SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czy dobrze ułożyłem FBW?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 767

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
witam mam prośbę do speców ułożyłem sobie FBW ale nie wiem czy będę nim ćwiczyć może wybiorę split ale nie ważne chodzi mi oto że proszę o sprawdzenie mi planu czytałem posty podwieszone i starałem się to ułożyć potem sobie porównam z ułożonym splitem i wybiorę no ale prosiłbym o ocenę tego planu.a i z tygodnia na tydzień progresja na tomist w ciągu tygodnia co trening o jedno powtórzenie więcej

II zestawy A i B

A:
klata-wyciskanie sztangi 4s,9-11p
barki-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s,9-11p
tricepsy-wyciskanie francuskie sztangielką w siadzie 3s,9-11p
plecy-martwy ciąg 4s,9-11p,wiosłowanie 3s,9-11p
nogi-przysiady ze sztangą na barkach 4s,9-11p,wspięcia na palcach 3s,9-11p
bicepsy-unoszenie hantli ze supinacją nadg.3s,9-11p

B:

klata-rozpiętki 4s,9-11p
barki-wyciskanie sztangi za głowy 3s,9-11p
tricepsy-pompki w podporze tyłem 3s,9-11p
plecy- wznosy barków 4s,9-11p
nogi-martwy ciąg na prostych nogach 4s,9-11p,wspięcia na palcach 3s,9-11p
bicepsy-unoszenie hantli ze supinacją nadg.3s,9-11p




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: przed cyklem kreatynowym 70 kg

Wzrost: 173cm

Cel treningowy: siła i masa chociaż bardziej siła

Staż treningowy na słowni: ponad 6 miechów

Uprawiane inne sporty: na razie nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle ale zamierzam dokupić sztangę a i nie mam drążka jakby co.

Dieta: staram się

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: kreatyna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5490
kiepskie ćwiczenia. niektóre fatalne bym powiedział i zła kolejność.
A:
klata-wyciskanie sztangi 3s,9-11p
barki-wyciskanie hantli siedząc 3s,9-11p
tricepsy-wyciskanie francuskie sztangielką w siadzie 1s,10p
plecy-martwy ciąg 3s,9-11p,wiosłowanie 3s,9-11p
nogi-przysiady ze sztangą na barkach 4s,9-11p,wspięcia na palcach 3s,9-11p
bicepsy-unoszenie hantli ze supinacją nadg.1s,10p

podciąganie sztangi jest mocno kontuzyjne dla nadgarstków i stawu barkowego, ponadto nie najlepsze. Ramiona tylko jedną serie i to jest za dużo;) bo skoro czytałeś o fbw wiesz że nie potrzeba oddzielnego treningu ramion.

klata-wyciskanie hantli skos 3s,9-11p
barki-wyciskanie sztangi za głowy 3s,9-11p
tricepsy-pompki w podporze tyłem 1s,10p
plecy- podciąganie na drążku 3s,9-11p
nogi-martwy ciąg na prostych nogach 3s,9-11p,wspięcia na palcach 3s,9-11p
bicepsy-unoszenie hantli ze supinacją nadg.1s,10p

Kolejność nogi- plecy- klatka- barki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
dzięki za zainteresowanie ale sam nie wiem bo widzisz będę robił ten cykl na kreatynie więc myślę że intensywniejszy trening wchodzi w grę, ale ok z tego co wiem to gregoru i rion10 w swoich postach piszą że np na plecy w ciągu tygodnia 12s. a i jeszcze u riona w poście FBW v SPLIT pisze że przedział seri na duże grupy w ciągu tygodni.może wynosić 12s "Liczba serii na duże grupy podczas treningu: // 3-4 jeżeli wybiorę 4s to w ciągu tygodnia wyjdzie 12s ponieważ ćwicz. trzy razy w tygod. .co do barków wybrałem podciąganie sztangi bo tylko ono wpływa dobrze na wszystkie aktony zwłaszcza tylni a po za tym już od dawna to ćwiczenie robię co do podciągania to nie mam na czym a dlaczego tak mało seri na tric/bic w planie u gregora jest minimum 2s no ale może masz racje po prostu zawyżam lekko ponieważ będę chciał zrobić z kreatyną.
w każdym razie przemyśle twoje uwagi
jeżeli ktoś jeszcze ma jakieś propozycje to będę wdzięczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5490
spokojnie możesz walić taki trening na krecie, w fbw masz pobudzać każdy mięsień raz na 48h co za tym idzie, nie możesz go zniszczyć żeby zdążył się odbudować do następnego treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
czyli zdecydowanie polecasz mi trening zmieniony przez ciebie?
pytam się dla pewności
to znaczy nie wiem czy będę nim ćwiczył nie długo ułożę split pięciu dniowy i porównam sobie co mi lepiej będzie pasić
ale jak nie tera to po wakacjach będę sobie nim ćwiczył szczerze to tak na poważnie nigdy jeszcze nie ćwiczyłem FBW dlatego musiałem się poradzić.
a i jeszcze jedno podobno po FBW siła słabo idzie co najwyżej masa podobno przez to że mało intensywne te treningi bo widzisz u mnie z siła jest duży problem a może inna odmiana FBW która da więcej sił co o tym myślisz

Zmieniony przez - Draciel 3 w dniu 2009-05-27 23:05:03

Zmieniony przez - Draciel 3 w dniu 2009-05-28 08:54:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5490
ja ćwiczyłem w zimę swoje pierwsze fbw i nie narzekałem na przyrosty, sam się o tym przekonasz. split 5 dniowy też jest dobrym treningiem ale nie wiem czy na Twój staż
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2595 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24290
ok sog w ramach wdzięczności

a mam jeszcze takie pytanie odnośnie progresji chce znaleźć tam gdzie pisał traktor71 o progresji i nie mogę znaleźć czy mógłby ktoś mi podać link bo jak rozumie tylko dzięki dobrej progresji pójdzie mi siła

Zmieniony przez - Draciel 3 w dniu 2009-05-28 13:38:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kaloryfer do wakacji

Następny temat

fbw,do poprawy

Masa