SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cykl dla endo

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5218

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20370
a wiec tak Koksy chodzi mi o cykl masowy dla 100% endomorfika (cykl nr2)
1
1-9 deka
1-11 enan
i z tym mam watpliwosci czy cykl na dlugich estrach jest dla mnie odpowiedni ( enen sie kumuluje i jest problem w katrolowaniu zalewania sie fatem)
2.
1-8 superka
1-10 prop
ale teraz kuc sie przez 10 tyg propem to niezabardzo
ale z drugiej strony cykl na krotkich estrach byl by rozsadniejszy.mozna by bylo go wczesniej zakonczyc i latwiej trafic w odblok
a teraz na koniec
czy srodki naprawde niemaja znaczenia , chodzi tylko i wylacznie o DIETE?? ale jesli chodzi o ww to cyt. "nie idzie dodaj wegli a nie koksu" to niemoge tego jakos pojac jak do***ie ww to mnie zaleje?
niewiem czy ktos mnie zrozumnial ale chodzi mi o to czy endo moze zrobic prawdziwy cykl masowy na krutkich estrach

dzikuje za pomoc

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
LeBron777 CinemaStudio
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 7924 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 67920
a co my wrozki? wypelnij ankiete wpierw...

co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20370
ankiete mam w profilu i narazie chodzi mi o teoretykie zeby sie naprowadzic i dowiedziec sie wiecej
aha i profil troche sie zmienil jestem po redukc -9kg

Zmieniony przez - -spartan- w dniu 2008-08-16 09:23:01

dzikuje za pomoc

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
To czy cie zaleje zalezy od michy, jezeli masz problemy z estrogenami zaiwestuj w arimidex i masz problem zalewania z glowy.
1-4 metax 30ed
1-8 enan 500 e4d
1-8 deca 500/week
9-10 deca 400/week
9-14 prop 100 eod
9-14 wins 30-40 ed
14-15 hcg 1000 ed
16 clomid 100 przez pierwsze 5 dni, 50 przez kolejne 16

ari 1/4 tab eod, jak bedzie za malo zwieksz do ed.

Ja dalbym mixa po enania, ale jezeli chcesz krotko to moja propozycja. Dlaczego tak "duzo" testa? Zeby nie ryzykowac wiadomych nieprzyjemnosci od nandro...stosunek 1,5/1 [test/deca] to imo bezwzgledne minimum, ale lepiej dac wiecej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20370
scorpio to jest cykl dla mnie to ma byc moj 2 cykl i troche mnie przerazaja te dawkia co do blokowania to chyba jestem bardzo podatny na lubiany deka dick!
dzieki za pomoc i zrobie tak jak napisales Specjalisto

dzikuje za pomoc

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Co drugi tu specjalista lub ekspert
Skad wiesz ze deca Cie blokuje jak jej nie brales do tej pory?
Jednak lepiej na zimne dmuchac...dawki nie sa wcale duze, nie sa po prostu zgodne z moda sfd
Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 10337 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56777
no troszke duzo jak na 2 cykl :) i dawki i srodkow za zwyczaj na 1 cykl jeden srodek np enan 10 tyg pozniej moze byc deka i enan a na 3 juz mozna pokombinowac i mniejsze dawki tez cie kopna wiec po co walic od razu z grubej rury ;)
pozdro

Macieja
MY FOTO http://www.sfd.pl/temat208080/ i strona 4

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 14048 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165707
za malo towaru, teraz sie tu nie rozpisuje na mniej niz 2gramy towaru na tydzien!

opcja prop+npp mi sie podobala. nie ma co sie cykac, szoty c2d to zaden problem, przywykniesz, a potem bedizesz jeszcze teksnil do tego

STERYDY = ŚMIERĆ

adin, dwa, tri .... tolka spakojna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
O tym wlasnie mowilem
Na chvj od razu wygladac dobrze i osiagnac wymierne do skutkow ubocznych efekty, jak mozna miec "progres" na 10-ciu gownianych pseudo-cyklach
chudy: ~750/week to jest duzo? Prosze cie

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2008-08-16 11:17:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 14048 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165707
troszke ironizowalem scorpio. moim zdaniem grubo za grubo rozpisales

po pierwsze, to jest prawie 900mg testa, po drugie dochodzi inny towar jeszcze. wg mnei to jest duzo, ale ja nie jestem modny, a teraz w modize jest iebanie ile sie da. wg mnie trzeba stosowac minimalna skuteczna dawke.

Zmieniony przez - chudzina w dniu 2008-08-16 11:19:06

STERYDY = ŚMIERĆ

adin, dwa, tri .... tolka spakojna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Chudy wiem ze ironizowales, dlatego pytam sie czy ~750/week to jest wg ciebie duzo? Bo wg mnie nie...blok jest identyczny jak na 250, czy 500. Ma byc deca musi byc nadwyzka test, bez deci mozna sobie 500 ciagnac...do tego musialoby byc 200 deci a to dawka ktora gowno zdziala i tylko przyblokuje.
2 tyg mniej npp niz testa to proszenie sie o klopoty, jezeli chodzi o ta opcje. Po npp grzalbym testa przez przynajmniej 6...ogolnie nandro nadaja sie do bardziej skompliowanych cyklow i taki wlasnie rozpisalem, juz niejeden na forum tu plakal czemu palka nie stoi po cyklu z uzyciem nandro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

witam drugi cykl enat prop winko

Następny temat

Ampułki i strzykawki to nasze zabawki %-) - doping spam

Fruzelina