesem. a jezeli bardzo chcesz w formie szejka to zrobilbym to inaczej: WPC + zrodlo wegli z owocow + zrodlo wegli np. z ryzu/kaszy jaglanej/komosy ryzowej + kakao + smietana 18%/36% + mleko 3.2%

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 440
Mam problemy dotyczące WPC (chodzi o żołądek) i jedyny shake białkowy który wymyśliłem to jest ten ,najbardziej podobny w smaku do zwykłego WPC.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4235 Napisanych postów 69099 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 574539
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 440
Pójde jutro i kupie.Zobacze czy to przez to.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 828 Napisanych postów 3302 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76094
a masz ogolne problemy z zoladkiem po produktach mlecznych, czy tam ogolnie po nabiale?

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 440
właśnie problemy żołądkowe mam tylko po WPC ,nabaiał jem normalnie,tylko są problemy po WPC,dlatego mije pytanie czy ten shake który robie jest dobry i działa chociaż troche podobnie jak WPC?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 39 Napisanych postów 0 Na forum 179 dni Przeczytanych tematów 0
Jest to zupełnie inny rodzaj białka i to jest problem. Kazeina po treningu raczej wygląda słabo, spróbuj z izolatem, kup jakas 30g saszetke i jak sie posrasz to polecam gastrologa po prostu. A po treningu staraj sie wykrzesać chwilke na jakiś posiłek. Jeśli to odpada, spróbuj ze skyrem, z tego co wiem jest tam zaledwie 70 % kazeiny więc wypada o wiele lepiej, tylko pameitaj zeby uwzgledniac weglowodany z nich.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 828 Napisanych postów 3302 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76094
dodatek kazeiny po treningu jest jak najbardziej mile widziany, jednak stanowczo zrodla bialka nie powinno byc na niej oparte w 100%, dodatek = ok. 20-25% z calej podazy bialka w tym posilku. mysle, ze jezeli nie masz problemow z nabialem w diecie to ten izolat nie za wiele tu zmieni, ale mozesz probowac

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 236
kuba17122001 jeśli Twoja dieta spełnia zapotrzebowanie na poszczególne makroskladniki to moim zdaniem nie potrzebujesz korzystac z odżywek, ktore tak czy inaczej powinny stanowić tylko UZUPEŁNIENIE Twojej diety.
Po treningu zjedz w pełni zbilansowany posiłek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2974 Napisanych postów 57205 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 623447
Zjedz normalny, pełnowartościowy posiłek. Np mięso lub ryba z ziemniakami, kaszą lub ryżem. Napisany przez Ciebie koktajl jest średnim wyborem.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pizza kcal