SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cwiczenia dla dziewczyny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3833

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49176 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wieeeelkie dzieki Jogger :)
O to wlasnie chodzilo!! Jeszcze tylko tą siłownie musze znalezc.

Gdyby jeszcze jakies propozycje to ja bardzo chetnie posłucham :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27546
"Verona! Uwazaj bo Cie wezme za swoja przewodniczke jesli mi bedziesz tak czesto rad udzielac. Uzaleznie sie i przywiaze do Ciebie i bedzie zle. Hehe :) "
ja bym sie 7 razy dobrze zastanowila przed wygloszeniem takiego stwierdzenia.....
za przewodnika to sobie mozna obrac osobe:
1. wiedzaca duzo wiecej niz ja
2. ktora osiagnela juz swoj cel treningowy i jest w 100% pewna jak tego dokonac
ja nei spelniam tych 2 warunkow
caly czas zadaje tutaj pytania i osoby wiedzące 100 razy wiecej ode mnie takie jak:
Si2, Amazone, jogger, Kain, Tyka, Grasik, Lucek
i wiele innych osob.....
Wyprobowywuje na sobie i to co przetestowalam staram sie przekazywac dalej

Co do wyliczania B, WW i T w diecie to jest to trudne i skaplikowane na poczatku, potem juz nabierasz wprawy i idzie bardzo latwo i prosto

Z mojego wlasnego doswiadczenia:
wmuszaj w siebie wode, duzo wody, jak najwiecej wody.
U mnie troche blokuje ona glod.
A po paru dniach juz nie trzeba w siebie wmuszac bo po prostu chce Ci sie pic.

Pewnie jogger sie tu ze mna nie zgodzi ale ja nie rezygnowalalbym z posilku po bieganiu o 19.
Z bardzo prostego powodu.
Po prostu nie wytrzymalabym z glodu.
Jak by co to pytaj dalej




------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49176 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Krecikoooooo, nie rozsmieszaj mnie - 100 razy wiecej od Ciebie to ja wiem o rybach a nie o fitnessie W fitnesie to ja dopiero raczkuję

Dzięki za zafundowanie mi nadprogramowego treningu przepony

Pozdrawiam, Tyka

zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27546
o rybach to wiesz 1000 000 razy wiecej
bo ja o rybach wiem tylko tyle ze istnieja i dziela sie na slodko i slono wodne
ale nie wiem ktore sa ktore

a o fitnesie wiesz 100 razy wiecej
zauwaz kto kogo pyta o rade....
i kto tych rad udziela


------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49176 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wobec takiej argumentacji mogę zrobić jedynie --->

Reszta w Kawoszach



Pozdrawiam, Tyka

zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49176 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
hello
Verona mow co chcesz dla mnie stajesz sie zworcem do nasladowania.
Staram sie trzymac diete ale przyznaje sie ze czasami wieczorami mam ogromny apetyt ktory udaje mi sie zagłuszyc dopiero produktami mlecznymi (jest to zazwyczaj ok 22!).
Sama nie wiem skad takie smaki o takiej porze, hehe.

Ostatnio mniej biegam bo pogoda jest kiepska. Kurcze, jakie areoby mozna wykonywac w domu jesli nie ma sie nawet rowerka?
Nadal szukam silowni i w takiej sytuajci zostaje mi basen.
Hm... niech juz te lato sie zacznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27546
hihihiihih
rozbrajasz mnie calkowicie......
Twoj "wzor" ma podobne nocne napady ......
i jesli napady sa naprawde ostre nie kończy sie na serku ale w ruch ida lody
Do biegania nie moge sie zebrac (trzebaby wczesniej wstac)
itp itd
Jako wzor nie nadaje sie totalnie
Slowo.
A co do tych napadow to calkiem niedawno doszlam do wniosku ze dieta powinna byc taka raczej "spokojna" a nie drastyczna i wtedy te napady nie sa takie straszne.
Chyba ze akurat hormony szaleja.
Ale na to to juz nie poradzimy.
Lodowka na klodke i do przodu
Calusy


------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10849 Napisanych postów 49176 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No a ja wlasnie dzisiaj dostalam ta Therme Pro i sama nie wiem czy brac czy nie.
Hm... co Ty na to moj "wzorze do nasladowania" (Verona mowa o Tobie, hihi)?

No dobra... zabieram sie do biegania i cwiczenia.
tak sie zastanawiam nad tym co pisalas... myslisz ze hormony maja tutaj duzo do gadania? Hm... no bo jak tak to wynikałoby ze w okresie dojrzewania mozna zwalic ten apetyt wlasnie na to. No tylko czy ja (21 lat) zaliczam sie jeszcze do grona małolatow? Hm.. obawiam sie ze odpowiedz nie bedzie twierdzaca, hehe.

Verona!! U mnie dzisaj własnie byly lody no ale dzisiaj sie rozgrzeszam bo okazja byla wyjatkowa. Z reszta dopiero sie przymierzalam do tego wszystkiego bo musialam pozbierac wszystkie cwiczonka i zajecia do kupy. Duzo info znalazlam na angielskich stronach, kurcze ze tez w polskim internecie jest tak mało na temat fitnessu (no chyba ze szukac nie umiem, co jest bardzo prawdopodobne).
Tak czy siak juz wszystko ustalone wiec od jutra zaczynamy plan wyszczuplania i modelowania. Ciekawe czy zobacze efekty do tego czerwca. Jak myslisz? Zobacze czy nie?
Hehe, dobra... nie zameczam dłuzej

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jędrne piersi

Następny temat

plywanie/bieganie

Dzem