SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cwiczenia na klatke piersiowa (cycki)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4720

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
jak w temacie, chcialbym zeby w koncu na tej klatce cos bylo, a nie taka decha. Przegladalem atlas Domatora, ale tak nie za bardzo mi cos podchodzi. Do dyspozycji ma eks, hantle, drazek.

z gory dzieki za pomoc : )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Plan proponowałbym ci zrobić jakieś FBW, a z wadą postawy radze się udać do lekarza i poprosić o ćwiczenia korekcyjne/skierowanie na rehablitacje, może się do odbijać potem np. na efektywności ćwiczeń.

Plan np:

Przysiady ze sztangą lub wykroki 4s
Podciąganie na drazku 4s
Wyciskanie sztangi poziomo 3s
Wyciskanie sztangielek na barki 2s
Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2s
Wyciskanie francuskie sztangi 2s

Zakres powtórzeń 12-6.

Na brzuch poszukaj sobie ćwiczenia plank i side plank i rób po treningu 2 serie po 30-60 sekund.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
A reszta ciała ?

Napisz coś więcej o sobie, staż, wiek, czy ćwiczyłeś już a jeśli tak to jak wyglądał plan, czy masz jakieś problemy zdrowotne, waga,wzrost.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
od miesiaca chodze na silownie, 17 lat/59kg/176, zadnych prolemow. Chodzi mi o cwiczneia w domowych warunkach ew eks/hantle/drazek na klatke/cyce. Do tego nie potrzeba moich danych : )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Potrzeba.

To jaki masz ten plan na siłowni i po co chcesz jeszcze ćwiczyć w domu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
ogolnorozwojowy+a6w narazie. Chodze 3-4 razy w tyg, ale jakos specjalnie klatki nie mam przemeczonej, wiec jakies dodatkowe cwiczenia nie zawadza. ; )

Zmieniony przez - craby34 w dniu 2011-01-15 19:46:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Zawadzi bo nie będzie regeneracji.

A6W to bardzo dawno obalony program i jego skutecność.

Rozpisz cały plan, przykładowy dzień z odzywiania i daj ankiete to zobaczymy w czym problem.


http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
Nie mamy rozpisanego treningu narazie, dostaniemy go po miesiacu+ ogolnorozowjowki. Robimy 2 serie po 10 na klatke, 3 po 20 na nogi, 2 po 15 na plecy i modlitewnik.

klatka
http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka_pliki/image010.gif
http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka_pliki/image031.gif
http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka_pliki/image027.gif
http://www.kulturystyka.pl/atlas/naramienne_pliki/image006.gif
+4 maszyny ktorych nie bylo, wszystkie na klatke glownie+poszczegolne np ramion, barkow

http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy_pliki/image040.gif
+1 na plecy, przyciaganie ciezaru siedzac na dwa sposoby, trzymajac tak jak klamke do drzwi i tak jak np butelke przed soba

nogi
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi_pliki/image036.gif
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi_pliki/image053.gif

modlitwnik chyba, bo nie widze dokladnie jak to na zdjeciu gosc trzyma
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image011.gif
+hantelki etc

Do tego robimy sobie z kolega sztange, w sensie przymierzamy sie narazie po 2 serie z malym obciazeniem. ^Tak mniej wiecej wyglada trening na silowni.

Ankieta:

Płeć : mezczyzna
Wiek : 17
Waga : 59
Wzrost : okolo 175
Cel treningowy : poprawa budowy ciala, narazie masa miesniowa
Staż treningowy na siłowni : 3tyg
Uprawiane inne sporty : nie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : w domu eks, hantle, drazek
Dieta : 4-5 posilkow dziennie.
Bardziej niz diete staram sie po prostu zdrowo jesc. Miedzy posilkami jem owoce typu jablka/banany.
sniadanie 7:00 : platki najrozniejszej masci, mleko
2 posilek 10:30,12 : kanapki= pomidor, szynka, jajka, sery
obiad 15-16: ryby, kurczak, ryz, kasza, salatki warzywne
kolacja 19-20: jajka, twarogi, sery
Przeciwskazania medyczne : w sumie zadnych, a6w robilem tez bo jednak mam ten krzywy kregoslup
Zażywane suplementy : narazie nic, zastanawialem sie nad jakimis witaminkami, bialkiem. Odpuscilem sobie jdnak gdyz nie mam o tym pojecia, jak to dziala do konca, boje sie to wziac zeby sobie czegos nie zrobic, wiec odpuscilem

Skoro a6w jest do tylka, to co mam robic na ten brzuch w takim razie, ew chcialbym robic tez cos w stylu a6w na klatke.

Dzieki za pomoc Viren : )

Zmieniony przez - craby34 w dniu 2011-01-15 21:54:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Byłeś u lekarza z wadą postawy ? Masz ćwiczenia korekcyjne lub przynajmniej wiesz co to za wada i jakich ćwiczeń masz unikać ?

Waga bardzo mała, trzeba zmienić kompletnie plan i skupić się na złożonych ćwiczeniach.

Na tym odzywianiu raczej masy nie zrobisz, musisz zacząć się zdrowo i odpowiednio odzywiać.

http://www.sfd.pl/10_wskaz�wek_�ywieniowych-t315293.html

Poczytaj o 10 wskazówkach żywieniowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
lekkie skrzywienie kregoslupa, bez paniki generalnie.

Hmmm dosc ciezko mi bedzie jesc 6-7 posilkow dziennie, jest to prawie, ze niewykonalne. Staram sie zdrowo odzywiac. Generalnie rozpiska podana w tamtym temacie jest niemozliwa dla mnie. Postaram sie jednak to jakos zmienic, jednak i tak cieple potrawy od 7-14 odpadaja (szkola). Zobacze tez jak to wyjdzie w praktyce, chyba rzeczywisice zaczne zabierac cos wiecej niz tlyko kanapki. W takim razie moze powinienm zaczac brac jakies bialko albo cos innego zeby uzupelnic diete?

Co do planu, to jak najbardziej zastosuje sie do wszystkich wskazowek. Chodzi po prostu o to, ze taki plan mamy bo taki nam powiedano, nie za bardzo wiedzialismy czy jest dobry czy zly. Jego celem jest przyzwyczajenie miesni do cwiczena, pozniej mielismy dostac jakis inny.

Zmieniony przez - craby34 w dniu 2011-01-15 22:54:45

Zmieniony przez - craby34 w dniu 2011-01-15 22:55:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
http://www.sfd.pl/[ART]_CO_JEŚĆ_GDY_JESTEŚMY_W_SZKOLE/PRACY__strona_1_i_20-t525889.html

Ten temat przeczytaj

Odzywki sobie daruj, przy takiej wadze jesteś w stanie wszystkie składniki wyciągnąć z jedzenia a jest to o wiele bardziej korzystne.

Tylko czy przy tym kręgosłupie możesz wykonywać przysiady czy choćby mc ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304
Moge, nie mam z tym zadnych problemow (przysiady z obciazeniem etc), po prostu wiem, ze mam krzywy kregoslup po bilansie, od lekarki szkolnej...

Lama ze mnie niestety, bo przegladalem wiele tematow miedzy innymi tu na forum, rowniez o diecie, ale ten temat musialem przeoczyc. : /

Co w takim razie powinienem zmienic w planie i co z a6w ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mogę łączyć...

Następny temat

Plan treningowy / prosba o ulozenie

nutloveb