SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cyryl1992/dziennik GRUBY I CHUDSZY

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7091

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3102
Witam :) niestety nie bylo mnie dwa dni! tak ogolnie wszystko na duzy plus waga 2.5kg mnie okolo 2tyg. :) dzis trening cardio , basenik naczczo dieta na + sila idzie ;) zaraz dam kilka zdjec

zostało 250g miesa z tatara ;) + wlasnej roboty chlebek! w pon kolejne 2 TYG FBW tym razem mniejszy zakres ruchu!




Zmieniony przez - Koksiu91 w dniu 2013-02-14 23:27:56

Zmieniony przez - Koksiu91 w dniu 2013-02-14 23:28:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
Bardzo przepraszam z aabsencje !!!!!!!

Daje wypiski z treningów :

Piątek

-Wykroki 2s , 12,5kgx12 , 15kgx11,
-Uginanie 1 nogi stojąc(dwugłowe uda) 50kgx12
-Wiosło sztangą w opadzie tułowia 3s 40kgx12 , 45kgx9 , 45kgx7 (troszke za duzy ciezar wiec na nastepnym tren zaczne od 30)(nie licze ciezaru sztangi)
-Wyciskanie sztangielek skos dodatki 3s 15kgx12 , 17,5kgx12 , 20kgx10
-Wznosy sztangielek w opadzie tułowia 3s 5kgx12 , 7,5kgx9 , 7,5kgx8
-Wyciskanie francuskie lezac sztanga3s 12,5kgx12 , 12,5kgx10 , 12,5kgx8 (+ciezar sztangi lamanej bo nie wiem jaki jest)
-Uginanie sztangi stojąc 3s 5kgx15 , 10kgx13 ,12,5kgx10 (bez ciezaru sztangi)
do tego brzuch łydki

Środa
-Prostowanie nóg siedzac 3s 40kgx12 , 50kgx9 , 40kgx9
-Martwy ciąg 3s 30kgx12 , 40kgx12 , 45kgx12 (nie liczac ciezaru sztangi 15 lub 20kg)
-Rozpiętki poziomo 3s 12,5kgx12 , 12,5kgx12 , 15kgx6
-Wyciskanie sztangi z zza karku(suwnica smitha) 2,5kgx12 , 5kgx10, 7,5kgx6(+20kg ciezar sztangi)
-Prostowanie ramion na wyciągu 3s 30kgx15 , 40kgx12 , 50kgx6
-Młotek Biceps 10kgx12 , 12,5kgx9 , 15kgx5

do tego brzuch łydki


Wypiske z jednego trneingu zgubiłem , dieta przestrzegana jako tako , nie w 100% ,byłem w pracy brak czasu na przygotowanie posilkow. Kreatyna cm3 dziala super bardzo odczuwam!! zaraz dorzuce silowniana fote!! :%

Trening 50 podciagniec odpuszczony ze wzgledu przeciazenia , zastapie go podciaganiem sie z ciezarem 3xtyg na kazdej sesji na silowni , abs workout nierobiony w tym tyg, program 100 pompek rowniez , jutro zaczyna sie nowy tydzien wiec ogien!!!!!!!!!!!!!!!!!
CYRYL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
extra fota z silowni i luzno w ubraniu




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
Witam!!!!

Juz po sniadaniu , na sniadanie 50g owsianych , garsc slonecznika , 50g gainera , na nastepny posilek ziemniaki z ziolami + kurczak i surowka , wieczorem wrzuce zdjecie, na reszte dnia , ok 250g ryzu + kurczak i 130g mutanta , +twarog na kolacje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
Dzień dobry !!!!!!

Juz po treningu , na sniadanie 300ml jogurtu naturalnego , garsc slonecznika , 100g banana , po treningu porcja mutanta 60g, 4 rurki canneloni z miesem mielonym , na reszte dnia 500g kurczaka w sezamie , 250g ryzu , na kolacje 150g twarogu z ogorkami , miedzy posilkami 2 porcje po 60g mutanta. Wypiska z teningu

-Siady 3s.60kx11 , 65kgx9 , 67,5kgx 7
-Podciąganie3s. 15xbez obciazenia , 5x z obciazeniem 5kg, 3x z obciazeniem 10kg + 4 podciagniecia z pomoca
-Wyciskanie hantli poziom 3s. 17,5kgx12 , 20kgx8 , 20kgx8
-WYciskanie sztangielek z klatki 3s 12,5kgx12 , 15kgx12 , 17,5kgx7 + 2 z pomoca
-Wyciskanie sztangi wąsko 3s. 40kgx12 , 45kgx7 , 40kgx8
-Biceps uginanie sztangi 3s. 5kgx15, 10kgx8 , 12,5kgx6 + 2 z pomocą (ciezar sztangi 10 lub 15 kg nie wiem)

Do tego trening łydek
http://www.sfd.pl/Łydki_jak_diamenty_w_2_miesiące-t339071.html

kreatyne biore w dni treningowe 5g po przebudzeniu , 5g 30min przed trneingiem , 5g po treningu . dni nietreningowe 5g po przebudzeniu 5g przed snem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
po silowni masaz lydek i tricepsow!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
popoludniowe i wieczorne zarcie,czekamy na wpisy michał!! / cyryl




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
biały chleb out
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8915
Witam!

Davidoo to nie jest biały chleb.

Dzisiaj niesamoziwte zakwasy na dupie i łydkach oraz barkach.
Minął miesiąc odkąd ostanio się mierzyłem , postępy przedstawiają się następująco :

17.01.2013-->20.02.2013
-Klatka na wdechu - 104,5cm -->106,5cm
-Prawy biceps - 36,5cm -->37,5cm
-Lewy biceps - 35,5cm --> 36,8cm
-Pas na wysokości pępka - 84,5cm -->86,5cm
-Udo stojąc w najszerszym punkcie prawe - 58cm -->60cm
-Łydka stojąc w najszerszym miejscu - 36cm --> 36,5cm

Wypiska z dzisiejszego treningu :

-Przysiad głęboko 1s- 50kgx11
-Prostowanie nóg siedząc 2s 40kgx9 40kgx9
-Martwy ciąg 3s 35kgx12 , 40kgx12 , 45kgx10(+ciezar sztangi ktory nie wiem jaki jest)
-Rozpiętki poziomo 3s - 12,5kx 12 , 12,5kgx12 , 12,5kgx10
-Wyciskanie sztangi z zza karku 3s - 25kgx12 , 27,5kgx10 , 30kgx8
-Prostowanie ramion na wyciągu 3s - 30kgx19 , 40kgx12 , 50kgx8
-Młotek 10kgx15 , 12,5kgx5 , 7,5kgx13

Na sniadanie 250ml jogurtu , 100g banana , garsc slonecznika , po treningu porcja gainera 60g + 1 z 3 porcji ryzu z kurczakiem (300g ryzu i 500g kurczaka na caly dzien) miedzy posilkami beda jeszcze 2 porcje mutant massa a na kolacje twarog z ogorkiem Cyryl


Zmieniony przez - cyryl1992 w dniu 2013-02-20 11:49:39
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW POMOC

Następny temat

Powtórzenia z góry ustalone a powtórzenia maksymalne a masa

nutloveb