Czy brak bólu w mięsniu dzień po zastrzyku (podobny do zakwasów ) oznacza, że strzał został żle zrobiony?
...
Napisał(a)
Cześć, jestem początkującym w robieniu strzałów. Chciałem się zapytać jak rozpoznać czy strzał został dobrze zrobiony?
Czy brak bólu w mięsniu dzień po zastrzyku (podobny do zakwasów ) oznacza, że strzał został żle zrobiony?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
jak masz na dupach dużo fatu a jeszcze walniesz w jakieś miejsce gdzie jest go szczególnie dużo to 30 mm może być za płytko. 40 jest dla mnie dobra w udo bo nie musze jej pchać do końca, zostawiam tak z 0,5 cm. pytanie po czym cie tak nawalało. ale 30 też sporo wpakowałem razy i nic sie nie działo. Ogólnie czuję się pewniej jak dam szota głęboko i nie ma sie co bać że zaboli.
Zmieniony przez - Lucack w dniu 2014-10-19 21:33:23
Zmieniony przez - Lucack w dniu 2014-10-19 21:33:23
...
Napisał(a)
Nie, czasem boli mniej, bardziej badz w ogole. Miesien musi byc luzny podczas zabiegu i zawsze sprawdzaj czy wbiles sie w miesien.... Czy w zyle!
...
Napisał(a)
jesli towar jest ok i iniekcja jest zrobiona ok to nic nie powinno boleć
...
Napisał(a)
Przy robieniu strzałów w udo powinienem mieć zgiętą czy wyprostowaną?
...
Napisał(a)
Nie ma ci kto robić strzałów w dupsko ,że chcesz bić w udo? W pośladek zawsze bezpieczniej i w razie czego jak dupsko boli to dasz radę , ale jak noga napyyrdala po strzale to zaapomnisz o chodzeniu :)
...
Napisał(a)
Noga zgieta to miesnie napiete, taka moja sugestia.
Miales miesien napiety jak robiles zabieg?
Zmieniony przez - Warjattt w dniu 15/10/2014 20:05:12
Miales miesien napiety jak robiles zabieg?
Zmieniony przez - Warjattt w dniu 15/10/2014 20:05:12
...
Napisał(a)