SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

czas sie pokazac :P

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 148 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1553


cwicze od kwietnie 2007 z czego intensywnie rok bo poprzednio to sie jeszcze no troche %%% i wszystko szlo na marne :P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 148 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1553


a bylo dokladnie tak :P kwiecien 2007
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2975
Wrzuc wiecej fotek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 148 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1553
no ale to jutro ziom :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 817 Wiek 350 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 32154
pokaż przód .Plecy dobrą rzeźbę mają :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 703 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5175
troche oświęcim, ale różnica fajna. pozdrawiam jakos bedzie

FACET Z GRACJĄ BETONIARKI HEHE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 215 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7219
szok, niezly progress jak na 1 rok ;]

"mistrz teorii? nie - uczeń praktyki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 12202 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 152582
Oświęcim to był przed teraz to już jakoś wygląda. Cały rok taki opalony jesteś?
Wrzuć więcej fotek.

Podaj że piwo mie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2947
progress jest ale jeszcze nie czas na foty ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 148 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1553
STANOZOL >>>> no to pokaz swoje foto ! podobne mamy gabaryty :P

tak wlasnie caly rok a w lato to jak czekolada :) taka karnacja :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 10215 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 55545
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

6 kg w miesiąc z 62 na 68

Następny temat

20 lat, 2 lata w tym 2 długie przerwy