SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

curara/ pushing harder

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15409

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Po małym falstarcie w Ladies i rozmowach z Aishą postanowiłam jednak założyć tu swój ogródek Jednak podejście do FBW okazało się niewypałem tęsknię za tym dreszczykiem niepewności, który towarzyszył mi podczas konkursowych wytrzymek

FOTO




Jak widać, bez większych patologii



Cele treningowe:

- wrócić do formy po około 6 tygodniach przerwy
- pracować nad techniką ćwiczeń
- dobrze się bawić

Micha:

Będzie oscylować w granicach B: 130 g T: 100 g W: 180 g. Po treningu dodatkowy owoc pewnie pójdzie. Mam wewnętrzne postanowienie żeby liczyć, ponieważ dla mnie to jedyny sposób na ORDNUNG

oczywiście w miarę potrzeby mogą następować modyfikacje. Jest to pkt wyjścia.

Trening:


Za Asią, gdyż będziem robić TO razem:

1. MC - różnorakie formy kardio
2. GM plus MC czyli jakiś WOD z obciążeniem własnego ciała, również w wykorzystaniem TRX plus jakieś aeroby
3. WL - jakiś dłuższy totalnie poniewierający WOD siłowo-wytrzymałościowy
4. REST DAY, podczas którego mam zamiar się streczować


Dziś jeszcze zrobię trening FBW, a od kolejnego tygodnia/weekendu startujemy na 100%





Zmieniony przez - curara w dniu 2012-07-25 15:15:27
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
A kto tęskni za moimi nudnymi wypiskami


Poniedziałek 4.02
Miska:

- jaja, whey, owies, jabłko, cynamon, śliwka suszona, masło
- makrela, pomarańcze
- zupa krem z kalafiora z kurakiem, oliwa
- (nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, cykliczna kolacja współlokatorska, menu mojego autorstwa) śliwki w boczku smażone, faszerowany makaron - mięso mielone, pomidory, cebula, chilli, zapiekane pod żółtym serem. Krem z mascarpone o smaku waniliowym i czekoladowym podawany na musie z truskawek i bananów


Wtorek 5.02

Miska:

- jaja, whey, pomarańcza, owies, masło
- makrela, pomarańcze
- mięso mielone z pomidorami i cebulą, ogórki, oliwa
- pasztet, ogórki kiszone
- makaron, łosoś wędzony, ser żółty, oliwa, rukola

Trening:


wiosla 4 km. Nie zapisałam czasu, bo byłam wnerwiona przez recepcje

Środa 6.02
Miska:


- jajo, whey, odrobina mleka, mus z truskawek i pomarańczy - szejk
- kurczak, rukola, papryka, ogórek, biała rzodkiew, oliwa, musztarda francuska
- j.w
- camembert z odrobiną powideł śliwkowych
- jaja, łosoś wędzony, odrobina sera żółtego

Trening:

4 obwody:
15 burpee box jump
10 K2E
5 TGU na nogę

w ostatniej serii zrobiłam 7 K2E bo ręce nie dawały już rady mimo przerw. TGU... podczas konkursu z zeszłego roku nie robiłam tego (po 2 czy 3 treningach zmieniłam). Wziełam zawrotne 4 kg i generalnie spoko. Zmęczyć mnie to nie zmęczyło. Wstawanie przez lewą nogę jest upierdliwe na maxa, bo muszę "szarpnąć" żeby się na niej podnieść. Dziś kolana sztywne jak o 70 latki, ale nie bolą za bardzo. Ogólnie więcej się głowiłam nad kolejnością niż się naćwiczyłam no i w pierwszej serii walnęłam się hantlą w głowę

Czwartek 7.02
Miska:


- jajo, whey, odrobina mleka, banan, kakao, owies
- kurczak, ogórki, biała rzodkiew, papryka, oliwa, musztarda francuska
- j.w
- jeszcze nie wiem
- jaja sadzone, ogórki, oliwa

Tęskno mi do jednego treningu z konkursu na zadek. Chyba sobie go zrobię w niedzielę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1173 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10582
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
curara
Za Asią, gdyż będziem robić TO razem:


O w mordę... A nie potrzebujecie kogoś do trójkąta? Też potrafię dobrze zasuwać
BTW, fajnie, że będziesz crossfit zasuwać. Wciąż zachwycam się Twoją talią

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2012-07-25 15:31:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16757
Bd wpadał. Tłuszczy czemu tak dużo? ~ 1,8/kgmc?

Zmieniony przez - Badr w dniu 2012-07-25 15:33:46

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Początkowo prowadziłam dziennik pod okiem Marty Podniosłyśmy tłuszcze do 100 g ponieważ przez długi czas miałam spadki podczas gdy spodziewałyśmy się plusów chodziłam głodna, a można było zaszaleć, więc... Tak jak napisałam na razie przyjmuję sobie za pkt wyjścia to na czym skończyłam, co będzie dalej to pokaże centymetr.. W tej chwili tak realnie zjadam mniej, ale wyszłam z założenia, że zacznę od momentu, w którym przerwałam (przerwałam konkurs w dziale Ladies z powodu choroby). Priorytetem jest uporządkowanie diety na nowo, bo okres chorobowy zaowocował brakiem dyscypliny .

Teraz moim celem jest znowu zacząć trenować, wpaść w "rytm" i pewnie po miesiącu, czy może 6 tygodniach zrobię zdjęcie i zobaczymy co dalej. Przyznaję, że się rozleniwiłam i póki co jakieś głębokie zamysły sylwetkowe zeszły na dalszy plan (nie myślałam o tym, serio), potrzebuje po prostu od nowa to wszystko, ze tak powiem "poczuć"

Zmieniony przez - curara w dniu 2012-07-25 15:46:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 595 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21261
Świetne tatuaże:)

More human than human.

Red Sox Nation

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 180 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4491
fajne fajne, też mam wielki na plecach super, że kolejna babka w tym dziale, będę podglądać :)

Zmieniony przez - body_rock w dniu 2012-07-25 19:59:49

Zmieniony przez - body_rock w dniu 2012-07-25 19:59:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Dziękuję za mile powitanie

Dzień 1

Miska:



- omlet, jabłko, porzeczki
- szynka pieczona, marchewka, ogórki małosolne
- serek wiejski, porzeczki
- soczewica z masłem
- szejk

Od jakiegoś czasu mam kłopot z węglami. Myśl o ryżu/kaszy przy tej pogodzie... Gdyby nie nabiał i strączki to bym się chętnie pobawiła w paleo

Trening

Przysiad 3x 8 (25/30/35 kg)
Wyciskanie na poziomej 3x 6 (10/10/12 kg)
Wiosłowanie sztangielkami w opadzie przy ścianie 3x 8 [(10/12/12 kg)
Wyciskanie żołnierskie 3x 6 (10/12.5/15 kg)
Szrugsy 3x 10 (5/6/6 kg)

Gwoli wyjaśnienia - moim głównym problemem jest lewe kolano, jestem po operacji. Niestety wiele ćwiczeń z tego względu wykonuję zachowawczo. Nie idzie mi również bieganie


Dziś jest jeden z tych dni, kiedy mam wrażenie, że moje hormony sponsorują nastrój. Wczoraj był mocny zjazd a dziś z kolei niczym nieuzasadniony optymizm. (nawet po 2 miesiącach poszukiwania udało mi się zakupić długa kieckę, jest boska ). Wypiłam dodatkowo z 300 ml wina wytrawnego. Zadziałało. Po gorącej kąpieli nabrałam odwagi do wzięcia lodowatego prysznica. Powiem tak... już nie czuję alko


Zmieniony przez - curara w dniu 2012-07-25 22:07:59

Zmieniony przez - curara w dniu 2012-07-25 22:08:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Z ryżem spokojnie możesz się w paleo pobawić. Ze strączkami i nabiałem jedynie musiałabyś sobie poradzić. Nie wiem jak Marta Ci doradzała, ale ze względu na Twoją sylwetkę i prolaktynę sugeruję nabiału się pozbyć. To oczywiście tylko sugestia, jeśli Marta Ci doradza w sprawach żywienia, to ja się wtrącał nie będę.

A czemu bieganie Ci nie idzie? Odczuwasz jakiś ból? Na co miałaś operację?

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2012-07-25 22:24:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Morales, z Martą rozmawiałam na temat nabiału pod kątem (zwłaszcza) skóry, ponieważ jego duże ilości powodują u mnie egzemę. Ale z tego co obserwuję generalnie Marta nie zachwala jakoś nabiału Szczerze mówiąc jestem teraz w fazie maksymalnego cięcia kosztów i dopóki nie zmienię pracy, lub moja sytuacja finansowa nie ulegnie poprawie.. Moja miska będzie miała nieco ograniczony wachlarz. Wiadomo, że jest to złe, ale dla mnie to zło konieczne Ostatecznie, COŚ jeść muszę... Na pewno od czasu do czasu kusiłabym się na ser żółty/pleśniowy, ale to już z czystego łakomstwa. Generalnie nie mam potrzeby jedzenia nabiału codziennie, ale dopiero uczę się komponowania miski pod portfel, a nie odwrotnie. Mam nadzieję z czasem znaleźć jak najlepsze opcje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Spoko, rozumiem. Portfel jest najważniejszy Jednak ze względu na sylwetkę pomyśl o zmianie, kiedy będziesz miała możliwość. Przez nabiał nie pozbędziesz się tłuszczu z dolnych partii, nogi niestety będziesz miała takie jak teraz, w dodatku będziesz trzymać wodę i to tez w jakimś stopniu pogorszy efekty Twojej pracy. A co do sera pleśniowego, to ja akurat nie jestem w opozycji. Nie chodzi o to by jeść go codziennie, ale do wina smakuje wyśmienicie. Bardzo mocno polecam canzona duński z niebieską pleśnią Np do wina Protos/El Bufon (verdejo) smakuje obłędnie
BTW, sylwetka czyli typ - gruszka. Nabiał nigdy nie będzie Ci służył. Talię masz piękną, ale jeśli chodzi o nogi, to musiałabyś ściśle trzymać się założeń diety.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2012-07-25 23:01:33
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

pytanie do Dudka

Water